Πλησιάζει η Black Friday, η μερά κατά την οποία η αγορά βάζει τις μεγαλύτερες εκπτώσεις 2021. Φέτος  πέφτει στις 26 Νοεμβρίου και δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που περιμένουν τη συγκεκριμένη μέρα για να αγοράσουν πράγματα που επιθυμούν σε μεγάλη έκπτωση.

Σε παλαιότερη δημοσίευσή της, η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος είχε επισημάνει τους πέντε κανόνες που διασφαλίζουν ότι οι καταναλωτές δε θα πέσουν θύματα ψεύτικων προσφορών στη Black Friday.

 

Οι πέντε κανόνες της Black Friday για τους καταναλωτές

  • Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης, να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν, βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.
  • Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό, αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες.
  • Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς.
  • Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή!
  • Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής.
  • Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.

Διαβάστε ακόμα:

Εξαγορές εταιρειών Fintech από την Qualco

ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ: «Αυλαία» για το ομόλογο των 250 εκατ. ευρώ