Σε θέματα ποιότητας και όχι σε σχεδιαστικό ελάττωμα φαίνεται ότι θα επικεντρωθούν οι έρευνες για το περιστατικό που συνέβη σε πτήση της Alaska Airlines, όταν τμήμα της ατράκτου αποκολλήθηκε από αεροσκάφος 737 Max της Boeing την Παρασκευή.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, πρόκειται για ένα κατασκευαστικό χαρακτηριστικό που χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια σε ό,τι αφορά την έξοδο κινδύνου.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Alaska Airlines, Ben Minicucci, δήλωσε ότι η εταιρεία θα καθηλώσει προληπτικά ολόκληρο τον στόλο των 65 αεροσκαφών Boeing 737 Max-9, μέχρι την ολοκλήρωση της πλήρους συντήρησης και επιθεώρησης.

Το περιστατικό συνέβη στην πτήση 1282, που μετέφερε 171 επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος από το Πόρτλαντ του Όρεγκον προς το Οντάριο της Καλιφόρνια, ενώ δεν τραυματίστηκε κανείς.

Όπως εξηγεί το Bloomberg, κάποιες αεροπορικές εταιρείες παραγγέλνουν αεροπλάνα με τις εξόδους κινδύνου εγκατεστημένες, προκειμένου να μεγιστοποιήσουν τον αριθμό των θέσεων. Άλλες, όπως η Alaska Airlines, δεν χρειάζονται τις επιπλέον εξόδους, συνεπώς ο τρόπος κατασκευής στο συγκεκριμένο σημείο είναι διαφορετικός.

Σύμφωνα με τον ειδικό σε θέματα αεροπορικής ασφάλειας Jeff Guzzetti, πρώην επικεφαλής διερεύνησης ατυχημάτων της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, «αυτό έχει όλες τις ενδείξεις ότι πρόκειται για κατασκευαστική ανεπάρκεια, μιας ποιοτικής διαφυγής από την Boeing. Δεν μπορούμε παρά να εξετάσουμε αυτό το γεγονός στο πλαίσιο όλων των προβλημάτων που είχε κατά καιρούς η Boeing σε ό,τι αφορά τις ελλείψεις στην ποιότητα κατασκευής».

Διαβάστε ακόμη

Οι Έλληνες πλοιοκτήτες με τους μεγαλύτερους στόλους δεξαμενόπλοιων

Πληθωρισμός: Ό,τι αφήνει η ενέργεια το… τραβάει η ακρίβεια στα τρόφιμα

Χακάν Φιντάν: «Η Τουρκία αναμένει την ολοκλήρωση της διαδικασίας αγοράς των F-16 από τις ΗΠΑ»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ