Η Louis Vuitton, η μεγαλύτερη μάρκα πολυτελείας παγκοσμίως με έσοδα που έφτασαν τα 21,9 δισ. ευρώ το 2023, αποφάσισε να επεκτείνει την αυτοκρατορία της πέρα από τις τσάντες, τα ρούχα, τα ρολόγια, τα κοσμήματα, τα παπούτσια και τα αρώματα. Ανακοίνωσε την πολυαναμενόμενη είσοδό της στον τομέα του μακιγιάζ, επισημοποιώντας μια κορυφαία συνεργασία με τη διάσημη μακιγιέζ Pat McGrath, η οποία θα αναλάβει το ρόλο της δημιουργικής διευθύντριας του νέου εγχειρήματος.

Το νέο line μακιγιάζ, που θα κυκλοφορήσει αυτό το φθινόπωρο σε 116 καταστήματα Louis Vuitton παγκοσμίως, θα περιλαμβάνει 55 κραγιόν (ο αριθμός αντιστοιχεί στο λατινικό LV), 10 lip balms και 8 παλέτες σκιών ματιών. Τα προϊόντα θα συνοδεύονται από μια σειρά δερμάτινων ειδών για αποθήκευση και μεταφορά, όπως μικρά μπαούλα και θήκες κραγιόν, που θυμίζουν τα κλασικά δερμάτινα είδη του οίκου από το 1854. Όλες οι φόρμουλες και οι συσκευασίες κατασκευάζονται στη Γαλλία, ενώ τα δερμάτινα είδη παράγονται στα ευρωπαϊκά ατελιέ της Louis Vuitton, σύμφωνα με τους Financial Times.

Γιατί η Louis Vuitton μπαίνει στο μακιγιάζ

Η νέα σειρά μακιγιάž αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Louis Vuitton να προσφέρει προϊόντα entry-level, ιδιαίτερα μετά τις απότομες αυξήσεις τιμών σε βασικές κατηγορίες πολυτελείας, όπως τσάντες και κοσμήματα, από το 2020. Αυτές οι αυξήσεις έχουν απομακρύνει τους νέους καταναλωτές, οι οποίοι δεν βλέπουν πλέον την αξία στα ακριβά είδη πολυτελείας.

Επιπλέον, αυτό είναι το πρώτο μεγάλο εγχείρημα του Pietro Beccari, διευθύνοντος συμβούλου της Louis Vuitton, από τότε που εντάχθηκε στην εταιρεία από τη Dior στις αρχές του 2023. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί ένα νέο βήμα στην εξέλιξη της Louis Vuitton από μια εταιρεία πολυτελούς μόδας σε μια «πολιτιστική μάρκα».

«Η ομορφιά είναι μέρος της ζωής των ανθρώπων, των νέων, των ανδρών και των κοριτσιών, οποιουδήποτε», δήλωσε ο Beccari στους Financial Times. «Θέλουμε να είμαστε εκεί».

Έχει ελπίδες η Louis Vuitton στον ανταγωνιστικό κόσμο του μακιγιάζ

Η Louis Vuitton εισέρχεται σε μια πολυπληθή και ανταγωνιστική αγορά, όπου οι τιμές για τα προϊόντα «prestige» κυμαίνονται από 45 έως 80 λίρες. Ωστόσο, η εταιρεία έχει ένα ισχυρό πλεονέκτημα: η συνεργασία της με την Pat McGrath, μια από τις πιο επιφανείς μακιγιέζ παγκοσμίως, η οποία έχει δημιουργήσει τα beauty looks για τις επιδείξεις της Louis Vuitton για πάνω από δύο δεκαετίες και είναι ιδρύτρια της δικής της επιτυχημένης σειράς μακιγιάζ, Pat McGrath Labs.

Η McGrath έχει αναπτύξει φόρμουλες και συσκευασίες για τη νέα σειρά, με έμφαση στην ποιοτική απόδοση και την ενταξιακή προσέγγιση. «Ήξερε πού θα μπορούσαμε να είμαστε μοναδικοί», σημείωσε ο Beccari. «Είμαστε μία από τις λίγες εταιρείες που μπορούσαμε να της ζητήσουμε να κάνει ένα έργο χωρίς όρια».

Το εγχειρίδιο της Louis Vuitton: Εξαιρετικό ιστορικό σε νέες κατηγορίες

Η Louis Vuitton δεν είναι άσχετη με την είσοδο σε νέες κατηγορίες. Όπως επισημαίνει ο Erwan Rambourg, αναλυτής της HSBC, η εταιρεία έχει ένα εξαιρετικό ιστορικό σε νέες εκκινήσεις, όπως τα κοσμήματα και τα αρώματα. Όταν η Louis Vuitton λάνσαρε τα αρώματά της το 2016, η προσέγγισή της ήταν εξαιρετική: τα προϊόντα πωλούνταν αποκλειστικά στα καταστήματα της Vuitton, με συσκευασίες σχεδιασμένες από τον Frank Gehry και φόρμουλες του Jacques Cavallier-Belletrud.

Για τα καλλυντικά, η Louis Vuitton ακολουθεί ένα παρόμοιο εγχειρίδιο. Τα προϊόντα θα διανέμονται μόνο στα καταστήματα της Vuitton, τα οποία ξεπερνούν τα 400 παγκοσμίως. «Στη Louis Vuitton έχουμε κάποια ταμπού, και ένα από αυτά είναι η διανομή. Ποτέ, μα ποτέ δεν θα βρείτε τα προϊόντα της Louis Vuitton στα Sephora», τόνισε ο Beccari.

Το μέλλον της Louis Vuitton στην ομορφιά

Η Louis Vuitton εισέρχεται στην κατηγορία του μακιγιάζ σε μια περίοδο εξασθενημένης ζήτησης για προϊόντα πολυτελείας και ομορφιάς. Ωστόσο, ο Beccari είναι αισιόδοξος. Η εταιρεία εργάζεται ήδη σε συμπληρωματικά προϊόντα ομορφιάς, όπως προϊόντα περιποίησης δέρματος και foundation. «Η σειρά θα μπορούσε να επεκταθεί σε οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε», δήλωσε.

Πέρα από την ομορφιά, η Louis Vuitton επεκτείνει επίσης τη σειρά επίπλων και ειδών σπιτιού, με μια παρουσίαση στο Salone del Mobile του Μιλάνου τον Απρίλιο.

«Δεν χρειαζόμαστε την ομορφιά για να επιβιώσουμε», τόνισε ο Beccari. «Το θέμα είναι να κάνουμε σωστές κινήσεις, που μπορούν να χρησιμεύσουν ως ένας ακόμη βραχίονας για το εμπορικό μας σήμα. Και τώρα έχουμε ακόμη έναν».

Διαβάστε ακόμη

Επαναλειτουργεί το Allou! Fun Park – Τι αναφέρει η ανακοίνωση

ΥΠΕΝ: Οι επιδοτήσεις Μαρτίου στο ρεύμα – Στο 1,5 λεπτό/kWh

Καλώδιο Κρήτης – Κύπρου: Με πολιτική στήριξη το πάγωμα πληρωμών στη Nexans από τον ΑΔΜΗΕ 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα