Το πιο μεγάλο έως σήμερα επιχειρηματικό εγχείρημα του Γιάννη Αντετοκούνμπο στην ελληνική αγορά αποτελεί γεγονός. Αυτό δεν είναι άλλο από την έναρξη των πωλήσεων των αθλητικών ποτών της εταιρείας στην οποία ο Έλληνας σταρ του ΝΒΑ επένδυσε το 2020 και ανήκει στους μετόχους της, της Ready Nutrition, από τα ράφια των μεγάλων σούπερ μάρκετ της χώρας, αλλά και χιλιάδες άλλα σημεία σε πανελλαδικό επίπεδο.

Για διάφορους λόγους, προέκυψαν καθυστερήσεις δυο περίπου ετών στο project. Όμως ήρθε η στιγμή, τώρα, τον Μάιο του 2023. Τα παρεπόμενα της πανδημίας και τα άλλα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην συνέχεια από την ενεργειακή κρίση, τα αυξημένα μεταφορικά κόστη, τον πληθωρισμό, την αποδιοργάνωση της διεθνούς εφοδιαστικής αλυσίδας κ.ά. ήταν ορισμένες από τις αιτίες που έφεραν πίσω τις εξελίξεις και άλλωστε πρόκειται για ένα προϊόν (Ready) που εισάγεται πλέον στην Ελλάδα σε πολύ μεγάλες ποσότητες από τις ΗΠΑ. Κάτι από μόνο του δύσκολο και απαιτητικό.

Οι πιο παρατηρητικοί θα πρόσεξαν ίσως κάποια van με το λογότυπο της αμερικανικής startup στους αθηναϊκούς δρόμους, χωρίς πιθανόν να καταλάβουν περισσότερα…

«Σε λίγο καιρό θα δείτε πολλά τέτοια φορτηγάκια που θα είναι ντυμένα ολόκληρα και σχηματοποιημένα κατάλληλα, ενώ θα ακολουθήσει μια μεγάλη διαφημιστική τηλεοπτική καμπάνια του νέου –για την Ελλάδα– προϊόντος σε καμιά δεκαπενταριά ημέρες.

Η διανομή των αθλητικών ποτών της Ready Nutrition στα μικρά σημεία πώλησης έχει αρχίσει εδώ και τρία-τέσσερα 24ωρα. Το επόμενο δεκαήμερο θα εμφανισθούν αυτά και στα μεγάλα σούπερ μάρκετ. Οι συμφωνίες είναι έτοιμες αυτή την ώρα που μιλάμε. Σε πρώτη φάση προγραμματίζεται να γίνουν εισαγωγή 1.000.000 μπουκάλια. Μπορεί να διανεμηθούν σε μια εβδομάδα ή σε έναν μήνα.

Θα είναι η πρώτη παρτίδα και θεωρείται νωρίς για να εκτιμήσουμε τον ετήσιο στόχο. Θα δούμε την πορεία πωλήσεων και θα υπολογίσουμε ανάλογα», δηλώνει στο Νewmoney o Σταμάτης Μπάκνης, γνωστός επιχειρηματίας και επικεφαλής της εταιρίας The Love Company Hellas, η οποία έχει αναλάβει την αποκλειστική διανομή των προϊόντων της Ready Nutrition σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Τα αθλητικά ποτά της νεοφυούς αμερικανικής εταιρίας θα τοποθετηθούν στα καταστήματα των περισσότερων αλυσίδων του οργανωμένου λιανικού εμπορίου τροφίμων, όπως οι Σκλαβενίτης, My market, Market in και αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες επιχειρήσεις του κλάδου. Θα πωλούνται, επίσης, από περίπτερα, μίνι μάρκετ, αθλητικούς χώρους, γυμναστήρια, αλλά όχι από εστιατόρια, σουβλατζίδικα ή μπαρ.

«Η προσπάθεια για να έρθει το προϊόν στην Ελλάδα και την Ευρώπη γενικότερα ξεκίνησε πράγματι το 2021. Η καθυστέρηση που μεσολάβησε από τότε οφειλόταν σε διάφορους λόγους. Ήταν όχι μόνο ο κορωνοϊός, αλλά και η συγκυρία που ακολούθησε. Εμείς, θέλαμε να ετοιμαστούμε όσο καλύτερα γίνεται και έφτασε το σωστό timing για να λανσαριστεί το προϊόν στην ελληνική αγορά. Θέλουμε να πάει παντού, οι ποσότητες θα είναι μεγάλες και τα σημεία πώλησής του χιλιάδες», προσθέτει ο κ.Μπάκνης.

Την αποκλειστική εισαγωγή των προϊόντων της Ready Nutrition πήρε η εταιρία AVE και αντίστοιχα την αποκλειστική διανομή για όλη τη χώρα η The Love Company Hellas, μετά από τη μεγάλη συμφωνία που προηγήθηκε.

Σκέψεις για παραγωγή στην Ελλάδα

Η εξαγωγή των αθλητικών ποτών της Ready Nutrition σε όλη την Ευρώπη είναι το επόμενο βήμα που μελετούν οι συνεργαζόμενες εταιρείες. Ένας άλλος στόχος, να μεταφερθεί η παραγωγή των συγκεκριμένων ποσοτήτων τους σε ευρωπαϊκή χώρα, με σκέψεις και για την Ελλάδα ακόμα, αν καταστεί εφικτό. Σε αυτή τη φάση τα προϊόντα εισάγονται από τις ΗΠΑ, όπου παράγονται, αλλά υπάρχει και ένα νέο πλάνο για τη νέα χρονιά, το οποίο δεν είναι ωστόσο ανακοινώσιμο.

Η Ready Nutrition «γράφει» τριψήφιους τζίρους σε εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο και η επέκταση των εμπορικών δραστηριοτήτων της επί ευρωπαϊκού εδάφους φέρνει, αναμφίβολα, τις προοπτικές για πολύ υψηλότερα έσοδα σε συνδυασμό και με την φήμη του Έλληνα μετόχου της.

«Το προϊόν βρίσκεται μέσα στην πρώτη 4άδα σε πωλήσεις στην Αμερική, στην κατηγορία των sport drinks. Βασικό συστατικό του είναι ο φυσικός χυμός φρούτου. Περιέχει ηλεκτρολύτες, όλο το σύμπλεγμα της βιταμίνης B, αλλά δεν έχει τεχνητά χρώματα, ούτε αρώματα, καθόλου ζάχαρη και κανένα άλλο συμπλήρωμα.

Η φυσική γλυκύτητα της γεύσης του προέρχεται μόνο από ότι βγάζει το ίδιο το φρούτο και αυτή είναι η διαφοροποίησή του από όλα τα προϊόντα του ανταγωνισμού», αναφέρει ο Σταμάτης Μπάκνης και χωρίς να αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες των συζητήσεων με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, διαβεβαιώνει ότι ο Έλληνας διεθνής μπασκετμπολίστας των Μιλγουόκι Μπακς «αισθάνεται πάρα πολύ αισιόδοξος και σίγουρος για την επιτυχία του εγχειρήματος».

Ο Greek Freak θα πρωταγωνιστήσει στα σποτ της διαφημιστικής καμπάνιας των αθλητικών ποτών της εταιρίας στην οποία είναι μέτοχος και υπενθυμίζεται ότι προ διετίας οι πληροφορίες τον ήθελαν να έχει επενδύσει ένα ποσό με… αρκετά μηδενικά στην Ready Nutrition. Μελλοντικά αναμένεται να έρθουν και άλλα προϊόντα της στην Ελλάδα και την Ευρώπη και το συγκεκριμένο θα διατίθεται προς τους καταναλωτές σε 4 γεύσεις.

Η βράβευση και το χαρτοφυλάκιο της Love

Η The Love Company μετρά πολλά χρόνια παρουσίας στην αγορά και όπως επισημαίνει ο κ.Μπάκνης πρόσφατα κέρδισε άλλο ένα βραβείο, του καλύτερου εξαγώγιμου προϊόντος, με το Aloe Love το οποίο παράγει εδώ και μια 15ετία με την Modello Group, από χυμό και κομμάτια αλόης, χωρίς ζάχαρη ή συντηρητικά και το εξάγει σε 32 χώρες.

Στο χαρτοφυλάκιό της συμπεριλαμβάνονται άλλα δημοφιλή προϊόντα όπως οι χυμοί Mogu Mogu, οι λεμονάδες Calypso της King Juice Company με έδρα το Μιλγουόκι, το Hard Rock Cocktail και τα πατατάκια Takis από το Μεξικό, η Premium Collection Eulogia of Sparta (με ελαιόλαδο και μέλι εξαιρετικής ποιότητας), η μπύρα Voreia, τα σνακ Herr’s κ.ά.

Διαβάστε ακόμη

Φορολογικές δηλώσεις 2023: Τι πρέπει να προσέξουν όσοι εισέπραξαν «χρωστούμενα»

Πέντε ακίνητα στο κέντρο της Αθήνας κινητοποιούν κεφάλαια άνω των 80 εκατ. ευρώ (pics)

Ο Ζουράρις και η «Αηδονοπούλου», τα τρία deals που ζορίσανε και το ένα που τελειώνει, το ματς Τσάκου-Μυστακίδη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ