Η χρήση των κυψελών υδρογόνου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας με μηδενικούς ρύπους έχει τεράστιες δυνατότητες, ενώ παράλληλα συνδυάζεται με έναν θερμικό κινητήρα.

Μάλιστα, ένα πρόσφατο παράδειγμα χρήσης αποτελεί η περίπτωση της Toyota, η οποία εξέλιξε τον 3κύλινδρο κινητήρα του GR Yaris με τη δυνατότητα καύσης και υδρογόνου.

Αυτό το τροποποιημένο σύνολο τοποθετήθηκε σε μια Corolla Sport και όρμησε στο 24ωρο πρωτάθλημα Fuji.

Παρόλο που το υδρογόνο είναι “καθαρότερο” καύσιμο σε σύγκριση με τη βενζίνη ή το diesel, το αποτέλεσμα του συνδυασμού αποφέρει μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Όταν καίγεται σε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν παράγονται άκαυστοι υδρογονάνθρακες (HC), μονοξείδιο του άνθρακα (CO) ή CO2.

Aπό την άλλη, παράγονται οξείδια του αζώτου (NOx).

Ο αέρας αποτελείται από 78% άζωτο και σε κατάσταση καύσης, οξειδώνεται με αποτέλεσμα να παραχθεί το τοξικό NOx – αλλά όλα αυτά εξαρτώνται από τη θερμοκρασία του θαλάμου καύσης.

Σε αυτό το σημείο είναι που οι κινητήρες υδρογόνου έχουν το πλεονέκτημα.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto