«Η επιλογή της αγαπημένης και γειτονικής Ελλάδας ως πρώτου διεθνούς προορισμού για την Aluma Hotels & Resorts ήταν στρατηγική αποτελώντας παράλληλα και ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στο τουριστικό της προϊόν, στην ποιότητα που προσφέρει στους επισκέπτες της και φυσικά το ανυπέρβλητο πολιτιστικό προϊόν της χώρας».

Αυτό δηλώνει ο Μοσέ Μπεν Χαϊγιούν, γενικός διευθυντής της Aluma Hotels & Resorts, μιας νέας ξενοδοχειακής αλυσίδας η οποία επενδύει στον ελληνικό τουρισμό έχοντας ξεκινήσει εδώ και λίγους μήνες από την Αθήνα. Η εταιρεία που συνδέεται με τον ισραηλινό ξενοδοχειακό όμιλο της Ιsrotel τοποθετήθηκε πρόσφατα σε δύο ξενοδοχεία γύρω από την πλατεία Ομονοίας, τα οποία μετά από μικρές… πινελιές μετατροπών θα φέρουν σύντομα την υπογραφή γνωστών brands του ομίλου Hilton, των Tapestry και Curio Collection.

Μοσέ Μπεν Χαϊγιούν Γενικός διευθυντής της Aluma Hotels & Resorts

Για την επέκταση στην Ελλάδα έχουν ήδη δεσμευτεί σε πρώτη φάση κεφάλαια άνω των 100 εκατ. ευρώ, με το ανθρώπινο δυναμικό να ξεπερνά αισίως τους 300 απασχολούμενους. «Η Aluma, που σημαίνει αχτίδα φωτός, αντικατοπτρίζει τη ζεστασιά και το θερμό, φιλόξενο πνεύμα», δηλώνει ο γενικός διευθυντής της Aluma Hotels & Resorts που ανήκει στην Isrotel, έναν από τους μεγάλους ξενοδοχειακούς ομίλους του Ισραήλ, με 24 ξενοδοχεία -και περισσότερα που έρχονται- σε προνομιακές τοποθεσίες σε όλη τη χώρα, με πάνω από 6.000 εργαζομένους, καθώς και με ένα club πιστότητας με πάνω από 150.000 ενεργά μέλη.

«Η Aluma βασιζόμενη στη μακρόχρονη εμπειρία της Isrotel επικεντρώνεται αρχικά στα ξενοδοχεία πόλης για την επέκτασή της εκτός συνόρων, ξεκινώντας από την Ελλάδα, και συγκεκριμένα από την Αθήνα με τρία ξενοδοχεία συνολικής δυναμικότητας 505 κλινών». Πρόκειται για το «Anise Aluma Athens Tapestry Collection by Hilton», το «Skylark Aluma Athens Tapestry Collection by Hilton», τα οποία ήδη είναι σε λειτουργία -ωστόσο πρόσφατα υπεγράφη η συμφωνία με τη Hilton, με βάση την οποία θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές στην εικόνα τους- και το «Adia Aluma Athens Curio Collection by Hilton», που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Λυκούργου 18 και Σωκράτους 34 και θα ανοίξει τις πόρτες του στα τέλη Μαΐου. «Στο τέλος του 2024 οι οικονομικές επιδόσεις των εν ενεργεία ξενοδοχείων μας δείχνουν ισχυρή ανάπτυξη, με υψηλά ποσοστά πληρότητας, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες. Η επένδυση στην ελληνική αγορά υπερβαίνει τα 100 εκατ. ευρώ, το ανθρώπινο δυναμικό της Aluma στην Ελλάδα ξεπερνά ήδη τα 300 άτομα, ενώ αυτή τη στιγμή είμαστε σε αναζήτηση πολλών ακόμα ειδικοτήτων για τη στελέχωση των ξενοδοχείων μας».

Η Ελλάδα είναι το πρώτο βήμα για τον όμιλο στη διεθνή αγορά, αλλά δεν θα είναι το τελευταίο: «Εξετάζουμε ήδη νέες επενδύσεις σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με προτεραιότητα σε προορισμούς όπως η Ιταλία, που θα είναι και το επόμενό μας βήμα».

Γιατί στην Ελλάδα

Άραγε, με ποιο σκεπτικό αποφάσισε ο όμιλος να ξεκινήσει από την ελληνική αγορά; Οπως μας αναφέρει ο γενικός διευθυντής της Aluma, πρόκειται για μια «στρατηγική επιλογή» ενός αγαπημένου και κοντινού προορισμού για το κοινό του Ισραήλ: «Η εγγύτητα με το Ισραήλ, το εξαιρετικό κλίμα, η πλούσια γαστρονομία και η αυξανόμενη ζήτηση για ποιοτικά ξενοδοχεία κατέστησαν την Αθήνα ιδανικό προορισμό». Αξίζει να επισημάνουμε ότι το Ισραήλ για φέτος, κατά τη διάρκεια της θερινής σεζόν, είναι η χώρα με τη μεγαλύτερη αύξηση, στο 51,5%, όσον αφορά τις προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις σε εισερχόμενες πτήσεις έως και τον Οκτώβριο, ξεπερνώντας τις 1,3 εκατομμύριο αεροπορικές θέσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, ηπειρωτικούς προορισμούς και νησιά.

«Μέχρι στιγμής η ανταπόκριση από τους επισκέπτες στα δύο ξενοδοχεία μας στην Ομόνοια είναι ιδιαίτερα θετική και τα σχόλια εξαιρετικά για το γεγονός ότι η τοποθεσία είναι πολύ κοντά σε όλα τα γνωστά σημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος και ψυχαγωγίας αλλά και σε πλήθος αγοραστικών επιλογών. Για παράδειγμα, το “Anise”, που το όνομά του παραπέμπει σε μπαχαρικό καθώς σημαίνει γλυκάνισο, συνδέεται με την ίδια την τοποθεσία του ξενοδοχείου στον “δρόμο των μπαχαρικών”, την οδό Ευριπίδου.

Η περιοχή, γνωστή για τα παραδοσιακά καταστήματα μπαχαρικών και την έντονη ατμόσφαιρα του δρόμου, αντικατοπτρίζει απόλυτα την αυθεντική και σύγχρονη ζωή της πόλης. Σημαντικό επιπλέον πλεονέκτημα που το αναγνωρίζουν οι επισκέπτες μας είναι η εύκολη πρόσβαση σε όλα τα μέσα μεταφοράς που συνδέουν απευθείας τη διαμονή τους τόσο με το αεροδρόμιο όσο και με το λιμάνι του Πειραιά. Τα ξενοδοχεία μας στην Ομόνοια, το “Anise” και το “Skylark”, έχουν αγκαλιαστεί από τους επισκέπτες, με πληρότητα που ξεπερνά το 90% κατά την υψηλή περίοδο». Το επενδυτικό πλάνο του ομίλου για την Ελλάδα δεν σταματά εδώ, δεδομένου ότι ήδη βρίσκεται σε φάση διερεύνησης και συζητήσεων για προσθήκη νέων μονάδων τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και σε δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς. «Το συνολικό κόστος της επέκτασης αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να αποτιμηθεί καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί το επενδυτικό πλάνο», δηλώνει ο κ. Μπεν Χαϊγιούν.

Να αναφερθεί ότι και τα τρία ξενοδοχεία στην Ομόνοια επρόκειτο να λειτουργήσουν κάτω από την ομπρέλα της έτερης ισραηλινής εταιρείας διαχείρισης Brown Hotels, η οποία ωστόσο έχει προχωρήσει σε αλλαγή στρατηγικής της στην Ελλάδα. «Ουσιαστικά δεν υπήρξε καμία συνεργασία με την Brown Hotels καθώς η αγορά και η συμφωνία πραγματοποιήθηκαν απευθείας με τους ιδιοκτήτες και όχι με την εταιρεία διαχείρισης των ξενοδοχείων», σχολιάζει ο επικεφαλής της Αluma Hotels.

Η συνεργασία με τη Hilton

Στο ντεμπούτο της στην Ελλάδα η εταιρεία έχει τον ισχυρό σύμμαχο της Hilton, η οποία επίσης δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στον τουρισμό της Αθήνας με πέντε, αισίως, νέες μονάδες στο χαρτοφυλάκιό της. Εκτός από τα τρία ξενοδοχεία στα πέριξ της Ομόνοιας, ο αμερικανικός όμιλος πρόσφατα εισήγαγε το brand Hilton Garden Inn στην πρωτεύουσα, και συγκεκριμένα στη λεωφόρο Συγγρού, ενώ παράλληλα προετοιμάζεται πυρετωδώς για τη μεγάλη άφιξη του brand της Conrad στο ακίνητο του πρώην «Ηilton» της Αθήνας εντός του τρέχοντος έτους, στο πλαίσιο της μεγάλης επένδυσης που υλοποιούν στο ιστορικό ακίνητο της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας οι όμιλοι ΤΕΜΕΣ και Olayan.

Ο αμερικανικός όμιλος έχει εκφράσει ανοιχτά το ενδιαφέρον του για περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας του εντός και εκτός Αθηνών. Είναι χαρακτηριστικό ότι προ τετραετίας διέθετε μόλις δύο μονάδες στο ελληνικό χαρτοφυλάκιό του, ενώ πλέον ο αριθμός των ξενοδοχείων που ήδη λειτουργούν ή έχουν δρομολογηθεί ξεπερνά πλέον τα 15. «Η συνεργασία με τον όμιλο Hilton αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για την Aluma Hotels, καθώς ενώνουμε τις δυνάμεις μας με έναν διεθνή και αναγνωρισμένου κύρους όμιλο που θα δώσει προοπτική και περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης. Αυτή τη στιγμή έχουμε συμφωνήσει ότι δύο brands της Hilton θα εκπροσωπούν τα τρία ξενοδοχεία μας, το “Adia” υπό την ομπρέλα του Curio Collection by Hilton, και τα άλλα δύο, το “Anise” και το “Skylark”, υπό την ομπρέλα του Tapestry Collection by Hilton – το τελευταίο προγραμματίζεται μετά από μικρές μετατροπές για τα τέλη του 2026».

Ακριβώς η συνεργασία με τη Hilton διευρύνει περαιτέρω και τη δεξαμενή των επισκεπτών των ξενοδοχείων της Aluma από άλλες αγορές, με το μομέντουμ να προδιαγράφεται θετικό και για τη φετινή θερινή σεζόν. «Οι κρατήσεις για το επόμενο διάστημα παραμένουν ισχυρές, με τη θερινή περίοδο να εμφανίζει ήδη υψηλές προκρατήσεις. Οι βασικές αγορές μας περιλαμβάνουν ταξιδιώτες από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ελλάδα, το Ισραήλ, ενώ βλέπουμε αυξημένο ενδιαφέρον από επισκέπτες από όλες τις χώρες της Ευρώπης, με κυρίαρχες αγορές το Ηνωμένο Βασίλειο Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία».

Ειδικά για τους Ισραηλινούς, «η Ελλάδα παραμένει ένας από τους κορυφαίους προορισμούς λόγω της εγγύτητας και των μοναδικών εμπειριών που προσφέρει. Παρά τις παγκόσμιες προκλήσεις και την περσινή μείωση λόγω των συνθηκών, η ροή επισκεπτών από το Ισραήλ διατηρείται σε υψηλά επίπεδα. Για το 2025 αναμένουμε περαιτέρω αύξηση της τουριστικής κίνησης, ιδιαίτερα στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και τα νησιά όπως η Κρήτη, η Ρόδος κ.ο.κ.».

Το ξενοδοχείο «Adia 5*» θα λειτουργήσει υπό την ομπρέλα του Curio Collection by Hilton

Διαβάστε ακόμη

Γρηγόρης Μπάλτας: Tο όραμα της νέας Ριβιέρας (pics)

Δημόσια περιουσία: 200 ακίνητα-«φιλέτα» αλλάζουν τον χάρτη των επενδύσεων (pics)

Λαγκάρντ: Αντιφατική αλλά δικαιολογημένη η δύναμη του ευρώ – Είναι ευκαιρία για την Ευρώπη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα