Το μαύρο σαπούνι πρόπολης ήταν η αρχή. Με αυτό ο Νίκος και η Νίκη Κουτσιανά ξεκίνησαν τη μεγάλη περιπέτεια της Apivita πηγαίνοντας τότε κόντρα σε μία φιλοσοφία της αγοράς που πόνταρε στη μάζα. «Παιδί μου θέλεις να χάσεις και τα δύο φαρμακεία σου;» μου έλεγε ο Παπουτσάνης», εξιστορεί σήμερα ο κ. Νίκος Κουτσιανάς, εξηγώντας ότι η τιμή ενός σαπουνιού του Παπουτσάνη ήταν τότε, 25 δραχμές, έναντι των 150 δραχμών που πωλείτο το μαύρο σαπούνι πρόπολης. Με αυτό δηλαδή που ξεκίνησε μία πετυχημένη επιχειρηματική ιστορία, που έπειτα από 40 χρόνια έκλεισε οριστικά για την οικογένεια μετά την πώληση του συνόλου των μετοχών στους Ισπανούς της Puig.

Μόνο που η επιχειρηματική πορεία της οικογένειας Κουτσιανά δεν σταματά εδώ. Ο «αιώνιος έφηβος» κ. Νίκος Κουτσιανάς και η σύζυγος και συνοδοιπόρος του, Νίκη συνεχίζουν στα ίδια μονοπάτια, με τη μελισσοκομία στο επίκεντρο, ξεκινώντας ένα νέο εγχείρημα που ακούει στο όνομα Symbeeosis. Η νέα εταιρεία ασχολείται αποκλειστικά με την παραγωγή τροφίμων και συγκεκριμένα προϊόντων με βάση τα βότανα, αλλά και ροφήματα προερχόμενα από τσάι του βουνού και βότανα καθώς και μέλι. Προσεχώς, όπως προανήγγειλαν οι δυο τους σε ενημερωτική συνάντηση που είχαν χθες με δημοσιογράφους, και στα βιολογικά συμπληρώματα διατροφής.

Το σύνολο της επένδυσης στο νέο εργοστάσιο που δημιουργήθηκε στο Μαρκόπουλο, την δημιουργία και διαμόρφωση των νέων γραφείων στην Παιανία, την αγορά εκτάσεων καλλιέργειας στον Όλυμπο και στην Αρκαδία καθώς και για την εκπαίδευση των συνεργαζόμενων παραγωγών ανέρχεται μέχρι στιγμής σε περίπου 4,5 εκατ. ευρώ.

«Μετά από το ταξίδι μου στην APIVITA, θέλω να μοιραστώ με τη νέα ομάδα της Symbeeosis, με τους αγρότες, τους μελισσοκόμους, τους συνεργάτες και τους πελάτες μας, το νέο όραμά μας. Ένα όραμα που θα στηρίζεται στην αναγεννητική οικονομία, στο εὖ και ἀεί ἐπιχειρεῖν, δημιουργεῖν και καινοτομεῖν, στην αναγεννητική καλλιέργεια και αναγεννητική μελισσοκομία με σκοπό την παραγωγή και διάθεση προϊόντων για τη διατροφή, την υγεία και το εὖ ζῆν», σημείωσε ο Ιδρυτής της Symbeeosis κ. Νίκος Κουτσιανάς.

Τα προϊόντα Symbeeosis, βασισμένα αποκλειστικά σε φαρμακευτικά φυτά και μελισσοκομικά συστατικά, είναι ελληνικά, πιστοποιημένα βιολογικά λειτουργικά τρόφιμα και χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες: Ελληνικό Τσάι του Βουνού – Ελληνικά Βότανα – Λειτουργικό Μέλι – Συμπληρώματα Διατροφής. Όπως τονίστηκε στην παρουσίαση, πρόκειται για προϊόντα πλούσια σε θρεπτική αξία, 100% φυσικά χωρίς χημικά και συνθετικά, με συμπυκνωμένα δραστικά συστατικά για ενισχυμένη δράση. Οι εργασίες παραγωγής και οι συσκευασίες τους δε, βασίζονται σε βιώσιμες και ανακυκλώσιμες πρακτικές με σεβασμό στην ελληνική βιοποικιλότητα.

«Έχουμε δημιουργήσει κάτι εντελώς καινούριο για την οικονομία και το ελληνικό επιχειρείν, με επίκεντρο τον πλανήτη», σημείωσε ο κ. Κουτσιανάς, υπογραμμίζοντας πως «δυστυχώς, μόλις το 4% των βοτάνων που καταναλώνουμε είναι ελληνικό. Το υπόλοιπο είναι εισαγωγές, όταν διαθέτουμε τέτοια βιοποικιλότητα!» επεσήμανε ο ιδρυτής της Symbeeosis, κ. Νίκος Κουτσιανάς.

Η Symbeeosis παράγει μέλι από θυμάρι και ρείκι. Συνεργάζεται με 12 νέους μελισσοκόμους, στους οποίους έχει παραχωρήσει τα μελίσσια και αγοράζει το προϊόν που παράγουν σε τιμές αυξημένες κατά 10% σε σχέση με τη μέση τιμή της αγοράς, καθώς και με άλλους μελισσοκόμους σε τέσσερις περιοχές: Αττική, Άνδρο, Βοιωτία και Αρκαδία. «Εκτός από τους δικούς μας μελισσοκόμους, συνεργαζόμαστε και με άλλους μέσω συμβολαίων. Τα συμβόλαια προβλέπουν την εφαρμογή της αναγεννητικής μελισσοκομίας και προϋποθέσεων που ξεκινούν από την βιολογική παραγωγή», σημείωσε ο κ. Κουτσιανάς προσθέτοντας πως στην Ελλάδα ο όγκος του βιολογικού μελιού ανέρχεται σε 80 τόνους, όμως στην πραγματικότητα ένα μέρος του είναι επί της ουσίας βιολογικό.

Αυτή τη στιγμή τα μελίσσια ανέρχονται σε 1.500, εκ των οποίων 1.000 στην Αθήνα, 180 στην Άνδρο, 120 στη Βοιωτία και 200 στην περιοχή της Αρκαδίας, και η εκτίμηση είναι ότι το 2022 ο αριθμός τους θα έχει αυξηθεί σε 2.500.

Τα προϊόντα οι καταναλωτές μπορούν να τα βρουν άμεσα και γρήγορα στο e-shop της εταιρείας αλλά και σε επιλεγμένα καταστήματα βιολογικών προϊόντων, delicatessen, καφέ, εστιατόρια και φαρμακεία.

«Είμαστε μια start up επιχείρηση και “ψαχνόμαστε” ως προς το δίκτυο πωλήσεων. Έχουμε κάνει συζητήσεις και με το βιολογικό χωριό, αλλά και με τα φαρμακεία» ανέφερε ο κ. Κουτσιανάς δηλώνοντας αισιόδοξος για τα οικονομικά μεγέθη που θα καταγράψει το Symbeeosis τα επόμενα χρόνια μιας και φέτος είναι η πρώτη χρονιά που λειτουργεί η εταιρεία έχοντας παράξει προϊόντα.

Προτεραιότητα της διοίκησης αποτελεί το χτίσιμο της διανομής σε σημεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική, αλλά και η δημιουργία φυσικών καταστημάτων.

«Οι πωλήσεις μας θέλουμε να βασίζονται στην σωστή πληροφόρηση πάνω στην αξία των προϊόντων μας και όχι στις εκπτώσεις. Πρέπει να επενδύσουμε αυτό το κάτι παραπάνω στη διατροφή μας και όχι να αναζητάμε φθηνά προϊόντα, χωρίς να ξέρουμε τι βάζουμε στον οργανισμό μας. Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι σημαντικό, όμως στα σχέδια μας είναι να δημιουργήσουμε και φυσικά σημεία στην Ελλάδα» σημείωσε απ’ την πλευρά της η κα Κουτσιανά, η οποία κατέχει το ρόλο της Προέδρου στη νέα εταιρεία.

Διαβάστε ακόμη

Οι κουβέντες της ΑΒ με τον Μασούτη, το «φιλικό» διαζύγιο της ΑΒΑΞ στον Λίβανο, η ανάσα της Lamda και το πρότζεκτ Κουτσιανά μετά την Apivita

Τράπεζες: Πώς θα δώσουν τα δάνεια του Ταμείου Ανάκαμψης

Alpha Bank: Με υπερκάλυψη κλείνει αύριο το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου