Η Universal Studios ετοιμάζεται να ανοίξει το νέο θεματικό πάρκο της Nintendo, ύψους 580 εκατομμυρίων δολαρίων, στις 4 Φεβρουαρίου, ολοκληρώνοντας τελικά έπειτα από αρκετή καθυστέρηση την προσπάθεια της, να εντάξει τον Super Mario και άλλους αγαπημένους χαρακτήρες της Nintendo στo πάρκο της.

Το «Super Nintendo World», όπως πρόκειται να ονομαστεί, υπόσχεται να είναι ένα ρεαλιστικό αντίγραφο των πιο δημοφιλών παιχνιδιών της Nintendo Co. Θα περιλαμβάνει απίστευτες ψυχαγωγικές εμπειρίες, παιχνίδια, βόλτες με τους αγαπημένους ήρωες της Nintendo και πολλά εμπορικά καταστήματα.

Ένα από τα κεντρικά παιχνίδια του πάρκου, θα περιλαμβάνει βόλτα με το Mario Kart μέσα σε ένα πιστό αντίγραφο του  Bowser’s Castle. Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να συλλέξουν εικονικά νομίσματα φορώντας ένα ειδικό βραχιολάκι καθώς εξερευνούν την περιοχή και αλληλεπιδρούν με τους χαρακτήρες του πάρκου μέσω μιας κονσόλας Switch.

Η προσθήκη αυτή είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα που σχεδιάστηκε ποτέ από τον χειριστή του πάρκου αυτού με έδρα την Οζάκα της Ιαπωνίας, έργο για το οποία επένδυσε μάλιστα περισσότερα από 60 δισεκατομμύρια γιεν (578 εκατομμύρια δολάρια). 

Αρχικά, το πάρκο είχε προγραμματίσει να ανοίξει τις πύλες του στο ευρύ κοινό, το περασμένο καλοκαίρι σχέδιο που αναβλήθηκε ωστόσο, εξαιτίας της πανδημίας.

Ακόμη και σήμερα όμως, είναι πολύ πιθανή μια ακόμη καθυστέρηση ανοίγματος του συγκεκριμένου θεματικού πάρκου, καθώς η Ιαπωνία παλεύει με μια νέα έξαρση του κορωνοϊού και η Οζάκα, γίνεται μια από τις πόλεις που πλήττονται περισσότερο στην χώρα.

Πολλά εξαρτώνται από το Super Nintendo World, καθώς η βιομηχανία θεματικών πάρκων αγωνίζεται με τα μειωμένα έσοδα και η Ιαπωνία συζητά αν θα προχωρήσει στην επανεκκίνηση του εγχώριου τουρισμού.

Η Walt Disney Co. μειώνει θέσεις εργασίας, ενώ το NBCUniversal της Comcast Corp., ιδιοκτήτης του πάρκου της Οζάκα, αναστέλλει σχέδια για άνοιγμα ενός ακόμη θεματικού πάρκου Nintendo στο Ορλάντο. Τα Universal Studios Japan λειτουργούν επίσης στο ήμισυ της πλήρους δυναμικότητάς τους προκειμένου να περιορίσουν τη διάδοση του ιού.

Το συγκεκριμένο έργο, το οποίο βασίζεται στους χαρακτήρες της Nintendo, είναι μέρος των προσπαθειών της εταιρείας παιχνιδιών με έδρα το Κιότο να διευρύνει τo δικαίωμά συμμετοχής της σε σύστημα ενοποιημένης παρουσίας πέρα ​​από τους παίκτες της κονσόλας. Ταινίες, καταστήματα εμπορευμάτων και εφαρμογές smartphone έχουν σχεδιαστεί για να προσελκύσουν νέους χρήστες να αγοράσουν μηχανήματα και λογισμικό ειδικά σχεδιασμένο για παιχνίδια.

Διαβάστε ακόμη: 

Στο χείλος της χρεοκοπίας ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας Topshop

Υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων: Γεγονός το πρώτο ελληνικό rapid test για τον Covid-19

Τζένιφερ Λόπεζ: Τραγουδίστρια, ηθοποιός ή επιτυχημένη επιχειρηματίας