Νέα δεδομένα για την εγχώρια αγορά του διαδικτυακού αθλητικού στοιχηματισμού φέρνει η Oddsium, η πρώτη affiliate marketing πλατφόρμα που ξεκίνησε από τη Σουηδία και πλέον δοκιμάζει τις δυνάμεις της στη χώρα μας, έχοντας ήδη εξασφαλίσει σημαντικές συνεργασίες με σειρά παρόχων.

Η Oddsium έχει αναπτύξει μια all-in-one εφαρμογή για κινητά και tablet μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να δημιουργούν εύκολα και γρήγορα λογαριασμούς με ελληνικές αδειοδοτημένες εταιρείες online στοιχηματισμού ή να συνδέονται με ένα tap στους υπάρχοντες λογαριασμούς τους οι οποίοι είναι διαθέσιμοι μέσα στο περιβάλλον της εφαρμογής. Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα είναι πως η εφαρμογή επιτρέπει την ενσωμάτωση πολλαπλών bookmakers και έτσι οι χρήστες μπορούν να να συγκρίνουν αποδόσεις και να στοιχηματίζουν χωρίς να πρέπει να αποχωρήσουν από το περιβάλλον της εφαρμογής. Επιπλέον, η εφαρμογή της Oddsium, προσφέρει λειτουργία ζωντανής μετάδοσης αθλητικών αγώνων και στιγμιότυπα, ενώ παρέχει ισχυρές δικλίδες ασφαλείας για υπεύθυνο στοιχηματισμό, με δυνατότητα επιβολής ορίων. Ένα, επίσης, από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της εφαρμογής για τους παίκτες είναι πως μπορεί κάποιος να αποκτήσει λογαριασμό κυριολεκτικά σε… δευτερόλεπτα και χωρίς τη γραφειοκρατία που συχνά συναντά κανείς όταν προχωρά στην ίδια διαδικασία μέσω των operators.

Όσο για τους παρόχους, η «έξυπνη» εφαρμογή της Oddsium μπορεί να καταγράψει τα χαρακτηριστικά και τις συνήθειες του παίκτη, κάτι που αποτελεί πολύτιμο υλικό για τους operators που με τη σειρά τους μπορούν να εξατομικεύσουν τις προσφορές τους και να βελτιώσουν το προϊόν τους. Μέσω της πληροφόρησης που παρέχει Oddsium μπορεί να ομαδοποιηθούν κατηγορίες παικτών και τα χαρακτηριστικά τους και να μεγιστοποιηθεί η απόδοση των εμπορικών κινήσεων κάθε παρόχου και να αξιοποιηθούν ευκαιρίες για περισσότερα έσοδα στις εταιρείες στοιχηματισμού.

«Θέλουμε να αποτελέσουμε έναν αξιόπιστο συνεργάτη για τους operators που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά», αναφέρει ο Krister Malm Ιδρυτής και Group CEO της Oddsium, επισημαίνοντας την πρόθεση της εταιρείας να ενισχύσει την παρουσία της στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με εγχώριους επενδυτές.

Krister Malm, Ιδρυτής και Group CEO της Oddsium

Το στόρι και οι… Έλληνες

Ο Krister Malm εργάζεται σε όλη την επαγγελματική του ζωή στη βιομηχανία του gaming και των τυχερών παιχνιδιών. Κατά τη διάρκεια της απασχόλησής του στη Μ. Βρετανία και στην εταιρεία online poker OnGame, ανέπτυξε την αρχική ιδέα που εν τέλει οδήγησε στη δημιουργία της Oddsium.

Το project που υλοποίησε ο Malm είχε ως αποτέλεσμα την σημαντική αύξηση των εγγραφών νέων παικτών και εν τέλει η OnGame πουλήθηκε στη bwin, ενώ ο ίδιος μετακινήθηκε στη Betfair ως επικεφαλής του τμήματος Marketing και ακολούθως στην 888,com όπου ενεπλάκη με το πρώτο sportsbook της εταιρείας και τέλος στη Sportingbet. Εν τέλει αποφασίζει να αναπτύξει επιχειρηματικά την ιδέα της πλατφόρμας που είχε αναπτύξει και προχωρά στην ίδρυση της εταιρείας. Χρειάστηκε όμως χρόνος και προσπάθεια να ξεπεράσει σειρά εμποδίων (μεταξύ των οποίων και της… Apple που λόγω της Oddsium άλλαξε το πλαίσιο εγκρίσεων των affiliate marketing εφαρμογών για το App Store) για να βγει την αγορά.

Αλλά και όταν ξεκίνησε να διατίθεται στο σουηδικό κοινό, τα προβλήματα συνέχισαν, τεχνικά και μη για καιρό. Όπως θυμάται, προσέλαβε έναν Έλληνα developer ο οποίος όπως ο …Αρχιμήδης αναφώνησε «εύρηκα» και επίλυσε βασικά ζητήματα της εφαρμογής, όμως με δεδομένο ότι ο χρόνος περνούσε και η ρευστότητα συμπιέζονταν χρειάστηκε η συνδρομή ενός σουηδικού family office για να περάσει η εταιρεία στην επόμενη φάση.

Έγινε νέο λανσάρισμα στη Σουηδία, ήταν επιτυχές, οι χρήστες αυξάνονταν συνεχώς και η εταιρεία προσέλκυσε ενδιαφέρον από Αμερικανούς επενδυτές. Το 2019 όμως η Σουηδία άλλαξε το νομοθετικό πλαίσιο για τα τυχερά παίγνια και ο Malm άρχισε να σκέφτεται σοβαρά να επεκταθεί η Oddsium στις ΗΠΑ, με την υποστήριξη των τοπικών της συνεταίρων. Το εγχείρημα να «τρέξει» η εφαρμογή στις ΗΠΑ αποδείχθηκε πολύ απαιτητικό και έτσι οι Αμερικάνοι επενδυτές πρότειναν ως προϋπόθεση να δοκιμαστεί σε μια νέα αγορά, εκτός Σουηδίας, στην Ευρώπη.

Teemu Lehtinen, Country Manager της Oddsium Hellas

Ένας Σουηδός στην Αθήνα

Ο Malm, ο πατέρας του οποίου είναι Έλληνας, επέλεξε τελικά τη χώρα μας για την νέα ευρωπαϊκή περιπέτεια της Oddsium. Ζήτησε ξανά κεφάλαια από τους Σκανδιναβούς επενδυτές του, ωστόσο λόγω covid τότε δεν το κατάφερε, πέτυχε όμως να εξασφαλίσει χρηματοδότηση από έναν εξ αυτών, η οποία όμως δεν ήταν επαρκής. Ως από μηχανής θεός βρίσκεται νέος επενδυτής, επιλέγεται η Ελλάδα για την επέκταση, ξεκινούν οι αδειοδοτικές διαδικασίες μέσω της Επιτροπής Παιγνίων (οι οποίες απαίτησαν χρόνο μέχρι να διαπιστωθεί ότι δεν πρόκειται για operator αλλά για affiliate πλατφόρμα) και έγινε το soft launch που πήγε εξαιρετικά.

Από εκεί και πέρα η εφαρμογή ξεκίνησε να γίνεται όλο και πιο γνωστή, ξεκίνησε η προβολή της με αποτέλεσμα να μεγαλώνει διαρκώς ο αριθμός των χρηστών και σήμερα στην πλατφόρμα έχουν ενταχθεί έξι ενεργεί operators, οι Stoiximan, Betsson, Bwin, Sportingbet, Novibet και Fonbet. Όπως αναφέρει ο Teemu Lehtinen, Country Manager της Oddsium Hellas, σε εξέλιξη είναι συζητήσεις για την ένταξη και άλλων γνωστών operators από την ελληνική αγορά στην πλατφόρμα. «Πιστεύουμε πως η ελληνική στοιχηματική αγορά θα αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο και ως καινοτόμος εταιρεία στο affiliate marketing θέλουμε να είμαστε ένα σημαντικό μέρος της», αναφέρει ο Malm στο πλαίσιο επίσκεψής του στη χώρα μας. «Η εφαρμογή αυτή ήταν μια ιδέα που είχα για χρόνια, καθώς έβλεπα την ανάγκη να δημιουργηθεί ένας aggregator που θα οδηγεί την κίνηση στις στοιχηματικές πλατφόρμες», τονίζει.

Πλέον η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε iOS και Android και οι ρυθμοί ανόδου των χρηστών είναι εντυπωσιακοί, ενώ ο σχεδιασμός προβλέπει τη αξιοποίηση και live streaming περιεχομένου μέσω του app. Παράλληλα, στόχος είναι μεσοπρόθεσμα να δημιουργηθεί ένα τεχνολογικό hub στην Ελλάδα. «Η χώρα έχει τεράστιο ταλέντο σε ότι αφορά προγραμματιστές», τονίζει ο Malm. «Η ανταπόκριση είναι εξαιρετικά θετική και είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από την πορεία της επένδυσης μας εδώ. Αν πετύχουμε σε μια εξαιρετική αγορά όπως η Ελλάδα, θα έχουμε πολύ καλές πιθανότητες να προσελκύσουμε ενδιαφέρον και από άλλες αγορές».

Με βάση τις εκτιμήσεις της διοίκησης, η δραστηριότητα της εταιρείας στην Ελλάδα το 2024 αναμένεται να είναι κερδοφόρος και να ξεπεραστεί το όριο των 10.000 ενεργών χρηστών. Τέλος, σε ότι αφορά στο άνοιγμα στις ΗΠΑ, οι συζητήσεις είναι σε εξέλιξη προκειμένου να καθοριστεί η βέλτιστη στρατηγική εισόδου στην αμερικανική αγορά.

Διαβάστε ακόμη

Πλειστηριασμοί: Έρχονται ηχηρά σφυριά για Soukos Robots και «Ζάχος» στη Βάρκιζα (pics)

Σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής

Σούπερ Μάρκετ: Ποια προϊόντα δεν αγοράζουν πλέον οι καταναλωτές λόγω ακρίβειας (vid)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ