Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου πάντοτε αντικατόπτριζε και την οικονομική κατάσταση της χώρας. Έτσι λοιπόν, μια έρευνα στις πωλήσεις αυτοκινήτων της τελευταίας 20ετίας αποκαλύπτει ότι την εποχή πριν την κρίση του 2010, ο Έλληνας αναδείκνυε ως πιο δημοφιλή κυρίως μικρομεσαία μοντέλα.

Από το 2010 και μετά, όταν η οικονομική κρίση έπληξε τη χώρα μας, πιο δημοφιλή νέα μοντέλα αναδείχθηκαν τα μικρά (μικρότερα σε μέγεθος από τα μικρομεσαία και πιο προσιτά), τα οποία παραμένουν ως τα πιο καλοπουλημένα και στις ημέρες μας.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε ότι στην Ελλάδα το απόλυτο ρεκόρ πωλήσεων συνέβη το 2000, όταν και ταξινομήθηκαν στη χώρα μας 290.225 καινούργια αυτοκίνητα, με αντίστοιχα νούμερα να καταγράφονται συνεχώς μέχρι και το 2008 που έκλεισε στις 276.746 πωλήσεις.

Από το 2009 και μετά, η ελληνική αγορά αυτοκινήτου «χτυπήθηκε» σφοδρά από την οικονομική κρίση που άλλαξε τα δεδομένα στη χώρα, φθάνοντας να κάνει διαδοχικά αρνητικά ρεκόρ το 2012 και το 2013, με 58.482 και 58.694 πωλήσεις αντίστοιχα (πτώση 80%!).

Διαβάστε περισσότερα εδώ