Κατά καιρούς, εμφανίζονται στην αγορά της εστίασης θεματικά εστιατόρια που ενθουσιάζουν για κάποιο χρονικό διάστημα τους πελάτες με την ευρηματικότητα και την καινοτομία τους.

Για παράδειγμα, σε όλο τον κόσμο, έχουν λειτουργήσει κατά καιρούς εστιατόρια με παράξενη ή αστεία ατμόσφαιρα, εστιατόρια με τεράστιο ενυδρείο για πάτωμα, εστιατόρια από πάγο, φαγητό στο σκοτάδι, πιπεράτα εστιατόρια με τολμηρά υπονοούμενα στα πιάτα τους, ταβέρνες με θέμα τους βρικόλακες ή εστιατόρια που προκαλούν τεχνητούς σεισμούς για τους λάτρεις των ρίχτερ, όπως ήταν το Disaster café στην Ισπανία.

Αυτά είναι τα λεγόμενα θεματικά εστιατόρια, που τη δεκαετία του ’90 έκαναν θραύση ως κάτι καινούργιο. Σήμερα, τα πράγματα έχουν ελαφρώς αλλάξει.

Οι εστιάτορες εξακολουθούν να θέλουν να προσφέρουν μοναδικές υπηρεσίες στους πελάτες τους, εκπλήσσοντάς τους ευχάριστα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό τοπίο, όμως πλέον επικεντρώνονται περισσότερο σε χρηστικές υπηρεσίες, είτε δίνοντας λύσεις σε πρακτικά προβλήματα είτε συνδυάζοντας το φαγητό με χόμπι ή και υπηρεσίες ψυχικής ηρεμίας, εξοικονομώντας με αυτόν τον τρόπο επιπλέον χρόνο για τους πελάτες τους, σε μια κοινωνία που όλα τρέχουν αγχωτικά.

‘Ετσι, έκαναν την εμφάνισή τους τα χρηστικά εστιατόρια, ειδικά σε ανταγωνιστικές πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο ή το Παρίσι.

Με σύνθημα, «δώστε τους πελάτες αυτό που θέλουν», οι εστιάτορες σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να ικανοποιήσουν τους επισκέπτες τους.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο travel.gr