Η πανδημία και οι νέες συνθήκες ζωής που επέβαλε με τη συνεπαγόμενη κοινωνική αποστασιοποίηση και τον αυτοπεριορισμό φαίνεται πως ήταν εξαιρετική ευκαιρία για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των κατοικιδίων.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, που τα ποσοστά ιδιοκτησίας των κατοικιδίων αυξήθηκαν εν μέσω πανδημίας. Μάλιστα, η αγορά διαφόρων ειδών και προϊόντων που σχετίζονταν με τους τετράποδους φίλους μας – και όχι μόνο – φαίνεται πως υπήρξε ένα από τα hot trends της πανδημίας.

Πριν από την εμφάνιση του κορωνοϊού, οι ρυθμοί της καθημερινότητας, το συνεχές τρέξιμο, το άγχος, οι αυξημένες υποχρεώσεις και ο ελάχιστος ελεύθερος χρόνος δεν άφηνε τα περιθώρια σε πολλές οικογένειες να αποκτήσουν ένα κατοικίδιο.

Σήμερα, όμως, όλα είναι πλέον διαφορετικά. Η ζωή συνεχίζεται μέσω του διαδικτύου, τηλεργασία, τηλεκπαίδευση. Το σπίτι γίνεται πλέον το κέντρο της ζωή μας, εκεί όπου περνάμε τον περισσότερο χρόνο της ημέρας. Τι καλύτερο από το να έχουμε συντροφιά ένα κατοικίδιο;

Η Zoetis, μια αμερικανική φαρμακευτική εταιρεία, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής φαρμάκων στον κόσμο και εμβολιασμών για κατοικίδια ζώα, είδε τα έσοδά της κατά τη διάρκεια της πανδημίας να αυξάνονται σημαντικά. Συγκεκριμένα, για τους πρώτους 9 μήνες του 2020, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 6% σε σύγκριση με έναν χρόνο πριν, σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το CNBC.

Σήμερα, η αξία της ανέρχεται στα 78,95 δισεκατομμύρια δολάρια. Με τους ειδικούς να εκτιμούν πως η εταιρεία θα δει τα έσοδά της να αυξάνονται και άλλο κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους. Η αύξηση αυτή υπολογίζεται να αγγίξει το 5%.

«Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είμαστε πιθανώς μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες με τις καλύτερες επιδόσεις για την οποία ωστόσο οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν τίποτα», δηλώνει η διευθύνουσα σύμβουλος, Κρίστιν Πεκ.

Οι πωλήσεις τροφών για κατοικίδια ήταν η κορυφαία κατηγορία στον κλάδο, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 38% των δαπανών το 2019. Ακόμη, η ιατρική περίθαλψη των ζώων, όπου η Zoetis δραστηριοποιείται, ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία εσόδων για τον κλάδο, αποτελώντας το 30% των πωλήσεων της βιομηχανίας.

Το 67% των οικογενειών στην Αμερική, δηλαδή περίπου 2 στις 3 οικογένειες είχαν τουλάχιστον ένα κατοικίδιο το 2019, ποσοστό αρκετά πιο υψηλό από το 56% στα τέλη της δεκαετίας του 1980, σύμφωνα με την American Pet Products Association. Η ένωση αναφέρει ότι οι Αμερικανοί ξόδεψαν 95,7 δισεκατομμύρια δολάρια για κατοικίδια και τα συνεπαγόμενα έξοδά τους το 2019, σχεδόν δηλαδή 6% περισσότερο από το 2018. Το ποσό αυτό για το 2020 αναμένεται να φτάσει τα 99 δισεκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε ακόμη: 

Κόκκινα δάνεια: Η μάχη για να μειωθούν και τα «όπλα» των τραπεζών

Eπιστρεπτέα Προκαταβολή 5: Ραγδαία αύξηση των αιτήσεων – Την Παρασκευή οι αποφάσεις για παράταση

Συμφωνία Brexit: Θα μείνουν οι Βρετανοί χωρίς «Fish & Chips»;