Κάποιες φορές ακόμη και ορισμένα ακίνητα ενσωματώνουν ολόκληρη ιστορία και με την πάροδο του χρόνου γίνονται και αυτά μέρος της ευρύτερης ιστορίας μιας περιοχής. Τέτοια είναι η περίπτωση του εμβληματικού ακινήτου που στέγαζε επί δεκαετίες τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας MAVA-Renault στη Νέα Φιλαδέλφεια. Ενα κτίριο που έφτασε να… βαφτίσει μέχρι και τον ομώνυμο κόμβο επί της εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας ως «κόμβο Ρενό» λόγω του ότι αφενός δεσπόζει στο συγκεκριμένο σημείο αποκτώντας χαρακτήρα τοπόσημου, αφετέρου γιατί και η ίδια η πορεία της εταιρείας υπήρξε μεγαλειώδης, παρά το άδοξο τέλος της…

Ετσι, το ακίνητο απηχεί, θα έλεγε κανείς, αυτή τη διαδρομή, από το λαμπερό παρελθόν στο λουκέτο, την εγκατάλειψη και στη λεηλασία.

Σπάνια, ωστόσο, ακόμη και γι’ αυτούς τους άψυχους τοίχους ενός κτιρίου, δίνεται μια δεύτερη ευκαιρία, έστω κι αν περνάει από την πλατφόρμα ηλεκτρονικών πλειστηριασμών.

Το «χτύπημα» του Σκλαβενίτη

Για το ακίνητο της MAVA-Renault η ώρα της κρίσης σήμανε στις 8 Σεπτεμβρίου 2021 όταν βγήκε στο σφυρί με επισπεύδουσα τη Cepal Hellas και τιμή πρώτης προσφοράς στα 4.050.000 ευρώ.

Ο ηλεκτρονικός πλειστηριασμός ξεκίνησε στις 10 το πρωί και ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 2.30 το μεσημέρι, ενώ όπως προκύπτει από το τελικό τίμημα, υπήρξαν αρκετά «χτυπήματα», καθώς το ακίνητο κατακυρώθηκε στο ποσό των 11.200.585 ευρώ, δηλαδή αυξημένο κατά 177% σε σχέση με την τιμή εκκίνησης. Σε αυτή την κούρσα επικράτησε ο όμιλος Σκλαβενίτη.

Η κατάσχεση έγινε τον Φεβρουάριο του 2018 για απαίτηση 3,8 εκατ. ευρώ και ο πλειστηριασμός αφορούσε, σύμφωνα με την έκθεση, ένα αγροτεμάχιο-οικόπεδο «μετά των επ’ αυτού κτισμάτων, άρτιο και οικοδομήσιμο», συνολικής έκτασης 13.386,50 τ.μ. στη θέση Τουραλί, εντός του εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως της Νέας Φιλαδέλφειας επί των οδών Θεσσαλονίκης, Σκρα και Λαχανά. Στο οικόπεδο υπάρχει διώροφο επαγγελματικό κτίριο, αποτελούμενο από υπόγειο, ισόγειο, πατάρι και πρώτο όροφο.
Οσο για τα βάρη του ακινήτου, περιελάμβαναν 18 προσημειώσεις και δύο κατασχέσεις για δάνεια συνολικού ύψους 70 εκατ. ευρώ…

Το τσιμεντένιο φάντασμα και η νέα αρχή

Από τότε που έκλεισε η MAVA, το εμβληματικό κτίριο στη Νέα Φιλαδέλφεια παραδόθηκε στη φθορά του χρόνου και στις λεηλασίες από επιτήδειους.
Σε κάποια φάση, με πρωτοβουλία του δήμου τοποθετήθηκαν συρμάτινα πλέγματα για να εμποδίσουν την είσοδο, αλλά αργότερα ξηλώθηκαν και αυτά. Ετσι, το κάποτε απαστράπτον «κέντρο της Renault» κατέληξε ένα ερείπιο που έμοιαζε με τσιμεντένιο φάντασμα.

Οι εργασίες μετασκευής του κτιρίου βρίσκονται αυτή την περίοδο σε πλήρη εξέλιξη

Αυτό, όμως, που μέτρησε προσελκύοντας το ενδιαφέρον του ομίλου Σκλαβενίτη και των άλλων μνηστήρων ήταν τόσο η έκταση και το μέγεθος, όσο και η προνομιακή θέση του.

Λίγους μήνες μετά την απόκτησή του από την εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ και συγκεκριμένα τον περασμένο Ιανουάριο, το Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής (ΚΕΣΑ) προχώρησε σε έγκριση αρχιτεκτονικής μελέτης για «αλλαγή χρήσης του υφιστάμενου κτιρίου έκθεσης αυτοκινήτων με αποθήκες και χώρους στάθμευσης, σε κτίριο υπεραγοράς με παιδότοπο και εστιατόριο».

Σύμφωνα με την απόφαση, προβλέπεται ειδικότερα η αλλαγή σε χρήση υπεραγοράς στο ισόγειο και στον πρώτο όροφο, με γραφεία στον ημιώροφο, μηχανολογικούς χώρους και αποθήκη στο υφιστάμενο υπόγειο. Ακόμη, προστίθεται υπόγειο τμήμα στάθμευσης αυτοκινήτων και βοηθητικοί χώροι επάνω από μέρος του υφιστάμενου υπογείου. Οι χώροι στάθμευσης προβλέπονται στο δώμα, στα υπόγεια και στον περιβάλλοντα χώρο. Για την πρόσβαση στο δώμα και το υπόγειο θα δημιουργηθούν νέες ράμπες κυκλοφορίας για τα οχήματα των πελατών.

Επίσης, στο δώμα του κτιρίου κατασκευάζεται σκίαστρο, σε τμήμα των θέσεων στάθμευσης και σε καθορισμένα σημεία του θα γίνει φύτευση με χαμηλούς θάμνους και αρωματικά φυτά, ενώ στην οροφή της κατασκευής θα τοποθετηθούν φωτοβολταϊκές συστοιχίες.

Οπως φαίνεται και από τις σχετικές φωτογραφίες, οι εργασίες μετασκευής του κτιρίου βρίσκονται αυτή την περίοδο σε πλήρη εξέλιξη, ενώ σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της εταιρείας, η ολική μεταμόρφωσή του θα ολοκληρωθεί στο τέλος του καλοκαιριού, με τα εγκαίνια να προγραμματίζονται για το φθινόπωρο.

Λόγω μεγέθους το κατάστημα θα ανήκει στην κατηγορία των hyper markets, αποτελώντας το 39ο του είδους για τη γνωστή αλυσίδα, ενώ εντάσσεται στο επενδυτικό πλάνο του ομίλου για την ενίσχυση του δικτύου, συνολικού ύψους περί τα 50 εκατ. ευρώ.

Το story και ο «πρωταγωνιστής»

Σε λίγους μήνες ξεκινάει για το ακίνητο ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του, η οποία είναι ταυτισμένη με την επιχειρηματική διαδρομή της οικογένειας Μανιατόπουλου.
Ο Αλέξανδρος Μανιατόπουλος, εμβληματική μορφή του Ράλι Ακρόπολις, με 40 συμμετοχές, ως «Υψηλάντης» και στη συνέχεια ως «Λεωνίδας», άρχισε να δραστηριοποιείται στην αγορά αυτοκινήτου από το 1963 με τη MAVA Εμποροβιομηχανική, έχοντας τότε την αντιπροσωπεία της NSU στη χώρα μας.

Αλέξανδρος Μανιατόπουλος

Ηταν μια εποχή που η ελληνική αγορά ήταν ακόμα σχετικά παρθένα και οι γνώστες της αυτοκίνησης μετριούνταν στα δάχτυλα. Μετά από λίγο, εκτός από την NSU ανέλαβε την αντιπροσώπευση για ένα διάστημα και της Audi, ενώ από το 1971 έτρεχε και την Porsche στην Ελλάδα.

Με τη μεταπολίτευση, το 1974, όταν η χώρα περνούσε στην επόμενη μέρα, για εκείνον χάραζε στον ορίζοντα ένα ακόμη βαρύ όνομα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Δεν ήταν άλλη από την BMW και μάλιστα σε μια περίοδο που η βαυαρική φίρμα πραγματοποιούσε την ποιοτική στροφή η οποία έμελλε να την καθιερώσει στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού.

Εναν χρόνο αργότερα, το 1975, ο Μανιατόπουλος θα γίνει ο «αγαπημένος των Γάλλων», αναλαμβάνοντας την αποκλειστική αντιπροσωπεία της Renault, που αποτέλεσε και το βαρύ πυροβολικό του για περισσότερο από τρεις δεκαετίες. Εκείνη την περίοδο, στα μέσα της δεκαετίας του ’70, ξεκίνησε τη διαδρομή του και το ακίνητο της Νέας Φιλαδέλφειας, που απηχούσε, τότε, τη δυναμική και το εκτόπισμα της εταιρείας.

Το ελληνικό Farma Renault

Σε αυτόν τον χώρο στήθηκε και η προσπάθεια για ένα ακόμη αυτοκίνητο «made in Greece». Ηταν στα τέλη της δεκαετίας του ’70 όταν ο Αλέξανδρος Μανιατόπουλος ανέθεσε στον Γιώργο Μιχαήλ -τον σχεδιαστή που διαδέχθηκε τον Κωνσταντίνο Αδρακτά στην περίπτωση του ηλεκτροκίνητου Enfield-, τη σχεδίαση ενός ελαφρού οχήματος μεικτής χρήσης. Ο Γ. Μιχαήλ, που έκανε καριέρα στην Ιταλία, επέστρεψε στην Ελλάδα γι’ αυτόν τον σκοπό.

Καρπός της συνεργασίας τους ήταν το μοντέλο «Farma» που εξασφάλισε την άδεια της Renault για να φέρει το σήμα της, ενώ το 1983 παρουσιάστηκε το «Farma S», το οποίο διέθετε αυξημένες εκτός δρόμου δυνατότητες και διαφημιζόταν ως το «ελληνικό τζιπ».
Και αυτό το εγχείρημα, ωστόσο, είχε άδοξο τέλος, καθώς η παραγωγή από τη MAVA σταμάτησε το 1985, ως συνέπεια της αλλαγής του νόμου περί επαγγελματικών οχημάτων.

«Εκρηκτικό κοκτέιλ»

Από ένα σημείο και μετά, τα μεγάλα οικονομικά ανοίγματα, με επενδύσεις δεκάδων εκατ. ευρώ σε ιδιόκτητα ακίνητα και ανάπτυξη δικτύου ανά την Ελλάδα, σε συνδυασμό με τον έντονο ανταγωνισμό αλλά και αρκετές λανθασμένες επιχειρηματικές κινήσεις -όπως η εμπλοκή με την Budget και τη Europcar-, μαζί με τα υπέρογκα δάνεια και βέβαια με τη χλιδάτη ζωή που υπαγόρευε το κοινωνικό status της οικογένειας, δημιούργησαν ένα εκρηκτικό κοκτέιλ, φέρνοντας το «αρνητικό φεγγάρι» για τη MAVA.

Λεωνίδας Μανιατόπουλος

Το μεγάλο χτύπημα ήρθε το 2008, όταν η Ελλάδα έμπαινε στο μακρύ και σκοτεινό τούνελ της οικονομικής κρίσης, σε μια συγκυρία που οι περισσότερες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες άλλαζαν τη στρατηγική τους. Η MAVA, που μέχρι το 2004 πωλούσε κατά μέσο όρο ετησίως περισσότερα από 14.000 αυτοκίνητα, το 2007 είχε πέσει στα 4.600.

Τον Ιανουάριο του 2008 η γαλλική μητρική ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά στον Αλέξανδρο Μανιατόπουλο το τέλος της συνεργασίας τους, μετά από 33 ολόκληρα χρόνια, εγκαθιστώντας τη δική της εταιρεία (PGA Motors) και ανοίγοντας έναν κύκλο σφοδρής σύγκρουσης, με τον επιχειρηματία να διεκδικεί δικαστικά αποζημιώσεις μισού δισ. ευρώ.

Σχεδόν τρία χρόνια μετά, στα τέλη του 2010, ήρθε το δεύτερο χτύπημα, όταν η αντιπροσωπεία της Land Rover, την οποία μέχρι τότε είχε αναλάβει ο γιος του, Λεωνίδας Μανιατόπουλος, πέρασε στην εταιρεία Π. Πετρόπουλος.

Το τρίτο χτύπημα αφορούσε την αντιπροσωπεία της Porsche. Η μάρκα-σύμβολο είχε ταυτιστεί στην Ελλάδα με την οικογένεια Μανιατόπουλου από τις αρχές της δεκαετίας του ’70. Από το 1991, ωστόσο, το τιμόνι της αντιπροσωπείας είχε αναλάβει η Νταίζη Μανιατοπούλου, με τη Sportscar Α.Ε., που για χρόνια πετύχαινε αστρονομικά νούμερα πωλήσεων. Οντας η ίδια «συστατικό στοιχείο» της κοσμικής ζωής της Αθήνας, διέθετε τον κατάλληλο κύκλο, αλλά και το χρήμα για να στηρίξει ένα τόσο απαιτητικό εγχείρημα. Στο πλαίσιο αυτό έπεσαν πολλά λεφτά για το ιδιόκτητο κεντρικό κτίριο των 8.000 τ.μ. στη Μεταμόρφωση, για τις εκθέσεις στη Γλυφάδα και στη Θεσσαλονίκη, τις μονάδες εξυπηρέτησης κ.ά.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και στα πρώτα χρόνια της κρίσης, την περίοδο 2007- 2009, η Sportscar κατάφερε να πουλάει κατά ετήσιο μέσο όρο 480 Porsche, σε μια Ελλάδα που βάδιζε ολοταχώς προς τη χρεοκοπία. Την αμέσως επόμενη χρονιά, ωστόσο, το 2010, ήρθε η ανατροπή, καθώς οι πωλήσεις δεν έφτασαν ούτε τις 100. Ετσι, τον Σεπτέμβριο του 2011 ανακοινώθηκε η λήξη της συνεργασίας με την εταιρεία της κυρίας Μανιατοπούλου και η ανάθεση της αντιπροσωπείας της Porsche στη Μοτοδυναμική της οικογένειας Κυριακόπουλου.

Η μυθική συλλογή αυτοκινήτων

Τα διαδοχικά διαζύγια και κυρίως αυτό με τη Renault έπληξαν ανεπανόρθωτα την οικογένεια Μανιατόπουλου, παρασέρνοντας και τα σύμβολα της οικονομικής ισχύος της. Αρχισε να μπαίνει πωλητήριο σε ιδιόκτητα ακίνητα, αλλά και στο yacht «Maiora» των 38 μέτρων, το οποίο ο Αλέξανδρος Μανιατόπουλος είχε αποκτήσει το 2006 έναντι 10 εκατ. ευρώ. Αυτό ωστόσο που ίσως του στοίχισε περισσότερο ήταν ότι αναγκάστηκε να αποχωριστεί τη μοναδική συλλογή σπάνιων και πανάκριβων αυτοκινήτων που είχε δημιουργήσει κατά τις δεκαετίες της ενασχόλησής του με την αυτοκίνηση.

Νταίζη Μανιατοπούλου,

Επρόκειτο για μια συλλογή ιστορικών αυτοκινήτων από το 1935 μέχρι το 1975, τα οποία είχε στεγάσει σε ακίνητο επί της οδού Πειραιώς, όπου φιλοδοξούσε να λειτουργήσει το δικό του μουσείο. Η «χρυσή» συλλογή περιλάμβανε περισσότερα από 60 αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων μία BMW 328 Roadster του 1938, μία Chevrolet Corvette του 1959, μία Aston Martin DB4 του 1960, μία Porsche 356B Super 90 Cabriolet του 1963, μία Jaguar E Type 3.8 Lightweight του 1964, μία Maserati Mistral 3.7 του 1965, μία Shelby Mastang 350 GT του 1965, μία Alpine Renault Α110 1600 S του 1971, μία Ferrari Dino 246 GTS του 1972, μία Porsche 911 SC 2.7 Carrera του 1974, και πολλά άλλα.

Αντί για μουσείο, όμως, όλα αυτά τα μοναδικά -και πλήρως λειτουργικά- αυτοκίνητα, μετά από κατασχέσεις των τραπεζών, πήραν τον… δρόμο για το Λονδίνο, όπου βγήκαν σε διαδοχικές δημοπρασίες. Ακολούθησαν και άλλα πιο επώδυνα σφυριά, όπως αυτό για τη μεζονέτα της Νταίζης Μανιατοπούλου στην Εκάλη, τον Απρίλιο του 2017.

Το «επώδυνο τέλος»

Το «επώδυνο τέλος» της MAVA Εμποροβιομηχανική γράφτηκε έχοντας ως επίκεντρο το ακίνητο της Ν. Φιλαδέλφειας. Επίσημα η επιστολή με την οποία ο μητρικός όμιλος της Renault ανακοίνωνε στον Αλέξανδρο Μανιατόπουλο τη λήξη της συνεργασίας τους και εγκαθιστούσε ως αντιπρόσωπο για την Ελλάδα την PGA Motors, στάλθηκε στις 8 Ιανουαρίου 2008. Ωστόσο, από την 1η Ιανουαρίου 2008 η μεγάλη πλειονότητα του προσωπικού τέθηκε σε διαθεσιμότητα, με εξαίρεση λίγα άτομα προκειμένου να διαχειριστούν όλα τα αποθέματα υλικού (ανταλλακτικά κ.λπ.) τα οποία διατηρούσε η εταιρεία.

Οι πληροφορίες μιλούν για χιλιάδες αντικείμενα που φορτώθηκαν σε κοντέινερ με προορισμό κυρίως χώρες του εξωτερικού ή και εμπόρους εντός συνόρων. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν, μάλιστα, ότι το απόθεμα πουλήθηκε σε «σκοτωμένες τιμές», επισημαίνοντας πως κάθε ανταλλακτικό, ανεξάρτητα από την αρχική του αξία, δόθηκε έναντι λίγων ευρώ. Δηλαδή, είτε επρόκειτο για μηχανή, είτε για σαζμάν, μπαταρία ή παρμπρίζ πουλήθηκαν ακόμη και με 1 ευρώ το κομμάτι…

Αυτή η διαδικασία διήρκεσε μέχρι τις 31 Μαρτίου 2008, οπότε αποχώρησαν και οι τελευταίοι εργαζόμενοι, οι οποίοι ακόμη, τόσα χρόνια μετά, περιμένουν για να πάρουν τις αποζημιώσεις τους που υπολογίζονται συνολικά σε 2 εκατ. ευρώ.

Παράγοντες που έζησαν από κοντά τα γεγονότα αναφέρουν ότι λίγο πριν προκύψει το διαζύγιο με τη Renault, υπήρξαν συζητήσεις -που έφτασαν μάλιστα στα πρόθυρα συμφωνίας- της πλευράς Μανιατόπουλου με αλλοδαπή εταιρεία η οποία ενδιαφερόταν να αγοράσει το ακίνητο της Νέας Φιλαδέλφειας, ενώ δεσμευόταν ότι θα διατηρήσει και το προσωπικό. Λίγο πριν πέσουν οι υπογραφές, ωστόσο, έγιναν τα αποκαλυπτήρια για τα χρέη και τα βάρη που αυτό κουβαλούσε, οπότε η ξένη εταιρεία έκανε πίσω.

Αλέξανδρος Μανιατόπουλος

Παράλληλα, οι αγωγές και οι καταγγελίες του Αλέξανδρου Μανιατόπουλου κατά της Renault δεν είχαν καμία τύχη…

Συγκεκριμένα η MAVA αφενός προχώρησε σε καταγγελία των Renault και PGA Motors στην Επιτροπή Ανταγωνισμού περί «παράνομης και καταχρηστικής δραστηριότητας του νέου εισαγωγέα στην Ελλάδα», η οποία απορρίφθηκε με ομόφωνη απόφαση της ΕΠΑΝ τον Δεκέμβριο του 2010.

Αφετέρου, κατέθεσε αγωγή αποζημίωσης κατά των παραπάνω για το ποσό των 500 εκατ. ευρώ που και αυτή απορρίφθηκε από τα δικαστήρια.
Επειδή στο μεταξύ οι τράπεζες είχαν δεσμεύσει το σύνολο των ακινήτων της εταιρείας, αλλά το προϊόν της εκποίησης δεν θα κάλυπτε τις υποχρεώσεις της προς αυτές, είχε προταθεί η εκχώρηση μέρους των απαιτήσεων κατά των Γάλλων προς τις τράπεζες. Κάτι που βέβαια δεν έγινε δεκτό…

Το νέο σφυρί για ακίνητο της MAVA στη Βέροια

Στις 27 Ιουλίου ο πλειστηριασμός με τιμή εκκίνησης 480.000 ευρώ. Και αυτό βρίσκεται επί μιας… οδού Θεσσαλονίκης, ενώ κουβαλάει υποθήκες για €47,2 εκατ.

Από τα μέσα του 2008, οπότε και έπαψε η λειτουργία της MAVA Εμποροβιομηχανική, και τα επόμενα χρόνια βγήκαν στο σφυρί και πουλήθηκαν λόγω χρεών διάφορα ιδιόκτητα ακίνητα της εταιρείας που ήταν υποθηκευμένα. Μέχρι και σήμερα, όμως, δεν έχουν πέσει οι τίτλοι τέλους, καθώς η MAVA εμφανίζεται ακόμη «υπό εκκαθάριση» και εκπροσωπούμενη από τον Αλέξανδρο Μανιατόπουλο.

Οπως αποκαλύπτει το «business stories», το ερχόμενο διάστημα έρχεται ένας ακόμη πλειστηριασμός, ο οποίος αφορά ακίνητο της εταιρείας στη Βέροια. Σαν από…παιχνίδι της μοίρας και αυτό το ακίνητο βρίσκεται επί μιας οδού Θεσσαλονίκης -όπως και η πρώην έδρα της MAVA στη Νέα Φιλαδέλφεια-, η οποία αποτελεί τη συνέχεια της εθνικής οδού Αλεξάνδρειας – Κοζάνης.

Ετσι, για τις 27 Ιουλίου έχει προγραμματιστεί ο ηλεκτρονικός πλειστηριασμός επί του δικαιώματος της πλήρους κυριότητας μιας αυτοτελούς και ανεξάρτητης οριζόντιας ιδιοκτησίας του ισογείου, επιφάνειας 1.380,25 τ.μ., που είναι χτισμένη σε αγρό επιφάνειας 4.312 τ.μ., στη δημοτική κοινότητα Βέροιας και συγκεκριμένα στη θέση «Σιδηροδρομικός Σταθμός». Η περιοχή είναι ουσιαστικά η είσοδος της πόλης της Βέροιας από την Αλεξάνδρεια και εκεί αναπτύσσονται επαγγελματικοί χώροι (καταστήματα, συνεργεία, αντιπροσωπείες), με το σημείο να παρουσιάζει πυκνή κίνηση οχημάτων καθώς βρίσκεται δίπλα στη διασταύρωση που οδηγεί προς τη Νάουσα και τον Νομό Πέλλας.

Αυτό το ακίνητο ήταν το παρακλάδι της MAVA-Renault στην περιοχή, κατά το παρελθόν, στεγάζοντας έκθεση αυτοκινήτων, συνεργείο, γραφεία και αποθήκη ανταλλακτικών.

Με βάση την έκθεση εκτίμησης, το κτίριο χαρακτηρίζεται ως συνήθους ποιότητας κατασκευής, αλλά δεν είχε καλύτερη τύχη από εκείνο της Νέας Φιλαδέλφειας, καθώς όπως σημειώνεται «είναι κακού βαθμού συντήρησης με φθορές από βανδαλισμούς».

Ακόμη, το αγροτεμάχιο στο ακάλυπτο τμήμα του είναι ασφαλτοστρωμένο και διαθέτει κόμβο σύνδεσης με την οδό Θεσσαλονίκης.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το ακίνητο κουβαλάει 16 προσημειώσεις και υποθήκες από τράπεζες, της περιόδου 2007-2008, για ποσά συνολικού ύψους 47,2 εκατ. ευρώ.

Η αναγκαστική κατάσχεση έγινε στις 22 Δεκεμβρίου 2021 υπέρ της Poseidon Financial Investor Designated Activity Company για 100.000 ευρώ, που είναι μέρος συνολικής οφειλής ύψους 3,8 εκατ. ευρώ. Στον πλειστηριασμό της 27ης Ιουλίου, με επισπεύδουσα τη Cepal, το ακίνητο βγαίνει με τιμή πρώτης προσφοράς 480.000 ευρώ.

Διαβάστε ακόμη: 

Μυτιληναίος: Κίνδυνος αύξησης ληξιπρόθεσμων οφειλών και αυξημένης πίεσης στην αγορά από την αναστολή των αποκοπών

Στο 90% του 2019 η επιβατική κίνηση στο Ελ. Βενιζέλος τον Μάιο – Πάνω από 2 εκατομμύρια (πίνακας)

Ποιες φορολογήσεις – απαλλαγές δικαιούνται οι νέοι επιχειρηματίες