Ακόμα και 1.000 φορές μεγαλύτερη μπορεί να είναι η ρύπανση από τη φθορά των ελαστικών συγκριτικά με αυτή των εξατμίσεων, όπως έχει δείξει έρευνα του Παγκόσμιου Οργανισμού «Analytics Emissions».

Μάλιστα, τα επιβλαβή σωματίδια από τα ελαστικά αυξάνονται δραματικά, εξελισσόμενα σε ένα μεγάλο περιβαλλοντικό πρόβλημα, όσο γιγαντώνεται η δημοτικότητα των μεγάλων διαστάσεων SUV, αλλά και των ιδιαίτερα βαριών (λόγω μπαταριών) ηλεκτρικών οχημάτων.

Πριν από λίγες μέρες είδε το φως μια νέα έρευνα, η οποία διενεργήθηκε από τη μεγαλύτερη ένωση αυτοκινήτου της Ευρώπης, τη γερμανική ADAC, και εστιάζει στη φιλικότητα των ελαστικών που πωλούνται στην Ευρώπη προς το περιβάλλον.

Στο μικροσκόπιο του οργανισμού βρέθηκαν σχεδόν 100 θερινά και χειμερινά ελαστικά από συνολικά 15 κατασκευαστές, υποβληθέντα σε 15.000 χλμ. πραγματικής οδήγησης τόσο σε αστικές και επαρχιακές περιοχές, όσο και σε αυτοκινητοδρόμους.

Παράλληλα, τα οχήματα που «φορούσαν» τα ελαστικά κυκλοφόρησαν σε στεγνό, βρεγμένο, αλλά και σε χιονισμένο (όπου ήταν εφικτό) οδόστρωμα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Newsauto