Το γκρουπ Hyundai (Hyundai, Kia, Genesis) περνάει τα τελευταία χρόνια ίσως την πιο δημιουργική περίοδο της ιστορίας του.

Πρωταγωνιστεί στα ηλεκτρικά, κερδίζει σημαντικό έδαφος σε δημοφιλείς κατηγορίες όπως τα SUV και ξεκίνησε να παράγει κάποια πολύ ανταγωνιστικά σπορ μοντέλα με την ένδειξη “Ν” και απόδοση που άφησε εντυπωσιασμένους όλους τους ευρωπαίους ανταγωνιστές τους.

Η εταιρία φαίνεται αποφασισμένη να εξελίξει περισσότερα μοντέλα για τις ευρωπαϊκές αγορές. Και αυτό να το κάνει στα τμήματα σχεδίασης και εξέλιξης που έχει σε χώρες της Ευρώπης.

Αυτό σημαίνει ότι θα προχωρήσει σε παραγωγή μοντέλων αποκλειστικά για την Γηραιά ήπειρο, και ίσως αυτό να σημαίνει ότι θα αυξηθούν τα σπορ μοντέλα με την ένδειξη “Ν”.

Μόνο την περσινή χρονιά, το ευρωπαϊκό τμήμα σχεδίασης της εταιρίας είχε 30 αυτοκίνητα σε εξέλιξη, μεταξύ των οποίων τα Hyundai Kona N, i20N και Elantra N, το οποίο αν και εξελίχθηκε για τον Ευρώπη τελικά κυκλοφόρησε στην Αμερική.

Το ευρωπαϊκό τμήμα σχεδίασης και εξέλιξης άρχισε να λειτουργεί πιο ενεργά από το 2018, χρησιμοποιώντας μία πίστα που μέχρι πρότινος ανήκε στην Opel στο Dundenhofen.

Η Hyundai σχεδιάζει επίσης να διπλασιάσει τις εγκαταστάσεις της στο Nurburgring, καθώς πλέον αποτελεί μία βασική διαδικασία για τεστ της εταιρίας, με κάθε σπορ αυτοκίνητο να κάνει σχεδόν 20.000 χιλιόμετρα δοκιμών στην “Πράσινη Κόλαση”, σύμφωνα με το newsauto.

Με σχέδια για νέα ηλεκτρικά μοντέλα πάνω στην ήδη προηγμένη πλατφόρμα της εταιρίας αλλά και με άλλα μοντέλα της σειράς “Ν” στα σκαριά, το γκρουπ Hyundai και οι εταιρίες που το συναπαρτίζουν αποτελούν πλέον μία πολύ υπολογίσιμη δύναμη για τις ευρωπαϊκές αγορές, όχι μόνο σε αριθμούς πωλήσεων αλλά και σε τεχνολογία.

Διαβάστε ακόμη