Η Cakes Body, εταιρεία που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και εξειδικεύεται στην παραγωγή καλυμμάτων θηλών, ανακοίνωσε ότι προσφέρει σε όλο το προσωπικό της έναν ολόκληρο μήνα αμειβόμενης άδειας την περίοδο των χειμερινών διακοπών, ενώ σχεδιάζει να το εφαρμόσει και δεύτερη φορά ετησίως. Σύμφωνα με το CNBC, η εταιρεία απασχολεί περίπου 30 απομακρυσμένους εργαζομένους σε διάφορες πολιτείες των ΗΠΑ.
Οι δίδυμες ιδρύτριες Τέιλορ Καπουάνο και Κέισι Σαράι, 32 ετών, θεωρούν ότι αυτές οι μακροχρόνιες άδειες δεν επιβραδύνουν την πρόοδο – αντιθέτως, τις εμπνεύστηκαν κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τις άδειες μητρότητας του 2024. Το πλάνο οδήγησε σε εκτόξευση των εσόδων, από 10 εκατ. δολάρια σε 75 εκατ., μέσα σε μόλις ένα έτος.
Το «12-εβδομαδιαίο έτος» ως μοχλός ανάπτυξης
Η ραγδαία επιτυχία της Cakes Body αποδίδεται εν μέρει στη στρατηγική του «12-εβδομαδιαίου έτους», μεθοδολογία εμπνευσμένη από το βιβλίο των Μπράιαν Π. Μοράν και Μάικ Λένινγκτον, που προτείνει εντατικοποίηση στόχων σε περιορισμένο χρονικό διάστημα. Οι συνιδρύτριες χρησιμοποιούν το μοντέλο αυτό για να θέτουν ετήσιο στόχο από τον Ιανουάριο και να τον «σπάνε» σε τριμηνιαίους υπο-στόχους, μεγιστοποιώντας την απόδοση με εστίαση και συνέπεια.
Η Κέισι Σαράι εξηγεί ότι η προσέγγιση αυτή επιτρέπει στην ομάδα να συγκεντρώνεται απόλυτα σε έναν στόχο ανά τρίμηνο, αντί να καταπιάνεται με δεκάδες μέσα στον χρόνο. Η Καπουάνο συμπληρώνει ότι αυτή η μεθοδολογία αποτέλεσε τον ακρογωνιαίο λίθο για την επιτάχυνση της ανάπτυξης.
Στρατηγική εστίαση ανά έτος – όχι αύξηση εσόδων με κάθε κόστος
Το 2022, η εταιρεία έθεσε ως στόχο τον προσδιορισμό του κόστους απόκτησης πελατών, αποφεύγοντας την πίεση για άμεσα έσοδα. Εξέτασαν καμπάνιες χαμηλού προϋπολογισμού, αξιολόγησαν αποδοτικότητα και εστίασαν στη βελτιστοποίηση της στρατηγικής.
Την επόμενη χρονιά, στόχος ήταν η ενίσχυση των πηγών εσόδων, ενώ το 2024, η ομάδα αφιερώθηκε αποκλειστικά στην ανάπτυξη νέων προϊόντων. Όπως επισημαίνει η Σαράι, δεν επιδιώχθηκε αύξηση εσόδων από τα νέα αυτά προϊόντα, αλλά βαθύτερη κατανόηση των αναγκών των πελατών και της πορείας της προϊοντικής εξέλιξης.
Για το 2025, το όραμα της Cakes Body είναι να χτίσει «μια μάρκα με εμβληματική απήχηση» στον χώρο των λύσεων για το γυναικείο στήθος, όπως αναφέρει η Σαράι. Η εταιρεία στοχεύει να εξελιχθεί σε διαχρονικό brand που θα επαναπροσδιορίσει την εμπειρία των γυναικών με τα προϊόντα της.
Όταν οι «καλές ιδέες» καθυστερούν την επιτυχία
Σύμφωνα με την Καπουάνο, η εφαρμογή του 12-εβδομαδιαίου έτους απαιτεί πειθαρχία και ακρίβεια στην επιλογή στόχων. Η εταιρεία εστιάζει σε έναν και μόνο βασικό στόχο κάθε χρόνο, απορρίπτοντας πλήθος άλλων πιθανών πρωτοβουλιών που – αν και ενδιαφέρουσες – αποσπούν την ομάδα από τον πυρήνα της ανάπτυξης.
«Το να απορρίπτεις ‘καλές’ ιδέες είναι θεμέλιο της κουλτούρας μας. Είναι αυτό που μας επέτρεψε να αναπτυχθούμε τόσο γρήγορα», δηλώνει χαρακτηριστικά η Σαράι.
Διαβάστε ακόμη
Αυτοκίνητα: Τελικά ποιοι κερδίζουν από τους αμερικανικούς δασμούς;
Μετατίθεται για τα τέλη Ιουνίου η διασύνδεση Taxis – Κτηματολογίου
Δημογραφικό: Πώς θα διαμορφωθεί η κατάσταση στην Ελλάδα το 2050
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.