Ο Chidi Achara, επικεφαλής προϊόντος στην εταιρεία Huge, με μακρά πορεία σε εταιρείες όπως η Nike και η Stash, δίνει συμβουλές σε νέους που αναζητούν εργασία, καθώς μέσα από πολυάριθμες συνεντεύξεις που έχει διενεργήσει, εντοπίζει τι κάνει έναν υποψήφιο να ξεχωρίζει. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του CNBC, ο Achara δίνει έμφαση στην πιθανή συνεργασία με την ομάδα, το χιούμορ και την ικανότητα του υποψηφίου να αφηγείται ιστορίες. Αυτά τα στοιχεία δείχνουν ότι έχει καλή επικοινωνιακή ικανότητα και μπορεί να ενταχθεί ομαλά στο περιβάλλον εργασίας.

Μάλιστα σύμφωνα με τον ίδιο, αρκετοί νέοι κάνουν αίτηση για θέσεις που δεν ταιριάζουν καθόλου με το προφίλ και την εμπειρία τους. Αυτή η τακτική υπονομεύει τις πιθανότητες πρόσληψης, αφού οι εργοδότες εντοπίζουν άμεσα την αναντιστοιχία. Η επιθυμία για εύρεση εργασίας οδηγεί πολλούς σε βιαστικές επιλογές. Κάποιοι επιλέγουν θέσεις βάσει της τοποθεσίας ή επειδή απλώς τους ελκύει ο τίτλος, χωρίς να εξετάζουν αν διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα.

Ο Achara δεν απορρίπτει υποψηφίους που δεν έχουν εργαστεί σε παρόμοια θέση, αρκεί να διαθέτουν σχετική εμπειρία. Πρακτική άσκηση, προσωπικά έργα ή συμμετοχή σε ομάδες είναι πολύτιμα. Για παράδειγμα, αν κάποιος δημιούργησε μια εφαρμογή που χρησιμοποιήθηκε από χιλιάδες χρήστες, αυτό πρέπει να προβάλλεται στο βιογραφικό. Οι νέοι χρειάζεται να είναι πιο επιλεκτικοί στις αιτήσεις τους. Όταν η εμπειρία σας δεν σχετίζεται με τη θέση, σκεφτείτε προσεκτικά πριν στείλετε αίτηση. Μια στρατηγική προσέγγιση αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας.

Διαβάστε ακόμη 

Νίκος Καλλιαγκόπουλος (Big Pi Ventures):«Νέα κεφάλαια για startups και πιο τολμηρό επενδυτικό πλάνο» (pics)

Έδραση-Ψαλλίδας: Πώς η τιμή για τα «κεντρικά» στο Κορωπί έφτασε από τα 3,13 στα… 19 εκατ. ευρώ (pics)

Ευρωπαϊκό Συμβούλιο: Τα συμπεράσματα και οι αποφάσεις των «27» για κυρώσεις στη Ρωσία και ενεργειακή ένωση

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα