Στην αγορά χαρτιού υγείας επέστρεψαν και πάλι οι Αμερικανοί, καθώς την τελευταία φορά που οι πωλήσεις βρίσκονταν σε υψηλά επίπεδα, ήταν κατά τη διάρκεια της πρώτης φάσης της πανδημίας.

Οι πωλήσεις προϊόντων χαρτιού ήταν 8% υψηλότερες στις τρεις εβδομάδες που έληξαν στις 22 Αυγούστου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με την IRI.

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής προϊόντων χαρτιού στις ΗΠΑ, Procter & Gamble, δήλωσε ότι αυξάνει την παραγωγή καθώς αυξάνεται η ζήτηση. Προηγουμένως αρκετοί λιανοπωλητές είχαν παραπονεθεί ότι η P&G περιορίζει τις αποστολές προϊόντων χαρτιού στα καταστήματα.

Η εταιρεία επιταχύνει τις γραμμές παραγωγής, λειτουργεί εργοστάσια 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα και επενδύει για να αυξήσει τον όγκο των αποστολών της, δήλωσε εκπρόσωπός της. Παράλληλα η P&G αρνήθηκε να σχολιάσει τα παράπονα των λιανοπωλητών.

Η πρόσφατη αύξηση της ζήτησης για χαρτί υγείας καταγράφεται μετά από πολλούς μήνες κατά τους οποίους οι πωλήσεις προϊόντων χαρτιού είχαν πέσει κάτω από τα επίπεδα πριν από την πανδημία. Αυτό εξηγείται αν αναλογιστεί κανείς ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές είχαν στοκάρει προϊόντα με αποτέλεσμα να σταματήσουν να αγοράζουν παρόμοια προϊόντα για μεγάλο διάστημα.

Όπως αναφέρει η Wall Street Journal, η κατάσταση δεν είναι τόσο τραγική όσο ήταν στην αρχή της πανδημίας όταν οι πανικόβλητοι καταναλωτές άδειαζαν τα ράφια των καταστημάτων για να προμηθευτούν μεγάλες ποσότητες από χαρτοπετσέτες και χαρτί υγείας.

Τα προϊόντα χαρτιού, τα οποία περιλαμβάνουν χαρτοπετσέτες και χαρτί υγείας, βρίσκονταν σε 86% απόθεμα μέχρι τις 29 Αυγούστου, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI. Πρόκειται για χαμηλότερο ποσοστό αποθέματος συγκριτικά με τον μέσο όρο των καταναλωτικών προϊόντων, ωστόσο, παραμένει μακριά από την κορύφωση των περσινών ελλείψεων χαρτιού υγείας όταν τα προϊόντα χαρτιού ήταν σε απόθεμα μόλις 40%.

Η P&G ερμηνεύει την τάση λέγοντας λέει ότι η οικονομική στήριξη της κυβέρνησης, η προετοιμασία για την επιστροφή στο σχολείο και η αύξηση των κρουσμάτων Covid-19 έχουν ως αποτέλεσμα οι Αμερικανοί να αγοράζουν περισσότερα είδη πρώτης ανάγκης. Παράλληλα, οι κανόνες υγιεινής που γεννήθηκαν από την πανδημία παραμένουν.

Η Roche Bros. και άλλοι έμποροι λιανικής πώλησης υποστηρίζουν ότι οι καταναλωτές αγοράζουν πλέον περισσότερα βασικά προϊόντα όπως χαρτί υγείας και προϊόντα καθαρισμού καθώς η παραλλαγή Δέλτα αυξάνει τον αριθμό των κρουσμάτων Covid-19 σε όλη τη χώρα.

Άλλοι λιανοπωλητές ερμηνεύουν την αναζωπύρωση της ζήτησης για προϊόντα καθαρισμού στις ανησυχίες για τις αυξανόμενες περιπτώσεις κορωνοϊού και την επερχόμενη αλλαγή του καιρού με το ψυχρό κλίμα του χειμώνα.

Διαβάστε ακόμη:

Γραφείο Προϋπολογισμού: «A λα καρτ» στόχοι για το χρέος και «μόνιμο» Tαμείο Ανάκαμψης

Γερμανία – υπουργός Εργασίας: Οι εταιρείες δεν μπορούν να ρωτούν τους υπαλλήλους τους αν έχουν εμβολιαστεί

Βρεφονηπιακοί σταθμοί: Με ποια πρωτόκολλα ασφαλείας ξεκινούν τη λειτουργία τους