Η Twitter Inc. ξεπέρασε τις προβλέψεις για τις πωλήσεων του πρώτου τριμήνου και ανέφερε ισχυρή αύξηση χρηστών, ενισχυμένη από τις αλλαγές στις υπηρεσίες του κοινωνικής δικτύωσης που αντλούν ένα ευρύτερο κοινό καταναλωτών και διαφημιζόμενων. Οι μετοχές κατέγραψαν ράλι.

Η εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο ανακοίνωσε έσοδα ύψους 787 εκατομμυρίων δολαρίων, αύξηση 18% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Οι αναλυτές υπολόγιζαν, κατά μέσο όρο, 775 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία που συνέταξε το Bloomberg. Η πλατφόρμα παρουσίασε επίσης αύξηση των ημερήσιων ενεργών χρηστών στα 134 εκατομμύρια, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών για περίπου 128,4 εκατομμύρια. Αυτό συγκρίνεται με τους 126 εκατομμύρια χρήστες το τέταρτο τρίμηνο του 2018.

Το Twitter επικεντρώθηκε στους καθημερινούς χρήστες για πρώτη φορά το τρίμηνο του Δεκεμβρίου υποστηρίζοντας ότι είναι μια πιο σημαντική μέτρηση από ό, τι οι μηνιαίοι χρήστες, επειδή η εταιρεία στοχεύει να έλκει τους ανθρώπους στην υπηρεσία της κάθε μέρα. Ο διευθύνων σύμβουλος Jack Dorsey ενίσχυσε τις προσπάθειές του για να αφαιρέσει το τοξικό περιεχόμενο από την πλατφόρμα, εν μέσω αυξανόμενων ανησυχιών ότι οι εταιρείες social media δεν κατάφεραν να περιορίσουν την εκμετάλλευση προσωπικών δεδομένων, τις παρεμβάσεις στις εκλογές και τη ρητορική μίσους.

“Έχουμε υιοθετήσει μια πιο προληπτική προσέγγιση στο να μειώσουμε την κατάχρηση και των επιπτώσεών της στο Twitter”, δήλωσε η Dorsey. “Μειώνουμε την επιβάρυνση των θυμάτων και, όπου είναι δυνατόν, αναλαμβάνουμε δράση πριν από την αναφορά της κατάχρησης”.

Η μετοχή της Twitter ενισχύθηκε έως και 10% στα 37,99 δολάρια στις προ-συνεδριακές συναλλαγές στη Νέα Υόρκη.

Το Twitter, το οποίο έχει ιστορικό αργής αλλαγής των υπηρεσιών του, έχει πρόσφατα αυξήσει τον ρυθμό των νέων προϊόντων. Τον περασμένο μήνα άνοιξε την πρόσβαση στο πρωτότυπο app του, που ονομάζεται twttr, για να δοκιμάσει νέες ιδέες και να πάρει ανατροφοδότηση. Η εταιρεία αναπτύσσει επίσης μια λειτουργία κάμερας-τύπου Snapchat, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν βίντεο ή φωτογραφίες με ένα κλικ. Όλα αυτά αποτελούν μέρος των προσπαθειών της εταιρείας να κάνει το Twitter ευκολότερο στη χρήση και να φαίνεται περισσότερο σαν μια υπηρεσία συνομιλίας.