Μπορεί η εστίαση να επλήγη σημαντικά εν μέσω της πανδημίας, ωστόσο η ιστορική Ποτοποιία Πλωμαρίου – Ισίδωρος Αρβανίτης έχει καταφέρει να σημειώσει αναπτυξιακούς ρυθμούς, οι οποίοι μάλιστα συνεχίζονται και φέτος. Και αυτό, όπως εξηγούσε ο ιδιοκτήτης και Πρόεδρος της εταιρείας Νίκος Καλογιάννης (σσ στη φωτ. με το γιο του Γιάννη), κυρίως λόγω της σημαντικής αύξησης των εξαγωγών και σε ένα δεύτερο βαθμό λόγω της ανοδικής πορείας που κατεγράφη στις πωλήσεις μέσα απ’ τα σούπερ μάρκετ.

 

«Πλέον η αναλογία των εξαγωγών στον κύκλο εργασιών μας έχει φθάσει το 63%. Φανταστείτε ότι η γερμανική αγορά έχει ξεπεράσει την ελληνική σε πωλήσεις», σημείωσε ο κ. Καλογιάννης στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση συλλεκτικής φιάλης απ’ την εταιρεία για τα 200 χρόνια απ’ την εθνική παλιγγενεσία και την ανακοίνωση στήριξης του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Ιδρύματος Ναυπλίου.

Όπως εξηγούσε ο κ. Καλογιάννης φέτος ειδικά ο ρυθμός ανάπτυξης κινείται σε διψήφιο ποσοστό.

Το 2020, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που κοινοποίησε πρόσφατα η εταιρεία, η αύξηση του κύκλου εργασιών ήταν 3,63%, φθάνοντας στα 16,84 εκατ. ευρώ, έναντι 16,25 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν. Τα προ φόρων αποτελέσματα ήταν κέρδη 1,86 εκατ. ευρώ έναντι 1,37 εκατ. ευρώ (+35,71%) και τα ίδια Κεφάλαια στις 31 Δεκεμβρίου 2020 είχαν αυξηθεί στα 6,64 εκατ. ευρώ από 6,13 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.

Σύμφωνα με τον κ. Καλογιάννη η στρατηγική της εταιρείας, που δραστηριοποιείται στην παραγωγή και εμπορία οινοπνευματωδών ποτών, αποσταγμάτων και συναφών ειδών από το 1894, είναι, η ακόμα μεγαλύτερη διείσδυση στις αγορές, που έχει θέσει ως στρατηγική προτεραιότητα, όπως η Γερμανία, τα Βαλκάνια, το Ισραήλ και άλλες χώρες της Ανατολικής Μεσογείου. Όπως εξηγούσε μάλιστα ο κ. Καλογιάννης η κατανάλωση στη Γερμανία δεν αφορά την ομογένεια και μάλιστα σε ένα μεγάλο βαθμό γίνεται στο σπίτι. «Υπάρχει μεγάλη διείσδυση στο γερμανικό κοινό. Και μάλιστα τον καταναλώνουν με έναν δικό τους τρόπο. Βάζουν το ούζο στην κατάψυξη και το πίνουν σκέτο σε σφηνάκια», σημείωνε. Επίσης σημείωσε πως το «Πλωμάρι» αποτελεί το δεύτερο πιο αναγνωρίσιμο μπραντ ποτού στη Βουλγαρία πίσω από διάσημο ουίσκι. Σήμερα η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης δραστηριοποιείται σε 42 χώρες.

Στο εξαγωγικό κομμάτι μάλιστα το «μίγμα» των πωλήσεων της εταιρείας είναι 60% λιανική και 40% εστίαση, το αντίστροφο δηλαδή απ’ ότι ισχύει στην Ελλάδα.

Ο κ. Καλογιάννης με την Διευθύντρια Marketing της εταιρείας κα Ελευθερία Καλφοπούλου στην εκδήλωση στο Ναύπλιο

1821 συλλεκτικές φιάλες και στήριξη στο ΠΛΙ Ναυπλίου

Στην εκδήλωση που διοργάνωσε η Ποτοποιία στο Ναύπλιο χθες, παρουσίασε μία νέα συλλεκτική συσκευασία για το Ούζο Πλωμάρι και ανακοίνωσε τη στήριξη της στο Πελοποννησιακό Λαογραφικό Ίδρυμα “Β. Παπαντωνίου” ως φόρος τιμής για τα 200 χρόνια απ’ την Εθνική Παλιγγενεσία.

Συγκεκριμένα, η ποτοποιία χάρισε στο ίδρυμα δύο εξαιρετικά σπάνιες γιορτινές ενδυμασίες, οι οποίες χρονολογούνται από αρχές του 20ου αιώνα, ενώ έχει αναλάβει και το κόστος συντήρησης για μια ακόμα.

Πρόκειται για μία φορεσιά με τα άσπρα – Νυφική ενδυμασία των Πομάκων από το Λιβάδι Ξάνθης, μία νυφική φορεσιά από το Γηρομέρι καθώς και μία φορεσιά από την Λέσβο αντίστοιχα.

«Θέλουμε τιμήσουμε τα 200 χρόνια της Ελληνικής Ανεξαρτησίας και ιδίως στο Ναύπλιο, που ήταν η πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδος. Τιμούμε την πόλη που ξεκίνησε την Δημοκρατία», ανέφερε ο Πρόεδρος της Ποτοποιίας Πλωμαρίου – Ισίδωρος Αρβανίτης, Νίκος Καλογιάννης, τονίζοντας ότι, «θα προσπαθήσουμε και τώρα και στο μέλλον, να συντηρήσουμε και να συνεχίσουμε το έργο διατήρησης της πολιτιστικής μας κληρονομιας. Είναι καθήκον μας να κρατάμε την παράδοση».

Σε ό,τι αφορά τη συλλεκτική φιάλη, αυτή κυκλοφορεί σε μόλις 1821 τεμάχια αριθμημένα μάλιστα στο χέρι και είναι εμπνευσμένη απ’ τα κεντήματα των παραδοσιακών φορεσιών που παραχώρησε η εταιρεία στο Πελοποννησιακό Λαογραφικό ίδρυμα Ναυπλίου.

Διαβάστε ακόμη

Γάμοι Ολυμπιακού με NOVA και Παναθηναϊκού με Cosmote, τα 64 λουκέτα της Τράπεζας Πειραιώς, η ώρα της αλήθειας για την Εγνατία και η εισηγμένη που φέσωσε το Χρηματιστήριο με 4.000 ευρώ ιά τους

Νόβακ Τζόκοβιτς: Η επιχειρηματική «αυτοκρατορία» και το portfolio των $275 εκατ.

 1 Hotels: Μία ακόμη 5άστερη άφιξη με 178 «branded» κατοικίες στην Ελλάδα – Συνεργασία με Mirum στην Κρήτη