Η WIND Ελλάς ανακοίνωσε ότι κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στη Λάρισα και την Ελασσόνα, ύστερα από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή, βρίσκεται κοντά στους κατοίκους και συνδρομητές της προσφέροντας δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα σε όλους τους:

  • Πελάτες συμβολαίου κινητής WIND, ιδιώτες και επιχειρήσεις, καθώς και στους
  • κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q

προσφέρεται από σήμερα (3/3/2021) και για επτά ημέρες δωρεάν χρόνος ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά), καθώς και 1.5GB.

Παράλληλα, η WIND από την πρώτη στιγμή σταμάτησε τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι τέλος Μαρτίου.

Τα καταστήματα της WIND στη Λάρισα, την Ελασσόνα και τον Τύρναβο είναι στη διάθεση των συνδρομητών, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών όσων έχουν πληγεί από τον σεισμό.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς  ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων, χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση.

Διαβάστε ακόμη

Και μέσω κρουαζιέρας οι ΗΠΑ ενισχύουν τη θέση τους στην Αν. Μεσόγειο – Ο ρόλος της Royal Caribbean

Τζιμ Γιαννόπουλος: Έτσι μπορεί η Ελλάδα να εξελιχθεί σε πραγματικό «κρίκο» του Χόλιγουντ

Επίδομα 534 ευρώ: Σε αναστολή το 50% των εργαζομένων τον τελευταίο χρόνο