Οι μεγάλες εταιρείες λιανικής δεν είναι οι μόνες που ποντάρουν σε τεράστιες διαδικτυακές πωλήσεις ενόψει των εορτών.

Ο οίκος Christie’s έχει λανσάρει την Luxury Week, μία «εβδομάδα» (στην πραγματικότητα πρόκειται για αρκετές εβδομάδες) πολυτελών δημοπρασιών για να ανταποκριθεί στην τεράστια φετινή ζήτηση. «Υπάρχει αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων κατά 200% μόνο για το Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο», αναφέρει χαρακτηριστικά η επικεφαλής του τμήματος διαδικτυακών δημοπρασιών κοσμημάτων του οίκου, Κάρολαϊν Ερβιν.

Το 2019 ο οίκος είχε πραγματοποιήσει 4 online δημοπρασίες κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου, με αξία $9,5 εκατ. Φέτος θα λάβουν χώρα 12 παρόμοιες δημοπρασίες, ενώ υπολογίζεται πως οι πωλήσεις θα φτάσουν τα $40 εκατομμύρια, αυξημένες κατά 322%.

Ο οίκος Sotheby’s από τη δική του μεριά πρόκειται να πραγματοποιήσει και αυτός το «Festival of Wonder», το οποίο έχει τετραπλασιάσει τον όγκο πωλήσεών σε σχέση με πέρυσι, και πενταπλασιάσει τον συνολικό του όγκο πωλήσεων στα $150,5 εκατομμύρια, εκ των οποίων τα $79,7 εκατομμύρια έχουν γίνει μέσω διαδικτύου και αφορούν κοσμήματα, και τα $41,95 εκατομμύρια αφορούν ρολόγια.

Την ίδια στιγμή η 1stDibs, online πλατφόρμα δημοπρασιών πολυτελών επίπλων, τέχνης και κοσμημάτων, απολαμβάνει και αυτή μία αύξηση της αξίας των εμπορευμάτων της κατά 30%, τους τελευταίους 10 μήνες της πανδημίας.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις των πολυτελών αγαθών καταγράφουν αυξητικές τάσεις εδώ και αρκετό καιρό, καθώς οι καταναλωτές εξοικειώνονται με αυτούς τους τρόπους αγοράς αυτές όλο και περισσότερο.

Οταν, μάλιστα, ξεκίνησε το πολύμηνο lockdown, οι οίκοι δημοπρασιών παρατήρησαν πως οι καταναλωτές αύξησαν τις αγορές τους στα πολυτελή αγαθά. Σύμφωνα με τον Nτέιβιντ Ρόσενμπλατ, CEO της 1stDibs, «παρατηρήσαμε υιοθέτηση των διαδικτυακών πρακτικών μέσα σε 10 μήνες, όταν υπολογίζαμε πως κάτι τέτοιο θα έπαιρνε αρχικά περίπου μια δεκαετία». Σύμφωνα με την Ερβιν, οι πωλήσεις αυτές δεν συμπεριλαμβάνουν συνήθως αγαθά για τα οποία πρέπει να γίνει μεγάλη έρευνα αγοράς. Πρόκειται για πολυτελή αγαθά γνωστά στην αγορά, και συνυπογεγραμμένα από τους κατασκευαστές τους ως απόδειξη αυθεντικότητας. 

Στον οίκο Christie’s οι αγοραστές μπορούν να αγοράσουν μία τσάντα Hermès “Himalaya” crocodile Birkin με λευκόχρυσο και διαμάντια, η οποία εκτιμάται μεταξύ $200.000 και $250.000, ή (και) ένα χρονογράφο Patek Philippe με ροζ χρυσό 18 καρατίων, έτος κατασκευής 1950, αξίας $400.000 με $600.000.

Στo Sotheby’s, κάποιος μπορεί να αγοράσει δαχτυλίδι με διαμάντια 5 καρατίων, περιβαλλόμενα από διαμάντια 0,8 καρατίων πάνω σε πλατίνα για $150.000 με $200.000. Αντί της τσάντας που προσφέρει ο αντίπαλος οίκος Christie’s, οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν μία μικρότερη βερσιόν της ίδιας τσάντας για $260.000 με $300.000.

Η online πλατφόρμα 1stDibs έχει ακόμη πιο ακριβά αγαθά. Ενα περιδέραιο με κίτρινα διαμάντια, περιβαλλόμενα από 47 διαμάντια διαφορετικών καρατίων κυμαίνεται στα $2,35 εκατομμύρια. Ενα προστατευτικού τζακιού από τη Βικτωριανή εποχή, διακοσμημένο με ταριχευμένα κολιμπρί πωλείται για… $365.000.

Διαβάστε ακόμη:

Βραχυκύκλωμα στις εταιρείες courier: Τι το προκάλεσε – Πού το αποδίδουν οι ίδιες

Vodafone: Δημιουργεί, μέσω της Innovus, διεθνή κόμβο καινοτομίας στη χώρα μας για λύσεις υγείας

Τιμολόγια ρεύματος: Έρχονται άμεσα αυξήσεις 10% με 20% στα οικιακά τιμολόγια