search icon

Διεθνή

Απίστευτο: Πόσα δισ. δολάρια αξίζει ο CEO της Louis Vuitton

Δείτε μερικές από τις πιο εμβληματικές και υπερπολυτελείς μάρκες που διαθέτει σήμερα ο γίγαντας πολυτελείας LVMH

Η LVMH, είναι ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελών προϊόντων στον κόσμο. Είναι γνωστός για την κατοχή εμπορικών σημάτων όπως η Louis Vuitton και η Givenchy.

Η Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) ιδρύθηκε το 1987. To 2019 τα συνολικά της έσοδα έφταναν περίπου τα 59 δισεκατομμύρια δολάρια. Φέτος, η εταιρεία, όπως και ολόκληρος ο τομέας των ειδών πολυτελείας, επηρεάστηκε αρνητικά από την πανδημία και από το κλείσιμο καταστημάτων σε όλο τον κόσμο. Τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, κατέγραψε έσοδα 37 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Φαίνεται πως το ποσό αυτό, έχει υποστεί μείωση της τάξεως του 21% σε σύγκριση με την περσινή περίοδο.

Ωστόσο, με ανακοίνωσή της, η εταιρεία υποστήριξε ότι σημείωσε «σημαντική βελτίωση» το τρίτο τρίμηνο. Το τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών, για το οποίο τα έσοδα μειώθηκαν κατά 11% τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, σημείωσε διψήφια ανάκαμψη. Η αύξηση αυτή αγγίζει το 12% για το τρίτο τρίμηνο.

Όταν ανακοινώθηκαν για πρώτη φορά οι θετικές εξελίξεις για τα εμβόλια, οι μετοχές της LVMH εκτοξεύθηκαν, κάνοντας τον πρόεδρο και CEO της, Μπερνάρ Αρνό, τον δεύτερο πλουσιότερο άνθρωπο στον κόσμο. Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση του εμβολίου Pfizer, ο Αρνό πρόσθεσε 7 δισεκατομμύρια δολάρια στο χρηματοκιβώτιό του. Είναι τώρα το τέταρτο πλουσιότερο άτομο στον κόσμο, με καθαρή αξία που φτάνει τα 113 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Η LVMH απασχόλησε τα μέσα το 2020 και για ακόμη έναν λόγο. Απειλούσε να διακόψει την πολλών δισεκατομμυρίων εξαγορά της αμερικανικής αλυσίδας κοσμηματοπωλείων Tiffany and Co. Ένα χρόνο νωρίτερα, το 2019 είχε ακουστεί για αυτή την συμφωνία ότι θα έφτανε τα 16,2 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό που μειώθηκε σε 15,8 δισεκατομμύρια δολάρια το φθινόπωρο μετά από μια μακρά διαμάχη των δύο εταιρειών. Ωστόσο, η συμφωνία εξακολουθεί να είναι η μεγαλύτερη και ακριβότερη στον τομέα των πολυτελών ειδών και πρόκειται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2021.

Τα υπερπολυτελή ονόματα του ομίλου

Έτσι, η Tiffany αναμένεται να ενταχθεί στην LVMH μαζί με τα άλλα 75 υπερπολυτελή ονόματα του ομίλου.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικές από τις πιο εμβληματικές μάρκες που διαθέτει σήμερα ο γίγαντας πολυτελείας, κατατάσσονται με χρονολογική σειρά σύμφωνα με την ημερομηνία απόκτησης από τη LVMH σύμφωνα με το BusinessInsider. 

1.Le Bon Marché Rive Gauche

Το Le Bon Marché άνοιξε το 1852. Το 1984, πριν ο Μπερνάρ Αρνό δημιούργησε το LVMH, αγόρασε την εταιρεία πολυτελών ειδών Agache-Willot-Boussac. Μετονομάστηκε σε Financière Agache και πούλησε ορισμένα από τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας. Όμως, ένα από τα περιουσιακά στοιχεία που διατήρησε ήταν το Le Bon Marché, το οποίο έγινε μέλος του ομίλου LVMH το 1987.

Το Le Bon Marché θεωρείται το πρώτο πολυκατάστημα στον κόσμο. Το κατάστημα του Παρισιού φημίζεται για το λιανικό εμπόριο υψηλών προδιαγραφών και την προσεκτική επιλογή προϊόντων.

2. Louis Vuitton

H Louis Vuitton ήταν μία από τις πρώτες εξαγορές που έκανε η LVMH, όταν η ομάδα ιδρύθηκε για πρώτη φορά στη δεκαετία του 1980. Το όνομα Louis Vuitton βρίσκεται στον τίτλο του LVMH, του οποίου τα αρχικά προήλθαν από τη συγχώνευση μεταξύ Louis Vuitton και Moët Hennessy.

3.Dom Pérignon

Αυτή η εταιρεία είναι από τις παλαιότερες στο χαρτοφυλάκιο της LVMH. Η εταιρεία Champagne ήταν ένα από τα αρχικά εμπορικά σήματα μέρος του Moët Hennessy, το οποίο αργότερα συγχωνεύτηκε με τη Louis Vuitton για τη δημιουργία LVMH. Ιδρύθηκε το 1668 και αποκτήθηκε από την LVMH το 1987

4. Hennessy

Ιδρύθηκε το 1765, από τότε η διάσημη μάρκα κονιάκ έχει γίνει ένα από τα πιο διάσημα ποτά στον κόσμο.

Η έδρα της μάρκας βρίσκεται στο Cognac της Γαλλίας, περίπου πέντε ώρες με το αυτοκίνητο από το Παρίσι. Από τον όμιλο LVMH αποκτήθηκε το 1987

5. Moët & Chandon

Ιδρύθηκε το 1743, από τότε ο Moët & Chandon έγινε ένα από τις πιο δημοφιλείς σαμπάνιες στον κόσμο. Οι τιμές ξεκινούν από περίπου 40 δολάρια το μπουκάλι.

6. Givenchy

Η συγκεκριμένη μάρκα πολυτελείας ιδρύθηκε το 1952 και έκτοτε έχει γίνει μία από τις πιο δημοφιλείς μάρκες στον κόσμο.

Η Givenchy είναι πιο γνωστή για τη δημιουργία του μικρού μαύρου φορέματος που φορούσε η Όντρεϊ Χέπμπορν στην ταινία Breakfast at Tiffany’s. Η εταιρεία εντάχθηκε στο χαρτοφυλάκιο της LVMH το 1988.

7. Sephora

Η παγκόσμια αλυσίδα καλλυντικών ιδρύθηκε το 1969 και αποκτήθηκε από την LVMH σχεδόν 30 χρόνια αργότερα.

Η Sephora είναι γνωστή ως ένα από τα κορυφαία καταστήματα ομορφιάς στον κόσμο. Σήμερα, έχει περισσότερα καταστήματα από τον αντίπαλό της, την Ulta, και διαθέτει ποικιλία από επώνυμες μάρκες.

8. Marc Jacobs

Πήρε το όνομά της από τον ιδρυτή της, Μάρκ Tζέιοκομπς. Ιδρύθηκε το 1984. Ο Tζέιοκομπς ήταν κάποτε ο δημιουργικός διευθυντής του Louis Vuitton προτού εγκαταλείψει τη μάρκα για να επικεντρωθεί στη δική του επιχείρηση.

Έτος που αποκτήθηκε από την LVMH:  1997

Ο όμιλος LVMH διαθέτει πολλές ακόμη θυγατρικές, από διάσημες μάρκες ποτών όπως η Belvedere και η Champagne Krug, ρολόγια και χρυσαφικά (Dior Watches, TAG Heuer, Hublot, Bulgari) αλλά φυσικά και πολλές ακριβές μάρκες ρούχων και δερμάτινων προϊόντων όπως η Fendi, η Céline, η Donna Karan και Kenzo.

Διαβάστε ακόμα:

Koρωνοϊός: Αυτά είναι τα μέτρα ενόψει Χριστουγέννων – Τι επιτρέπεται και τι όχι (vid)

Goldman Sachs: Το Bitcoin δεν απειλεί τον χρυσό

Κορωνοϊός – εμβόλιο: Μπορείς να κάνεις μήνυση στη Pfizer ή τη Moderna για τις παρενέργειες; – Τι λένε νομικοί

Exit mobile version