Έως τώρα η βρετανική φίρμα έχει αγγίξει τα όρια της χρεοκοπίας επτά φορές στα 110 χρόνια ιστορίας της. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο τιμόνι της ο δισεκατομμυριούχος Stroll οπού θέλει να βάλει τάξη στα οικονομικά και όχι μόνο…

Καλές χρυσές οι Aston Martin αλλά με περιορισμένο αριθμό πωλήσεων και αυξημένο κόστος δύσκολα μπορείς να διατηρήσεις μία τόσο μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία στην κερδοφορία. Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά ο μεγαλομέτοχος και εκτελεστικός διευθυντής της φίρμας Lawrence Stroll που θέλει να στηριχθεί στη Mercedes-Benz για να βελτιώσει το αύριο της Aston Martin.

Στις τάξεις της Aston Martin ξεκινά μάλιστα να πνέει και επίσημα… ιταλικός άνεμος με τον μέχρι πρότινος CEO Tobias Moers να αποτελεί παρελθόν (βρισκόταν στο τιμόνι από το 2020) και τον έμπειρο Amedeo Felica (πρώην κορυφαίο στέλεχος της Ferrari) να αναλαμβάνει νέος επικεφαλής κάτω από τον Stroll.

Ο Stroll που δηλώνει οπαδός της Ferrari, θέλει να μοιάσει στην ιταλική φίρμα όχι τόσο από πλευράς γκάμας, όσο στα τεχνοκρατικά ζητήματα κερδοφορίας και οικονομικών. Σύμμαχος σε αυτό θα είναι η Mercedes-Benz που κατέχει μεγάλο μερίδιο της Aston Martin και θα μπορούσε να μοιραστεί την τεχνογνωσία της στο θέμα των ηλεκτροκινητήρων και όχι μόνο.

Ήδη πάντως από το 2019 η βρετανική εταιρεία είδε τις πωλήσεις της να ανεβαίνουν κατά 82%, ενώ αν θέλει να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά της θα πρέπει να κάνει ακόμη πολλές κινήσεις στη μελλοντική σκακιέρα. Μία βόλτα των ανθρώπων της AMG στις εγκαταστάσεις του Gaydon ήταν αρκετή για να μπουν στο στόχαστρο πολλές κινήσεις που επιβαρύνουν το κόστος κατασκευής.

Για παράδειγμα, σύμφωνα με το newsauto, λειτουργούν άσκοπα (σύμφωνα με τους Γερμανούς) δύο γραμμές συναρμολόγησης για τα καθίσματα και μέρος του εσωτερικού, ενώ η ποιότητα του δέρματος και των υλικών είναι υπερβολικά υψηλή για ένα μοντέλο που πρέπει να διατηρήσει το ποσοστό κέρδους σε καλό επίπεδο. Ενδεικτικά η Valkyrie -ανέφεραν οι άνθρωποι της AMG- θα μπορούσε να κατασκευάζεται με λιγότερα έξοδα και να έχει μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.

Ο Stroll πάντως που γνωρίζει τα οικονομικά καλύτερα από τον καθένα, ποντάρει πολλά στο ηλεκτρικό μέλλον των βρετανικών supercars και στη βοήθεια της Mercedes όσον αφορά τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες. Εξάλλου βρισκόμαστε εν αναμονή της πρώτης αμιγούς ηλεκτρικής Aston Martin το 2025, αλλά και του απόλυτου εξηλεκτρισμού της γκάμας λίγο αργότερα.

Διαβάστε επίσης:

Η μεγάλη «φυγή» από το Bitcoin – Από το (ιστορικό) ρεκόρ των $69.000, στο (αρνητικό) ρεκόρ των $25.000

Μετρό – τραμ: Στάση εργασίας στις 10/5 – Ποιες ώρες θα λειτουργούν

Έξι χρόνια για μια τουριστική επένδυση στην είσοδο της Λευκάδας! (pics)