Η έκρηξη της πανδημίας του κορωνοϊού προκάλεσε την κατάρρευση της ναυλαγοράς των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Στο πλαίσιο αυτό κινείτο και η Costamare του Κωνσταντίνου Κωνσταντακόπουλου. Όμως τις τελευταίες ημέρες επανέκαμψε δυναμικά φθάνοντας να διαπραγματεύεται στο ταμπλό ακόμη και στα 5,03 δολάρια ξεπερνώντας το χαμηλό των 52 εβδομάδων που ήταν 3,16 δολάρια και κυνηγώντας πλέον το υψηλό των 52 εβδομάδων που είναι τα 10,85 δολάρια.

Η κεφαλαιοποίησή της εταιρείας έχει διαμορφωθεί στα 581,5 εκατομμύρια δολάρια.

Η μετοχή της μέσα σε ένα τρίμηνο αυξήθηκε κατά 41% ενώ σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα είναι χαμηλότερα κατά 52%.

Η Costamare Inc. Είναι από τους leaders στον κλάδο των containerships και έχει ιστορία 46 ετών στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία.

Διαθέτει στόλο από 75 containerships με συνολική μεταφορική ικανότητα 547.000 εμπορευματοκιβωτίων συμπεριλαμβανομένων και πέντε πλοίων που είναι υπό ναυπήγηση.

Δέκα από αυτά έχουν αγοραστεί από την κοινοπραξία των ναυτιλιακών εταιρειών Framework Deed και York Capital Management στην οποία η Costamare συμμετέχει με ποσοστό μειοψηφίας.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι στις 7 Μαΐου θα δώσει μέρισμα στους μετόχους της 0,10 σέντς ανά κοινή μετοχή για το α’ τρίμηνο του 2020.

Το δ’ τρίμηνο του 2019 η Costamare κατέγραψε κέρδη 35,9 εκατομμυρίων δολαρίων αυξημένα κατά 82% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018.

Τον Δεκέμβριο του 2019 απέκτησε τρία πλοία μεταφορικής ικανότητας 4,278 εμπορευματοκιβωτίων, ναυπηγήσεως το ένα του 2009 και τα άλλα δύο του 2010. Τον Ιανουάριο του 2020 αγόρασε ένα ακόμη containership ναυπηγημένο το 2009 μεταφορικής ικανότητας 4.258 ‘κουτιών”.