Η ολλανδική εταιρεία καταναλωτικών αγαθών Unilever δεν θα συνεργαστεί με τους αστέρες των social media που εξαγοράζουν ακολούθους σε πλατφόρμες όπως το Twitter και το Facebook, όπως ανακοίνωσε σήμερα Δευτέρα.

Ο CEO, Keith Weed, ανέφερε ότι η εταιρεία θα επανεξετάσει το πώς συνεργάζεται με τέτοιου είδους «influencers», ενώ προέτρεψε και άλλα μπραντς να εξετάσουν το πώς μπορούν να αποφεύγουν απάτες που γίνονται με τα social media. Σημειώνεται ότι η Unilever έχει συνολικό διαφημιστικό μπάτζετ που ξεπερνά στα 7 δισ. ευρώ.

Η διαφήμιση που χρησιμοποιεί influencers αποκτά αυξανόμενη σημασία για τα μπραντς που θέλουν να χρησιμοποιούν αναγνωρίσιμα πρόσωπα που χαίρουν της εμπιστοσύνης του κοινού για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Κάποιος με 100.000 ακολούθους μπορεί να κερδίσει 2.000 δολ. για ένα προωθητικό τουίτ που θα στείλει και όσο περισσότερους followers έχει, τόσο μεγαλύτερη αμοιβή θα παίρνει.
Α

υτός είναι και ο λόγος που μπορεί κάποιος από αυτούς να αγοράζει εικονικούς followers, γεγονός που σημαίνει ότι το προωθούμενο περιεχόμενο δεν το βλέπουν πάντα πραγματικοί άνθρωποι. Τον περασμένο Ιανουάριο, ρεπορτάζ των New York Times ανέφερε πως μια εταιρεία με την ονομασία Devumi πουλούσε «ακολούθους» του Twitter σε άτομα, όπως τηλεοπτικούς αστέρες και γνωστούς αθλητές. Η Devumi αρνήθηκε τις κατηγορίες που της προσάπτουν.