Ελλάδα

Μήλος: Dior και Louis Vuitton αποθεώνουν το ελληνικό νησί

  • newsroom


Οι διεθνείς οίκοι μόδας Dior και Louis Vuitton, αλλά και το περιοδικό Vogue, έκαναν τις νέες τους φωτογραφίσεις με φόντο τις μοναδικές παραλίες της Μήλου

Το ιδανικό σκηνικό για τη φωτογράφιση των νέων τους δημιουργιών αποτέλεσε για διεθνείς οίκους μόδας το προηγούμενο διάστημα η Μήλος.

Συγκεκριμένα, η Louis Vuitton οργάνωσε στις 25 Μαΐου τη φωτογράφιση της παιδικής της κολεξιόν στη Μήλο, με φόντο την παραλία Πλάθιενας και το Σαρακίνικο.

Το συνεδριακό κέντρο «Γεώργιος Ηλιόπουλος» αποτέλεσε τη βάση της εταιρείας παραγωγής Queen Production, που επιμελήθηκε την υλοποίηση της σχετικής διαφημιστικής καμπάνιας.

Η ίδια εταιρεία είχε και την επιμέλεια των γυρισμάτων του οίκου Dior για την κολεξιόν Cruise 2022, που πραγματοποιήθηκαν την περασμένη Κυριακή σε δημοφιλείς περιοχές, όπως τα Μανδράκια και η παραλία Αγία Κυριακή.

Επίσης, είχε προηγηθεί φωτογράφιση του περιοδικού Vogue, που θα δημοσιευθεί στο τεύχος Σεπτεμβρίου.

Η Μήλος συνεχίζει να κερδίζει το ενδιαφέρον πολλών δράσεων που αναδεικνύουν το πλούσιο τουριστικό της προϊόν, προσεγγίζοντας ευρύ φάσμα μελλοντικών επισκεπτών, όπως και το 58ο Διεθνές Ιστιοπλοϊκό Ράλλυ Αιγαίου «Cyclades Regatta», που φιλοξενήθηκε φέτος στο νησί.

Πρόκειται για το παλαιότερο και λαμπρότερο ιστιοπλοϊκό γεγονός στον ελληνικό χώρο και χαρακτηρίζεται ως θαλάσσιος Μαραθώνιος, που από το 1964 οργανώνεται από τον ΠΟΙΑΘ (Πανελλήνιος Όμιλος Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης) και συγκεντρώνει αγωνιζόμενους από όλο τον κόσμο, αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα.

Ο αγώνας του Ράλλυ Αιγαίου είναι μια σειρά τριών ή τεσσάρων ιστιοδρομιών ανοικτής θαλάσσης, με αφετηρία ή και κατάληξη τον φαληρικό όρμο κατά κανόνα και ενδιάμεσους σταθμούς νησιά του Αιγαίου.

Διαβάστε ακόμη

Ταμείο Ανάκαμψης: 8+1 αλλαγές για εφορίες, τελωνεία και επιχειρήσεις

Πώς είναι τοποθετημένοι στη θαλάσσια σκακιέρα οι «μεγάλοι» της ακτοπλοΐας

Επιτρ. Κεφαλαιαγοράς: Μοίρασε πρόστιμα 24 εκατ. για τη Folli Follie – Τα 17 εκατ. στους Κουτσολιούτσους