Τον περασμένο Φεβρουάριο, το διάσημο μοντέλο Κένταλ Τζένερ, η μικρή αδελφή της Κιμ Καρντάσιαν, ανακοίνωσε ότι απέκτησε τη δική της μάρκα τεκίλα. Η μάρκα, 818 Tequila, λειτουργεί εδώ και τέσσερα χρόνια, ωστόσο, σύμφωνα με τα όσα η ίδια είχε αποκαλύψει τότε στους διαδικτυακούς της φίλους, η εταιρεία από εδώ και στο εξής θα φέρει τη «χρυσή» υπογραφή της.

Η Τζένερ, όμως, δεν είναι η μόνη διάσημη που επενδύει στην …  τεκίλα. Δεκάδες γνωστά ονόματα και αστέρες του Χόλυγουντ έχουν αποφασίσει να ριχτούν στη «μάχη της τεκίλα» λανσάροντας τη δική τους σειρά. Μέχρι το 2017, ο Τζορτζ Κλούνεϊ για παράδειγμα μαζί με τον Ραντ Γκέρμπερ βρίσκονταν στο τιμόνι της πιο εξέχουσας και οικονομικά επιτυχημένης επιχείρησης τεκίλα. Παρά την επιτυχία της, οι δύο συνεργάτες, αποφάσισαν να πουλήσουν την επιχείρηση Casamigos στην Diageo για 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Σύμφωνα με το BusinessInsider, o Μάικλ Τζόρνταν μαζί με τέσσερις ακόμη φίλους του δημιούργησαν τη δική τους εταιρεία τεκίλα με το όνομα το Cincoro το 2019. Ακόμη, η Ρίτα Όρα έχει τη rapper E-40, ο Άνταμ Λεβίν, ο Σάμι Χάγκαρ, οι ACDC, ο Τζάστιν Τιμπερλεικ και πολλά ακόμη γνωστά ονόματα του χώρου έχουν επίσης συνδεθεί στενά με το μεξικάνικο πνεύμα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Φυσικά, όταν πρόκειται για επιχειρήσεις αλκοόλ, οι διάσημοι δεν περιορίζουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες αποκλειστικά στην τεκίλα. Η Κέιτ Χάντσον βρίσκεται πίσω από μια μάρκα βότκας χωρίς γλουτένη, οι Ράιαν Ρέινολντς και Snoop Dogg είναι και οι δύο ιδιοκτήτες εταιρειών τζιν. Πολλοί μάλιστα είναι και οι διάσημοι που προτιμούν τις εταιρείες κρασιών. Ωστόσο, είναι σαφές ότι η τεκίλα βρίσκεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων μεταξύ διασήμων που επιθυμούν να κάνουν το ντεμπούτο τους στον επιχειρηματικό κλάδο.

Τι είναι όμως αυτό που κάνει την τεκίλα τόσο ελκυστική στον κύκλο τους; 

Δεν υπάρχει μόνο ένας συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο γνωστά ονόματα και αστέρες του Χόλυγουντ έλκονται από την τεκίλα σε σχέση με άλλα ποτά, αλλά σύμφωνα με τους ειδικούς αυτό είναι αποτέλεσμα διαφόρων παραγόντων. Η τεκίλα είναι μια μεγάλη επιχειρηματική ευκαιρία. Η συγκεκριμένη κατηγορία αλκοολούχου ποτού αυξήθηκε περισσότερο από 46% το 2020, σύμφωνα με το Forbes .

«Οι διάσημοι θέλουν να κάνουν έξυπνες επενδύσεις, να χτίσουν ένα εμπορικό σήμα για μερικά χρόνια και μετά να το πουλήσουν» υποστηρίζουν οι ειδικοί «βλέπουν αυτήν την κατηγορία ως μια μοντέρνα, επικερδή επιχειρηματική επένδυση», προσθέτουν.

Η ταχύτητα παραγωγής αποτελεί επίσης ένα μεγάλο πλεονέκτημα της συγκεκριμένης κατηγορίας σε σύγκριση με άλλα ποτά που χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να παραχθούν και να διατεθούν στο εμπόριο. Ακόμη, η Καλιφόρνια είναι η μεγαλύτερη αγορά τεκίλα στις ΗΠΑ και ο πολιτισμός του Μεξικού με το σύνθημα «Taco & Tequila» έχει επηρεάσει σημαντικά τους καταναλωτές αλλά κυρίως τις διασημότητες στη συγκεκριμένη πλευρά της Αμερικής.

Η Τεκίλα απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων, αν και για διαφορετικούς λόγους. Ίσως το κοινό του Σάμι Χάγκαρ πιθανότατα να παρουσιάζει πολλές διαφορές σε σύγκριση  με τους οπαδούς της Κένταλ Τζένερ. Αλλά η εικόνα τους ή καλύτερα ο τρόπος ζωής τους έχουν ως επίκεντρο τη διασκέδαση και τα πάρτι.

Η έκρηξη ζήτησης του συγκεκριμένου επιχειρηματικού κλάδου από πολλά διάσημα ονόματα είναι τελικά ένα κράμα όλων των παραπάνω παραγόντων και είναι δύσκολο να εντοπιστεί ένας μόνο λόγος για τον οποίο η τεκίλα βρίσκεται σε άνθιση.

 

 

Διαβάστε ακόμη:

Γιάννης Mαρούλης: Το endgame για τον «μετρ των εκπτώσεων»

Καταλύματα και εστίαση ο κύριος «εργοδότης» της ελληνικής οικονομίας

Αναστολή των πλειστηριασμών έως τα τέλη Μαΐου-Όροι και προϋποθέσεις