Αγωγή ύψους 2,1 δισ. ευρώ κατατέθηκε την Τετάρτη κατά της Google από 32 ομίλους ΜΜΕ, ανάμεσα στους οποίους οι Axel Springer και Schibsted, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι έχουν υποστεί απώλειες λόγω των πρακτικών που ακολουθεί η εταιρεία στην ψηφιακή διαφήμιση.

Στην κίνηση αυτήν προχώρησαν συνολικά 32 όμιλοι μέσων ενημέρωσης από την Αυστρία, το Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Τσεχία, τη Δανία, τη Φινλανδία, την Ουγγαρία, το Λουξεμβούργο, την Ολλανδία, τη Νορβηγία, την Πολωνία, την Ισπανία και τη Σουηδία, ενώ οι και αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές Αρχές ασκούν σκληρή κριτική στη διαφημιστική δραστηριότητα της Google.

«Οι εμπλεκόμενες εταιρείες μέσων ενημέρωσης υπέστησαν ζημίες λόγω μιας λιγότερο ανταγωνιστικής αγοράς, γεγονός που είναι άμεσο αποτέλεσμα της κακής συμπεριφοράς της Google», αναφέρεται σε δήλωση που εξέδωσαν οι δικηγόροι των ομίλων ΜΜΕ.

«Χωρίς την κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της Google, οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης θα είχαν σημαντικά υψηλότερα έσοδα από τη διαφήμιση και θα πλήρωναν χαμηλότερες αμοιβές για υπηρεσίες τεχνολογίας διαφημίσεων. Το σημαντικό είναι ότι τα κεφάλαια αυτά θα είχαν επανεπενδυθεί στην ενίσχυση του πλαισίου των ευρωπαϊκών μέσων ενημέρωσης», δήλωσαν οι ίδιοι, σύμφωνα με το Reuters.

Ανάμεσα στους ομίλους ΜΜΕ που προχώρησαν στην αγωγή είναι η αυστριακή Krone, οι βελγικοί όμιλοι DPG Media και Mediahuis, η δανική TV2 Danmark A/S, η φινλανδική Sanoma, η πολωνική Agora, η ισπανική Prensa Iberica και η ελβετική Ringier.

Διαβάστε ακόμη

Morgan Stanley: Γιατί «βλέπει» μεγάλα περιθώρια ανόδου στις ευρωπαϊκές μετοχές (γραφήματα)

Γιατί οι νέοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί ευνοούν τις μεγαλύτερες ταχύτητες στα πλοία (γράφημα)

Πιτσιλής από τη MWC 2024: Τον Μάρτιο θα αρχίσει να λειτουργεί η εφαρμογή της ΑΑΔΕ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ