Σε φάση περικοπών και αναστολής επενδυτικών σχεδίων προχωρά η Coca Cola HBC καθώς η αναταραχή που έχει προκαλέσει η πανδημία του Covid19 ήδη φαίνεται να επηρεάζει τις πωλήσεις. Μάλιστα η εισηγμένη – και – στο ΧΑ εταιρεία τονίζει πως δεν μπορεί να υπολογίσει ακόμα την επίπτωση που θα έχει η πανδημία στα οικονομικά μεγέθη της και επομένως αναιρεί τις όποιες εκτιμήσεις είχε για φέτος.

«Δεδομένης της κατάστασης αυτής, εξετάζουμε ήδη μέτρα περιορισμού του κόστους και επανεξετάζουμε τις επενδύσεις marketing και κεφαλαιουχικών δαπανών. Οι ενέργειες αυτές θα βοηθήσουν για να στηριχθεί η κερδοφορία μας», σημειώνει η διοίκηση του ομίλου.

Διαβεβαιώνει πως μέχρι σήμερα σήμερα οι αλυσίδες προμήθειάς της παραμένουν λειτουργικές και ως προς αυτό έχουν ληφθεί όλα τα αναγκαία μέτρα με αυστηρότερα πρωτόκολα υγιεινής. Ωστόσο σημειώνει πως στη συνέχεια, και καθώς οι κυβερνήσεις εντείνουν τις προσπάθειές τους να ελέγξουν την εξάπλωση του Covid-19 μπορεί να υπάρξουν διαταράξεις, αν και η έκταση και η διάρκειά τους είναι άγνωστα.

Σύμφωνα με την εταιρεία οι πωλήσεις τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο κινήθηκαν ομαλά και εντός των εκτιμήσεων. Ωστόσο ο Μάρτιος θα είναι αρνητικός λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις που επιβλήθηκαν. Μάλιστα σε αγορές όπου τέθηκαν σε εφαρμογή αυστηρότερα μέτρα, όπως η Ιταλία και χώρες της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης, η ζήτηση στα «εκτός σπιτιού» κανάλια πωλήσεων επλήγησαν σημαντικά.

Και όπως σημειώνει η Coca Cola HBC τα συγκεκριμένα «κανάλια» αντιστοιχούν στις συγκεκριμένες αγορές το 35% με 40% των πωλήσεων.