Πριν από ένα χρόνο, δύο ξανθιές, που φορούσαν αδιάβροχα ασημένια μίνι φορέματα και γόβες- στιλέτο, στέκονταν μπροστά στην οθόνη της Ssangyong Motor Co. στην έκθεση αυτοκινήτων της Γενεύης.

Όταν η ετήσια εκδήλωση ανοίξει ξανά την Τρίτη, οι “καμπάνες” των κατασκευαστών της Νότιας Κορέας, όπως είναι γνωστοί στη βιομηχανία, θα λείπουν, αφού θα έχουν αντικατασταθεί από μοντέλα ανδρών και γυναικών που φορούν αθλητικά είδη για να προωθήσουν τη σειρά των επαγγελματικών αλλά και των επιβατηγών αυτοκινήτων .

Η Ssangyong δεν είναι μόνη που υπέκυψε στην πίεση από το παγκόσμιο κίνημα #MeToo κατά της σεξουαλικής παρενόχλησης. Μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Toyota Motor Corp. και η Nissan Motor Co., δήλωσαν επίσης ότι θα μειώσουν την κοκεταρία στη Γενεύη, σηματοδοτώντας μια πιθανή τεράστια αλλαγή για μια βιομηχανία που από μακρού “θολώνει” τους άνδρες πελάτες, χρησιμοποιώντας ελκυστικές γυναίκες για να πουλήσουν αυτοκίνητα.

“Οι καιροί έχουν αλλάξει”, δήλωσε η Sara Jenkins, εκπρόσωπος της Nissan με έδρα την Ελβετία, η οποία πέρυσι σταμάτησε να προσλαμβάνει γυναίκες- μοντέλα για εμφανίσεις. “Είναι πιο λογικό να χρησιμοποιούμε ειδικούς προϊόντων επειδή πωλούμε αυτοκίνητα”.