Άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις της Hermes International καθώς η εταιρεία που κατασκευάζει τις διάσημες τσάντες Birkin εξακολουθεί να ελκύει τους καταναλωτές που αναζητούν πολυτελή και premium προϊόντα.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,6% το τέταρτο τρίμηνο (σε σταθερή συναλλαγματική ισοτιμία), σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε την Παρασκευή η γαλλική εταιρεία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση κατά 8,7%. Το τμήμα των δερμάτινων ειδών ήταν η βασική πηγή εσόδων της γαλλικής φίρμας.

Η Hermes, που είναι επίσης γνωστή για τα μεταξωτά μαντήλια της, ανήκει στον όμιλο LVMH και εντάσσεται κι αυτή στην ομάδα εταιρειών των οποίων τα οικονομικά αποτελέσματα εν μέσω πανδημίας ξεπερνούν τις προσδοκίες των αναλυτών.

Κι ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι έχουν καθιερωθεί στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού ως premium brand. Ανάλογη εικόνα παρουσιάζουν και οι διάσημοι οίκοι Louis Vuitton και Dior.

Αντιθέτως, τα αποτελέσματα του οίκου Gucci (Kering), δεν είναι και τόσο ενθαρρυντικά. Οι πωλήσεις της Gucci ήταν μειωμένες το προηγούμενο τρίμηνο. Σε αντίθεση με την ιταλική μάρκα μόδας, η Hermes επωφελήθηκε από μια ισχυρή πελατειακή βάση στις ευρωπαϊκές χώρες. Για τις περισσότερες εταιρείες πολυτελείας, η ευρωπαϊκή αγορά είχε τη χειρότερη απόδοση λόγω έλλειψης Κινέζων τουριστών – καταναλωτών.

Τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου της Hermes αυξήθηκαν περίπου κατά 39% στην Ασία, σε προσαρμοσμένη βάση, και μειώθηκαν κατά 9,7% στην Ευρώπη. Τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα ολόκληρου του έτους μειώθηκαν κατά 15% στα 1,98 δισεκατομμύρια ευρώ (2,4 δισεκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις.

Διαβάστε ακόμη:

Lockdown: Η αρχή του τέλους για το Τέλος Επιτηδεύματος το 2021

Ο δημοσιογράφος με την 300άρα, το νέο αφεντικό του ΤΧΣ και τα ξενοδοχεία που αλλάζουν χέρια

Πατρίκ Μουράτογλου: Ποιος είναι ο εκατομμυριούχος προπονητής του Τσιτσιπά