Ελαφρώς κατώτερες των προβλέψεων πωλήσεις ανακοίνωσε για το β’ τρίμηνο η Unilever, επιβεβαιώνοντας ωστόσο τον στόχο της για το σύνολο του έτους, την ώρα που κάνει προσπάθειες να ξεπεράσει την πτώση που υπέστη μετά την αναβολή πρότασης εξαγοράς ύψους 143 δισ. δολ. από την Kraft.
H αγγλο-ολλανδική εταιρεία που κατασκευάζει τη μαγιονέζα Hellmann και το σαπούνι Dove ανακοίνωσε πως οι υφιστάμενες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3% στο τρίμηνο, χωρίς να υπολογίζονται η συναλλαγματική μεταβλητότητα και οι εξαγορές.
Οι αναλυτές όπως αναφέρει το Reuters ανέμενα αύξηση 3,2%.
Παράλληλα, τα εξαμηνιαία κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 3,11 δισ. ευρώ, από 2,51 δισ. πέρυσι, ενώ εμφάνισε εμφάνισε άνοδο εσόδων τόσο στο εξάμηνο, όσο και το δεύτερο τρίμηνο.
Η Unilever βλέπει επιτάχυνση πωλήσεων το δεύτερο μισό, χάρη στις αυξημένες δαπάνες για μάρκετινγκ, ενώ δήλωσε για το δεύτερο τρίμηνο μέρισμα 35,85 cents ανά μετοχή, διατηρώντας το στα επίπεδα του πρώτου τριμήνου.