Απογειώνουν τις τιμές του Netflix οι αισθητά καλύτερες των προβλέψεων οικονομικές επιδόσεις και κυρίως η προσέλκυση νέων συνδρομητών. Μεταξύ άλλων η πλατφόρμα της συνδρομητικής τηλεόρασης υπερδιπλασίασε την εκτίμηση για τις διαφημίσεις.

Προσυνεδριακά η μετοχή κερδίζει 13%. Στον απόηχο της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του τέταρτου τριμήνου χρήσης (Ιούλιος – Σεπτέμβριος), η πλατφόρμα εμφάνισε έσοδα ύψους 7,93 δισ. δολαρίων έναντι προβλέψεων για 7,8 δισ. δολ. Τα κέρδη ανά μετοχή σκαρφάλωσαν στα 3,10 δολάρια, όταν ο πήχυς των προβλέψεων σε δημοσκόπηση της Refinitiv είχε τοποθετηθεί στα 2,13 δολάρια.

Η πλατφόρμα είχε 2,41 εκατομμύρια νέους συνδρομητές το συγκεκριμένο διάστημα, ενώ υπολογίζει ότι το πρώτο τρίμηνο χρήσης (Οκτώβριος – Δεκέμβριος) θα προσελκύσει επιπλέον 4,5 εκατομμύρια συνδρομητές.

Η μεγαλύτερη πηγή νέων συνδρομών είναι η περιοχή Ασίας – Ειρηνικού, που έδωσε το τέταρτο τρίμηνο χρήσης 1,43 εκατομμύρια επιπλέον συνδρομητές. Αντιθέτως στην περιοχή Βόρειας Αμερικής (ΗΠΑ – Καναδάς) οι συνδρομητές αυξήθηκαν μόλις κατά 100.000.

Διαβάστε επίσης

Όμιλος Γκριμάλντι: Με τα μάτια στραμμένα στην Ελλάδα για λιμάνια και πλοία

Dialectica: Από την αγωνία του Grexit το 2015 στο όνειρο του Nasdaq

Δεκάδες πλοία LNG συνωστίζονται σε ευρωπαϊκά λιμάνια και δεν μπορούν να ξεφορτώσουν