Στις 29 Ιανουαρίου 1962, ο 26χρονος σχεδιαστής υπέγραψε την πρώτη του συλλογή με το όνομά του.

Αμέσως επέβαλε ένα πνεύμα αλλά και ένα στυλ και δεν έπαψε ποτέ να παίζει, σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του μέχρι το 2002, με την αποσύνθεση και την κυκλοφορία των μορφών.

Στο Centre Pompidou, η έκθεση προσεγγίζει το έργο του Yves Saint Laurent ως έργο ενός καλλιτέχνη βαθιά ριζωμένου στην εποχή του και ως μάρτυρα της εξέλιξης της καλλιτεχνικής δημιουργίας στον 20ό αιώνα.

Ο Πικάσο, ο απόλυτος δάσκαλος αυτής της περιόδου, κατέχει ιδιαίτερη θέση στο έργο του σχεδιαστή, όπως αποδεικνύεται από το σύνολο των αποσπασμάτων που προσφέρονται στο Musée national Picasso-Paris.

Ευαισθητοποιημένος στους δεσμούς μεταξύ των τεχνών, ο Yves Saint Laurent δεν έπαψε ποτέ να παίζει με τους ρυθμούς και τα χρώματα, τα φώτα και τα υλικά, όπως στους διαλόγους στο Musée d’Art Moderne στο Παρίσι, οι οποίοι εναλλάσσονται μεταξύ μνημειακών αιθουσών και πιο οικείων σεκάνς.

Στο Λούβρο, η γοητεία του μόδιστρου για το φως, το χρυσό -το χρώμα του ήλιου-, τις διακοσμητικές τέχνες, αλλά επίσης και πάνω απ’ όλα για τη μεγάλη μεγαλοπρέπεια, αναδεικνύεται στην Galerie d’Apollon, σύμφωνα με το travel.gr.

Ωστόσο, όλα αυτά τα αλληλένδετα μονοπάτια δεν μπορούν να γίνουν κατανοητά χωρίς να αμφισβητηθεί ο ρόλος και η θέση του Μαρσέλ Προυστ στη φαντασία του σχεδιαστή μόδας.

Αυτό το πάθος για τον Προυστ, καθώς και το ζήτημα του φύλου μέσω των ενδυματολογικών κωδίκων ανδρών-γυναικών, θα εξεταστούν στο Musée d’Orsay.

Η έκθεση θα παρουσιαστεί στα εξής 6 μουσεία: Centre Pompidou, Musée d’Art Moderne, Musée d’Orsay, Musée du Louvre, Musée national Picasso-Paris, Musée Yves Saint Laurent Paris.

Διαβάστε ακόμα

Reuters: «Ζήτημα ημερών ο αποκλεισμός της Ρωσίας από το SWIFT»

Κρουαζιέρα – Yachting: Οι προκρατήσεις δείχνουν μια χρονιά κοντά στο 2019

Πόλεμος στην Ουκρανία: To Facebook «κόβει» τα έσοδα στα ρωσικά μέσα ενημέρωσης