search icon

Ελλάδα

Στρατηγικές για να αναπτύξετε την ασφαλιστική σας επιχείρηση

Λόγω των ακυρώσεων ταξιδιών και άλλων οικονομικών ζημιών που προκλήθηκαν από την πανδημία, η παγκόσμια ασφαλιστική αγορά παρουσίασε μια γενική τάση μείωσης των κερδών και αύξησης των αποζημιώσεων εν μέσω οικονομικής ύφεσης

Τα τελευταία χρόνια ήταν μια ταραχώδης περίοδος για τους ασφαλιστές καθώς ο κόσμος αντιμετώπιζε τις πολλές προκλήσεις που έφεραν οι απανωτές κρίσεις που βιώσαμε.

Κάτι τέτοιο συνεχίστηκε και με τα αποτελέσματα που μας έχει επιβάλλει η κλιματική αλλαγή. Σας προτείνουμε πέντε στρατηγικές για να μπορέσετε να ενδυναμώσετε τη δική σας ασφαλιστική επιχείρηση που τόσο δοκιμάστηκε τα τελευταία χρόνια.

1 Βελτιστοποίηση του κόστους

Καθώς πολλές ασφαλιστικές επιχειρήσεις έχουν υποβληθεί σε αναδιάρθρωση ή στροφή σε υβριδική ή εξ αποστάσεως εργασία ως αποτέλεσμα της πανδημίας, έχει καταστεί πιο σημαντικό από ποτέ η βελτιστοποίηση του κόστους για την κάλυψη των αναγκών της επιχείρησης.

Μεταβαίνοντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό και υιοθετώντας μια πιο σύγχρονη προσέγγιση επιχειρηματικής δραστηριότητας, οι ασφαλιστές μπορούν να εξορθολογίσουν και να μειώσουν το κόστος λειτουργίας και συντήρησης. Επιπλέον, θα ενισχύσουν την εμπειρία του πελάτη και θα δημιουργήσουν περισσότερες επιχειρηματικές ευκαιρίες για ανάπτυξη.

Η διατήρηση του κόστους της ασφάλισης σε χαμηλά επίπεδα θα παραμείνει κρίσιμης σημασίας, καθώς οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις ανακάμπτουν από τις αυξημένες αποζημιώσεις τα τελευταία δ χρόνια που έχουν καταναλώσει τα κέρδη τους.

2 Κλιματική αλλαγή και βιωσιμότητα

Η κλιματική αλλαγή είναι γεγονός. Η αντιμετώπισή της είναι απαραίτητη. Η προστασία του κλίματος έχει οικονομική λογική, καθώς θα ήταν πιο ακριβή μακροπρόθεσμα να πληρωθεί για τη ζημιά που προκαλεί.

Η βιομηχανία της ασφάλισης δεν πρέπει να φοβάται να είναι τολμηρή σε αυτό το θέμα. Στην πραγματικότητα, αυτή μπορεί να είναι απλώς η τέλεια ευκαιρία για τον ασφαλιστικό κλάδο να δείξει πώς πραγματικά προωθεί τα συμφέροντα όλων πάνω από τα δικά του, στενότερα εμπορικά συμφέροντα.

3 Μετάβαση στην πελατοκεντρικότητα

Είναι σημαντικό για έναν ασφαλιστή να έχει γνώσεις σχετικά με τους πελάτες, να σχεδιάζει πελατοκεντρικές προσφορές, να προσελκύει περισσότερους κερδοφόρους πελάτες και να αυξάνει το τελικό αποτέλεσμα. Στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και των οικονομικών συνθηκών, ο ασφαλιστικός κλάδος έχει αρχίσει να εξετάζει την πελατοκεντρική αντίληψη του προϊόντος με επίκεντρο την καλή εξυπηρέτηση των πελατών.

4 Βελτιώστε την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο

Οι παραβιάσεις της κυβερνοασφάλειας μπορεί να έχουν εκτεταμένες συνέπειες για μια εταιρεία, όχι μόνο επηρεάζοντας την επιχείρηση οικονομικά, αλλά και θέτοντας σε κίνδυνο τη φήμη της.

Με το αυξανόμενο κόστος και τους κινδύνους για τους οργανισμούς, κάθε ασφαλιστική επιχείρηση που έχει υιοθετήσει ή σχεδιάζει να υιοθετήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά να αγνοήσει την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο προκειμένου να προστατεύσει τα περιουσιακά στοιχεία και τη φήμη τους.

Σε κάθε περίπτωση μέσα από την ασφάλιση νιώθουμε μεγαλύτερη σιγουριά και ασφάλεια. Αυτό οι επιχειρήσεις ασφαλίσεων, πρέπει να το κατανοήσουν και με τις παραπάνω στρατηγικές να πλησιάσουν όλο και πιο πολύ το υποψήφιο ασφαλιστικό κοινό.

Διαβάστε ακόμη 

«Καύσιμα» ανάπτυξης 70 δισ. με δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις έως το 2027

Ανάβουν τα «αίματα» στη λιανική ρεύματος – Έλεγχοι σε 4 εταιρείες για παραπλανητική διαφήμιση και αθέμιτες πρακτικές

Τράπεζες: «Κόντρες» στο ταμπλό του ΧΑ – Οι αποτιμήσεις και τα περιθώρια ανόδου των μετοχών

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version