Κατάστημα με προϊόντα ομορφιάς και υγείας στο Μιλάνο της Ιταλίας ανοίγει η Amazon, σηματοδοτώντας το τελευταίο πείραμα της εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το κατάστημα βρίσκεται στο κέντρο της πόλης του Μιλάνου και διαθέτει μια σειρά από είδη ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, καθώς και μη συνταγογραφούμενα φάρμακα, αναφέρει η Amazon σε ανάρτηση στο blog της. Το πρώτο κατάστημα, το οποίο ονομάζεται Amazon Parafarmacia & Beauty, ανοίγει σήμερα Τετάρτη τις πόρτες του στο κοινό.
Το κατάστημα θα είναι εφοδιασμένο με προϊόντα από μάρκες ομορφιάς και περιποίησης δέρματος, όπως οι La Roche-Posay, Eucerin και Vichy. Υπάρχουν επίσης «Derma-bars», όπου οι αγοραστές μπορούν να λάβουν μια «δωρεάν ψηφιακή ανάλυση δέρματος» για τον τύπο και την κατάσταση του δέρματός τους και να λάβουν συστάσεις προϊόντων.
Η Amazon λέει ότι το κατάστημα περιλαμβάνει ένα τμήμα που στελεχώνεται από φαρμακοποιούς στο χώρο, όπου οι αγοραστές μπορούν να αγοράσουν «μη συνταγογραφούμενα, μη συνταγογραφούμενα φάρμακα».
Ξεκινώντας το πρώτο του «παραφαρμακείο», ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου ελπίζει να αξιοποιήσει τη διαδικτυακή του επιτυχία στην κατηγορία της ομορφιάς και της προσωπικής φροντίδας με πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα. Τα είδη ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, τα οποία περιλαμβάνουν τα πάντα, από λακ και καλλυντικά μέχρι αποσμητικά και Q-tips, αποτελούν μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κάθετες κατηγορίες στην Amazon.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε το άνοιγμα του Amazon Parafarmacia & Beauty στο Μιλάνο, ενός φυσικού καταστήματος που βελτιώνει και καινοτομεί περαιτέρω την αγοραστική εμπειρία των πελατών μας με μια επιμελημένη επιλογή προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας. Σχεδιάσαμε αυτό το κατάστημα για να μας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες μας και να προσφέρουμε μια καινοτόμο εμπειρία, συνδυάζοντας την τεχνολογία αιχμής με τις συμβουλές των ειδικών», δήλωσε ο Giorgio Busnelli, Αντιπρόεδρος των καταναλωτικών αγαθών της Amazon στην Ευρώπη. «Χάρη σε αυτό το άνοιγμα, θα είμαστε σε θέση να επεκτείνουμε τις διαδικτυακές προσφορές μας σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας στα καταστήματα της Amazon στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Αυτή η διευρυμένη επιλογή αντικατοπτρίζει την αφοσίωσή μας στην ικανοποίηση των διαφορετικών αναγκών των πελατών μας, τόσο στο φυσικό μας κατάστημα στο Μιλάνο όσο και στο διαδίκτυο στην Ευρώπη».
Η εταιρεία άρχισε να προσφέρει προϊόντα υγείας και ομορφιάς το 2000, αλλά η επιλογή της αρχικά περιοριζόταν στις περισσότερες μάρκες της μαζικής αγοράς. Έκτοτε έχει προσθέσει περισσότερες μάρκες πολυτελείας, όπως οι Estée Lauder και La Mer.
Η νέα μορφή καταστήματος σηματοδοτεί επίσης το τελευταίο πείραμα της Amazon στο φυσικό λιανικό εμπόριο. Η εταιρεία άνοιξε και στη συνέχεια έκλεισε όλα τα βιβλιοπωλεία της, τα pop-up καταστήματα, τα καταστήματα τεσσάρων αστέρων και τα καταστήματα ένδυσης. Έχει επίσης συρρικνώσει το αποτύπωμα των καταστημάτων ευκολίας Amazon Go, κλείνοντας ένα κατάστημα στο Woodland Hills της Καλιφόρνια τον περασμένο μήνα. Στον τομέα του παντοπωλείου, το χαρτοφυλάκιο της Amazon περιλαμβάνει τα σούπερ μάρκετ Whole Foods και τη δική της αλυσίδα καταστημάτων Fresh.
Διαβάστε ακόμη
Trading down: Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές «κόβουν» αγορές και μάρκες (γραφήματα)
Το αλουμίνιο υποχωρεί για δεύτερη ημέρα στον απόηχο των δασμών του Τραμπ
Πεκίνο: Αυτά είναι τα αμερικανικά προϊόντα που στοχεύει με τους δασμούς της η Κίνα
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ