Μία από τις αποφάσεις του Oliver Blume έπειτα από την ανάληψη των καθηκόντων του ήταν να προσπαθήσει να περιορίσει τα έξοδα και περικόψει προγράμματα και επενδύσεις του Ομίλου Volkswagen σε νέες τεχνολογίες που -κατά την κρίση του- δεν θα ήταν αποδοτικά.

Εκτός από τις περικοπές που αποφάσισε για τη Volkswagen, το ίδιο θα κάνει και για την Audi, όπως έγινε γνωστό. Συγκεκριμένα, ο κ. Blume επιθυμεί να σταματήσει (ή να αναβληθεί στην καλύτερη, περίπτωση) το γενικότερο πρόγραμμα «Artemis» το οποίο είχε εκπονήσει ο προκάτοχός του.

Θυμίζουμε ότι το συγκεκριμένο τεχνολογικό εγχείρημα χαρακτήριζε όλες τις εταιρείες που απαρτίζουν τον Όμιλο Volkswagen. Αφορούσε στην ανάπτυξη και εφαρμογή λογισμικού το οποίο θα επέτρεπε σε αυτόν να μετατραπεί σε βασικό παγκόσμιο παίχτη αναφορικά με την αυτόνομη οδήγηση.

Το πρόγραμμα «Artemis» ήταν η «ομπρέλα» η οποία συμπεριελάμβανε τα προγράμματα Volkswagen Trinity, Audi Apollon και Porsche Sport. Στον αρχικό σχεδιασμό προβλεπόταν ότι κάθε μία από τις εταιρείες θα ανέπτυσσε το δικό της λογισμικό προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις των μοντέλων της, με σκοπό να τα εφοδιάσει με σύστημα αυτόνομης οδήγησης τουλάχιστον επιπέδου 4.

Πλέον, αυτό δεν ισχύει, καθώς ο κ. Blume θέλει να δώσει έμφαση σε άλλου είδους προσέγγιση στον τρόπο που θα αναπτυχθεί τεχνολογικά ο Όμιλος υπό την καθοδήγησή του. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, στις 15 Δεκεμβρίου πρόκειται να παρουσιάσει τον νέο «οδικό χάρτη» αναφορικά με την ανάπτυξη του καινούργιου λογισμικού που πρόκειται να δημιουργήσουν.

Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες του newsauto, επιθυμία του κ. Blume είναι το πρώτο μοντέλου του Ομίλου που θα εφοδιαστεί με σύστημα αυτόνομης οδήγησης να είναι το ID. Buzz.

Διαβάστε ακόμη:

McKinsey & Company: «Η ναυτιλία στην εποχή της βιωσιμότητας» – Η χαρτογράφηση «πράσινων» ναυτιλιακών διαδρόµων

Εύα Καϊλή: Είχε ιδρύσει εταιρεία real estate πριν έναν μήνα

Scope Ratings: Γιατί η επενδυτική βαθμίδα πλησιάζει μετά τις εκλογές στην Ελλάδα (πίνακας)