Η πανδημία του κορωνοϊού περιόρισε ή και εκμηδένισε τις κοινωνικές επαφές με φίλους, οικογένεια και συναδέλφους.

Οι πρωινές συναντήσεις για καφέ, ένα ποτό μετά τη δουλειά ή οι νυχτερινές εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου στην πόλη, αντικαταστάθηκαν ως επί το πλείστον με εικονικές εκδηλώσεις όπου ο καθένας ετοίμαζε μόνος του το ποτό του ή με συναντήσεις για καφέ στην ύπαιθρο, τόσο τον χειμώνα, όσο και το καλοκαίρι.

Για να τηρήσουν την κοινωνική απόσταση, οι καταναλωτές έχουν γίνει σήμερα εξαιρετικοί baristas και bartenders και, σύμφωνα με έρευνα της Ecole hôtelière de Lausanne, EHL, οι ίδιοι οι καταναλωτές διαμορφώνουν πλέον κορυφαίες τάσεις στα ποτά για το 2022.

Έτσι, στην εποχή της πανδημίας, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι επικρατέστερες τάσεις για τη νέα χρονιά θα επικεντρωθούν σε πιο υγιεινά και «καθαρότερα», πιο βιώσιμα, premium και κοινωνικά υπεύθυνα προϊόντα, καθώς και στην ποιότητα έναντι ποσότητας.

Ειδικότερα, στην έρευνα διαπιστώνεται ότι η κατανάλωση αλκοόλ έχει μειωθεί, με τις νεότερες γενιές να πίνουν λιγότερο, καθώς δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ευεξία και την υγεία.

Από πλευράς της, η βιομηχανία ποτών έχει δώσει προσοχή σε αυτές τις αλλαγές και νέες συνήθειες.

Τα βιώσιμα και υγιεινά ποτά κερδίζουν έδαφος και οι προσφορές έτοιμων προς κατανάλωση ποτών χωρίς αλκοόλ από τη Βόρεια Αμερική έως την Ευρώπη και την Ασία-Ειρηνικό, έχουν αυξηθεί, καθώς αποδεικνύονται πιο βολική και «ασφαλέστερη» επιλογή σε έναν κόσμο που εξακολουθεί να ταλαιπωρείται από την πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα που τη συνοδεύουν.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο travel.gr