Ο ελβετικός όμιλος ειδών πολυτελείας Richemont ανακοίνωσε υψηλότερες πωλήσεις κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων, καθώς οι καταναλωτές με μεγάλα εισοζδήματα ξόδεψαν χρήματα για τα ακριβά brands του.

Ο όμιλος-ιδιοκτήτης της Cartier δήλωσε ότι οι πωλήσεις σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες αυξήθηκαν κατά 8% κατά τη διάρκεια των τριών μηνών έως τον Δεκέμβριο, σε σύγκριση με την εκτίμηση συναίνεσης των αναλυτών για 6,91%.

Συνολικά, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 5,59 δισ. ευρώ, λίγο πάνω από την εκτίμηση των αναλυτών για 5,55 δισ. ευρώ (6 δισ. δολάρια), όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Η Richemont και άλλες εταιρείες ειδών πολυτελείας βρίσκονται αντιμέτωπες με επιβράδυνση της ζήτησης για τα προϊόντα τους, καθώς οι καταναλωτές περιορίζουν τις μεγάλες δαπάνες έπειτα από χρόνια επιθετικών αυξήσεων στις τιμές. Υπενθυμίζεται ότρι η βρετανική εταιρεία Burberry την περασμένη εβδομάδα αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις για τα ετήσια κέρδη της μετά τις απογοητευτικές πωλήσεις των Χριστουγέννων.

Διαβάστε ακόμη

Καύσιμα: Μάστιγα στην αγορά οι πειραγμένες αντλίες

Σέριλ Σάντμπεργκ: Αποχωρεί από τη Meta το Νο2 του Facebook έπειτα από 12 χρόνια – Οι πρώτες αντιδράσεις

Σενεγάλη: Από παράδεισος, χωματερή μέσα σε λίγα χρόνια (vid)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ