Υπερδιπλασιάζει τα καταστήματά της στην Ινδία η Starbucks μέσα σε τέσσερα χρόνια, ανοίγοντας νέο καταστήματος κάθε τρεις ημέρες, καθώς η αυξανόμενη μεσαία τάξη της χώρας τροφοδοτεί μια έκρηξη στην κατανάλωση καφέ.

Ο παγκόσμιος γίγαντας του καφέ θέλει να λειτουργήσει 1.000 καταστήματα στην Ινδία μέχρι το 2028, και η εστίαση θα γίνει στις λεγόμενες πόλεις της δεύτερης και τρίτης βαθμίδας – αυτές που βρίσκονται εκτός των μεγαλύτερων μητροπόλεων, ανέφερε σε ανακοίνωσή της την Τρίτη 9/1. Θα επεκτείνει επίσης τα drive-throughs, τα αεροδρόμια και τα 24ωρα καφέ και αναμένει ότι το εργατικό δυναμικό της στην Ινδία θα διπλασιαστεί σε 8.600 άτομα.

Ενώ το τσάι -ιδιαίτερα το ζαχαρούχο, γαλακτώδες τσάι- είναι εδώ και καιρό το πρώτο ζεστό ρόφημα επιλογής στην Ινδία, η κατανάλωση καφέ έχει γίνει όλο και πιο δημοφιλής καθώς οι φιλόδοξοι καταναλωτές συρρέουν στα καφέ. Μαζί με τα Starbucks, έχουν πολλαπλασιαστεί οι καφετέριες υψηλών προδιαγραφών και οι τοπικές αλυσίδες farm-to-cup, όπως η Blue Tokai, που πωλούν ροφήματα που προέρχονται σε μεγάλο βαθμό από τοπικές καλλιέργειες, σύμφωνα με το Bloomberg.

«Τα τελευταία 11 χρόνια, η αγορά της Ινδίας έχει εξελιχθεί σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της Starbucks», ανέφερε στην ανακοίνωση ο διευθύνων σύμβουλος Laxman Narasimhan, ο οποίος επισκέπτεται τη χώρα αυτή την εβδομάδα. «Με μια αυξανόμενη μεσαία τάξη, είμαστε υπερήφανοι που συμβάλλουμε στην καλλιέργεια της εξελισσόμενης κουλτούρας του καφέ».

Φιλοδοξίες ανάπτυξης

Για τη Starbucks, η ισχυρότερη ώθηση στην Ινδία αποτελεί μέρος των ευρύτερων φιλοδοξιών της να αυξήσει τα ερείσματά της σε ορισμένες από τις πιο υποσχόμενες οικονομικά αγορές του κόσμου.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ινδία από το 2012 μέσω μιας κοινοπραξίας 50% με την Tata Consumer Products Ltd., έναν βραχίονα ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους της χώρας, και σήμερα διαθέτει 390 καταστήματα σε 54 πόλεις. Κατά το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, άνοιξαν 22 νέα καταστήματα Starbucks στην Ινδία, σύμφωνα με την Tata Consumer, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 14% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Ο στόχος για 1.000 καταστήματα θα καταστήσει την Ινδία μία από τις σημαντικότερες υπερπόντιες αγορές της εταιρείας, αν και επισκιάζει τα περισσότερα από 6.500 καταστήματα στην ηπειρωτική Κίνα.

Οι Ινδοί συνήθως προτιμούν να πίνουν στιγμιαίο καφέ στο σπίτι και οι έμποροι λιανικής πώλησης στοχεύουν τώρα στους καταναλωτές να ανταλλάξουν πιο γκουρμέ ποικιλίες, σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ. Παρόλα αυτά, η premium αγορά παραμένει σχετικά μικρή, αντιπροσωπεύοντας περίπου το ένα τρίτο της συνολικής κατανάλωσης, και η ζήτηση μπορεί να πληγεί καθώς οι υψηλότερες τιμές βλέπουν τους καταναλωτές να περιορίζουν τις δαπάνες τους, σύμφωνα με την υπηρεσία.

Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης: Ανακοινώσεις την Τετάρτη για την ακρίβεια – Το νομοσχέδιο για τα αυθαίρετα κλείνει την πόρτα στην παρανομία

Voucher για βιβλία: Πόσες επιταγές έδωσε η ΔΥΠΑ – Οι περιφέρειες με τη μεγαλύτερη ανταπόκριση

Τιμή-στόχο 3,20 ευρώ για την ΑΒΑΞ θέτει η Edison, περιθώριο ανόδου 87% 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ