Άνοδο σημείωσαν οι μετοχές των Hennes & Mauritz AB και Asos μετά τις αναφορές για σημάδια βελτίωσης των προοπτικών από τους λιανοπωλητές ενδυμάτων.

Aκόμη, η μετοχή της H&M κέρδισε έως και 6,9% αφού τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου ξεπέρασαν τα προ πανδημίας επίπεδα σύμφωνα με τα διεθνή μέσα.

Ταυτόχρονα, η μετοχή της Asos αυξήθηκε έως και 16% μετά την επιστροφή στα κέρδη, ενώ προέβλεψε έως και 76 εκατ. δολάρια προσαρμοσμένα λειτουργικά έσοδα στο δεύτερο εξάμηνο, καθώς μειώνει τα αποθέματα και ενισχύει τα εμπορικά σήματα και τις αγορές που έχουν προς το παρόν χαμηλή απόδοση.

Μάλιστα, ο Διευθύνων Σύμβουλος Jose Antonio Ramos Calamonte προσπαθεί να ανανεώσει την Asos καθώς ακούγονται διάφορες εικασίες σχετικά με το μέλλον της εταιρείας, η αξία της οποίας έχει συρρικνωθεί περίπου κατά 90% τα τελευταία τρία χρόνια.

Από την άλλη οι πωλήσεις της H&M ήταν σταθερές τους τρεις μήνες έως τον Μάιο, καθώς ο κρύος ανοιξιάτικος καιρός δεν προδιέθετε τους καταναλωτές για αγορές, δήλωσε η εταιρεία, σύμφωνα με το Bloomberg. Ακόμα και έτσι τα έσοδα 5,4 δισ. δολαρίων σημάνουν ότι είναι το πρώτο τρίμηνο για την H&M που αναφέρει ότι οι επιχειρήσεις έχουν ανακάμψει πλήρως από την πανδημία.

Η σουηδική εταιρεία λιανικής δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στην αύξηση των πωλήσεων της ιδιοκτήτριας αλυσίδας Zara, θυγατρικής της Inditex SA, η οποία την περασμένη εβδομάδα ανέφερε αύξηση εσόδων κατά 15% για τους τρεις μήνες έως τον Απρίλιο.

Η H&M προσπαθεί να αποκτήσει νέους πελάτες με μια συλλογή με τον οίκο μόδας Mugler που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα.

Διαβάστε ακόμη:

Νέα ενεργειακή κρίση απειλεί την Ευρώπη – Τι να περιμένουν οι καταναλωτές

Στην πόλη του Φωτός λαμβάνει χώρα το γεύμα των μεγιστάνων

Ανδρέας Μικρούτσικος: Βγαίνει στο σφυρί το σπίτι του στην Κηφισιά (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ