To Wordle το ιντερνετικό παιχνίδι που έχει γίνει viral το τελευταίο διάστημα, εξαγοράστηκε από τους New York Times.

Η εν λόγω κίνηση υπογραμμίζει την έμφαση των New York Times, σε μια σειρά άλλων δημοφιλών καθημερινών παζλ, όπως το σταυρόλεξο των New York Times, το Mini σταυρόλεξο, το Spelling Bee, το Letter Boxed, το Tiles και το Vertex, μια ιδιαίτερα δημοφιλή στήλη παιχνιδιών την οποία φιλοξενεί η εταιρεία ως τρόπο προσέλκυσης νέων συνδρομητών.

Σημειώνεται δε, πως στο τέλος του τρίτου τριμήνου, η εταιρεία είχε περίπου 980.000 συνδρομές για παιχνίδια. 

Wordle το παιχνίδι που έγινε viral

Όλα ξεκίνησαν τον περασμένο Οκτώβριο, όταν o Τζος Γουόρντλ, ένας μηχανικός λογισμικού από το Μπρούκλιν, δημιούργησε το συγκεκριμένο παιχνίδι για αυτόν και τη σύντροφό του. Έως την 1η Νοεμβρίου μόλις 90 ​​άτομα είχαν παίξει το παιχνίδι, σύμφωνα με τους Times. Τον Ιανουάριο ωστόσο, το Wordle απαριθμούσε τουλάχιστον 2 εκατομμύρια παίκτες. 

Για όποιον τυγχάνει να μην γνωρίζει το συγκεκριμένο παιχνίδι, οι παίκτες πρέπει να μαντέψουν μια λέξη, τη «λέξη της ημέρας», σε λιγότερες από 6 προσπάθειες. Αν μαντέψετε το σωστό γράμμα στη σωστή θέση, τότε αυτομάτως, το τετράγωνο γίνεται πράσινο. Σε αντίθετη περίπτωση, εάν δηλαδή, είναι το σωστό γράμμα αλλά τοποθετηθεί από τους παίκτες σε λάθος θέση, το τετράγωνο θα γίνει κίτρινο.

Αν και η τιμή εξαγοράς δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμη, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες οι New York Times πλήρωσαν ένα ποσό με 7ψηφία προκειμένου να αποκτήσουν το νέο viral παιχνίδι. Η εταιρεία δήλωσε σύμφωνα με το CNBC, πως δεν θα γίνουν αλλαγές στο gameplay του.

 

 

Διαβάστε ακόμα:

Leasing ακινήτων: Πότε θα είναι διαθέσιμο το νέο εργαλείο ρύθμισης – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι δανειολήπτες

Αττική Οδός: Ποιοι και γιατί κινδυνεύουν να χάσουν τις 2.000 ευρώ

Κορωνοϊός: Ξεκινά η χορήγηση αντιικών φαρμάκων από το στόμα