H Nike ανακοίνωσε τα αποτελέσματά της για τη σεζόν. Στο μεταξύ, οι επενδυτές παρακολουθούν την απόδοση της μάρκας Jordan, που αποτελεί σημαντικό παράγοντα κερδοφορίας για τη δημοφιλή εταιρεία.

Σύμφωνα με τα δεδομένα από την εταιρεία ανάλυσης Altan Insights, η αξία ορισμένων παπουτσιών της Jordan έχει υποχωρήσει στην αγορά μεταπώλησης καθώς άλλες μάρκες αθλητικών παπουτσιών, εκ των οποίο και η On Running, παρουσιάζουν ραγδαία ανάπτυξη. Στην ψηφιακή πλατφόρμα μεταπώλησης StockX, το μέσο ποσό που καταβάλλεται για τις νέες εκδόσεις του Air Jordan 1 Retro High της Nike, το οποίο θεωρείται από καιρό ένα βασικό συλλεκτικό παπούτσι, έχει βυθιστεί από το υψηλό του 61% το 2020 στο 4% το 2023.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας αθλητικών ειδών, Τζον Ντόναχο, μιλώντας στους επενδυτές τον Ιούνιο, δήλωσε ότι η Jordan ήταν «σε καλό δρόμο για να γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη μάρκα υποδημάτων στη Βόρεια Αμερική», με ανάπτυξη άνω του 30% το οικονομικό έτος 2023.

Η εταιρεία πρόκειται να παρουσιάσει αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους 2024, τα οποία η Nike προέβλεψε στα τέλη Ιουνίου, ότι θα ήταν χαμηλότερα από τις προσδοκίες της Wall Street, καθώς οι καταναλωτές της Βόρειας Αμερικής συνεχίζουν να περιορίζουν τις καταναλωτικές αγορές που σχετίζονται με υποδήματα και ένδυση.

Οι πωλήσεις στη StockX δεν επηρεάζουν άμεσα τα έσοδα της Nike, αλλά οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι οι αξίες μεταπώλησης μπορούν να μετρήσουν το συναίσθημα των καταναλωτών προς μια μάρκα και την ευρύτερη ζήτηση για προϊόντα διακριτικής ευχέρειας. Η Nike εξακολουθεί να κατατάσσεται ανάμεσα στις πέντε κορυφαίες μάρκες αθλητικών παπουτσιών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο StockX, αλλά η πλατφόρμα καταγράφει ταχύτερη αύξηση πωλήσεων από έτος σε έτος από άλλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της μάρκας Asics και της γαλλικής εταιρείας λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών Salomon.

Σύμφωνα μάλιστα, με τα όσα μεταδίδει το Reuters, μεγάλοι λιανοπωλητές, όπως η Foot Locker, καταγράφουν αυξημένη ζήτηση τα τελευταία τρίμηνα για αθλητικά παπούτσια τρεξίματος από μάρκες όπως η Hoka που ανήκει στην Deckers, ενώ οι πωλήσεις καθημερινών αθλητικών παπουτσιών τύπου «lifestyle» καταγράφουν πτώση. Καθώς οι τιμές για προϊόντα που μεταπωλούνται μειώθηκαν, η Nike ανέφερε επίσης βραδύτερη ανάπτυξη. Οι πωλήσεις στη βασική περιοχή της Βόρειας Αμερικής αυξήθηκαν κατά 5% το τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαΐου, σημειώνοντας τη χαμηλότερη άνοδο σε τέσσερα τρίμηνα.

Τα στοιχεία της Apptopia από τη Barclays έδειξαν ότι κατά τη διάρκεια του πρώτου οικονομικού τριμήνου, οι λήψεις εφαρμογών Nike μειώθηκαν κατά 18% σε σύγκριση με πέρυσι – η μεγαλύτερη πτώση από τα μέσα του 2019 – ενώ οι μέσοι ημερήσιοι χρήστες μειώθηκαν επίσης κατά 2% από έτος σε έτος.

Καθώς οι αγοραστές στρέφονται προς τα αθλητικά παπούτσια για τρέξιμο, ορισμένοι επενδυτές ανησυχούν ότι η καινοτομία της Nike δεν συμβαδίζει με τις νεότερες μάρκες να κερδίζουν μερίδιο στην αγορά των ΗΠΑ, σύμφωνα με την Jessica Ramirez, ανώτερη ερευνητική αναλύτρια της Jane Hali & Associates.

Διαβάστε ακόμη

Ενέργεια, υποδομές και σιδηρόδρομος στο μενού της τριμερούς συνάντησης Ελλάδας – Ρουμανίας – Βουλγαρίας στη Βάρνα

ΥΠΕΝ: Κατεπείγουσα μελέτη για τις επιπτώσεις του Daniel στη Θεσσαλία

ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Τροποποίηση της ΑΕΠΟ λόγω αποθήκευσης για το φ/β των 246,4 MW στον Εβρο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ