Της Μαριάννας Τζάννε

Παρά την πολιτική διακανονισμών και τα κίνητρα εκπτώσεων, οι καταναλωτές συνεχίζουν να γυρίζουν την πλάτη στην ΔΕΗ διατηρώντας στα 2,231 δις. ευρώ τις ληξιπρόθεσμες οφειλές το πρώτο πεντάμηνο.

Όπως δήλωσε κατά την γενική συνέλευση των μετόχων ο επικεφαλής της Επιχείρησης, Μανώλης Παναγιωτάκης σε διακανονισμό έχουν μπει 500.000 πελάτες, που αντιστοιχούν σε 850 εκ. ευρώ. Μεγάλο όμως κομμάτι εξακολουθεί να μην πληρώνει και κυρίως οι οφειλέτες με φέσια άνω των 3.000 ευρώ. «Η πολιτική της εισπραξιμότητας έχει φτάσει στα όρια της με τις δόσεις και τις εκπτώσεις συνέπειας” επισήμανε ο κ. Παναγιωτάκης. Ωστόσο όπως δήλωσε η πολιτική των κινήτρων και των διακανονισμών θα συνεχιστεί, ποντάροντας πολλά στην πρόσληψη συμβούλου που θα αναλάβει την αντιμετώπιση των κακοπληρωτών με σκοπό να ενισχυθεί η ρευστότητα της εταιρείας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, πέρσι οι οι οφειλές έφτασαν 2,58 δισ. ευρώ και φέτος επιστρέφουν στα επίπεδα του 2015.

Ο κ. Παναγιωτάκης αναφέρθηκε για άλλη μια φορά και στις δημοπρασίες ΝΟΜΕ που έχουν ως στόχο την μείωση του μεριδίου της ΔΕΗ στην αγορά, υποστηρίζοντας ότι το θεσμικό πλαίσιο χρειάζεται να τροποποιηθεί και ότι θα υποβάλλει άμεσα σχετικές νομοθετικές προτάσεις στο υπουργείο Περιβάλλοντος.

Ο πρόεδρος της εταιρείας εμφανίστηκε αισιόδοξος για το μέλλον της ΔΕΗ αναφέροντας «θα είναι πιο ισχυρή και θα ακολουθήσει το παράδειγμα άλλων ομοειδών εταιριών της. Αφού το πέτυχαν οι άλλοι θα το καταφέρουμε κι εμείς”. Στο επενδυτικό σχεδιασμό της εταιρείας σημείωσε τις συνεργασίες που θα εξετάσει με εταιρίες στο φυσικό αέριο, στην πώληση ενεργειακών υπηρεσιών και στην αποθήκευση ενέργειας. Τέλος ζήτησε μεγαλύτερη ευελιξία από την πλευρά του κράτους και λιγότερη γραφειοκρατία στην λήψη αποφάσεων.