Tρία τουριστικά projects πολλών… αστέρων, εκ των οποίων τα δύο στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, ετοιμάζεται να λειτουργήσει εντός του 2023 η Grivalia Hospitality ξεκινώντας από το εμβληματικό ”One & Only Aesthesis όπως θα μετονομαστούν τα Αστέρια Γλυφάδας, που ανοίγει τη θερινή σεζόν του 2023.

«Μιλάμε για ένα εντελώς διαφορετικό προϊόν, δημιουργούμε μία συνολική δόμηση μόλις 25.000 τ.μ. σε 280 στρέμματα, που περιλαμβάνει αυτή την στιγμή η έκταση των Αστεριών Γλυφάδας», ανέφερε χθες από το βήμα του συνεδρίου της Prodexpo o κ. Γιώργος Χρυσικός, διευθύνων σύμβουλος της Grivalia Hospitality.

«Θα έχουμε 128 κλειδιά ξενοδοχειακό προϊόν, εκ των οποίων τα 116 είναι bungalows, σουίτες και βίλες. Η περιοχή το έχει υποδεχθεί πολύ καλά, έχουμε φροντίσει στη διάρκεια της κατασκευής να μην υπάρχει καμία όχληση. Οι πελάτες του ξενοδοχείου, επειδή θα είναι 5 λεπτά από τη γειτονιά της Γλυφάδας, θα αναμιχθούν με τη γειτονιά, άρα θα έχουμε ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας. Επίσης ένα κομμάτι είναι σχεδιασμένο για το ευρύτερο κοινό, με εστιατόρια και πρόσβαση στην παραλία. Εντός της έκτασης, υπάρχει μία δασική περιοχή, ενώ πέραν αυτής στα σχέδιά μας είναι να διατηρήσουμε την υφιστάμενη βλάστηση και να την ενισχύσομε- μάλιστα τώρα ξεκινά το έργο της διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου με 200.000 νέα φυτά και δέντρα. Ηδη στο κομμάτι των bungalows η φύτευση έχει ξεκινήσει. Σε σχέση με το ενεργειακό κομμάτι, είμαστε της αντίληψης ότι οποιαδήποτε νέα ανάπτυξη θα πρέπει να έχει κριτήρια βιωσιμότητας με τη μικρότερη δυνατή επίπτωση στο περιβάλλον. Ολη η ανάπτυξη έχει κινηθεί στα πρότυπα της αειφορίας και -ενδεικτικά- από τα φωτοβολταϊκά θα έχουμε όλη τη θέρμανση των υδάτινων στοιχείων».

Ο κ. Χρυσικός ανέφερε ότι η Αθηναϊκή Ριβιέρα αλλάζει και αλλάζει πολύ γρήγορα με επενδύσεις δισεκατομμυρίων. «Εχουμε την ανάπτυξη του Αστέρα Βουλιαγμένης που έχει αποδειχθεί ένα πολύ καλό προϊόν και πάει πολύ καλά, έχουμε τη δική μας ανάπτυξη που θα είμαστε μία σκάλα πιο ψηλά στο παραλιακό μέτωπο, στο Ελληνικό έχουμε διάφορες εγκαταστάσεις επίσης, ενώ τέλος του επόμενου έτους θα έλθει και η νέα δική μας επένδυση στη Βούλα. Δημιουργείται ένα υψηλής ποιότητας προϊόν που θα βάλει το χάρτη της Αθήνας και της Αττικής σε άλλο επίπεδο σε σύγκριση με το τί υπάρχει αυτή την στιγμή σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, τη Βαρκελώνη, τη Μαδρίτη».

Σε σχέση με τις τιμές, ο ίδιος έκανε τη σύγκριση με το Amanzoe στην Πελοπόννησο, το έτερο 5άστερο που ανήκει από το 2018 στο χαρτοφυλάκιο της Grivalia Hospitality.

«Το ένα απλό κλειδί μπορεί να είναι στις 3.000 ευρώ και η βίλα μπορεί να έχει 40.000 ευρώ το βράδυ στο Αmanzoe με πληρότητες το 100% τον Αύγουστο. Στο νέο One & Only οι τιμές θα είναι 5.000- 10.000 ευρώ το κλειδί και η σουίτα θα κάνει …ρεκόρ».

Οι δύο άλλες αναπτύξεις της εταιρείας που ολοκληρώνονται την επόμενη χρονιά είναι το νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Πάρο, το Piperi, και το νέο glamping 5 αστέρων, ένα εντελώς νέο προϊόν, στη Βούλα.

«Στη Βούλα, θα υπάρξει και ιδιωτικό club που λείπει από την Αθηναϊκή Ριβιέρα, με εστίαση, χώρους άθλησης κ.τ.λ.. Πήραμε συνειδητά την απόφαση να επενδύσουμε μέσω της Grivalia Hospitality στο κομμάτι του πολυτελούς τουρισμού και θεωρούμε ότι η Ελλάδα έχει μεγάλη δυναμική στο συγκεκριμένο κομμάτι», ανέφερε ο κ. Χρυσικός. Οσον αφορά την πορεία του τουρισμού την επόμενη χρονιά κι αν μπορεί να υπάρξει «φρένο» το 2023 σε σύγκριση με τις φετινές επιδόσεις- ρεκόρ, ο κ. Χρυσικός εκτίμησε ότι ενδεχομένως να έρθει ισορροπία μπορεί να έρθει περισσότερο στο προϊόν που στηρίζεται στους tour operators.

Διαβάστε ακόμη 

Ωδή στο μαύρο του Balenciaga και στο χρυσό του Yves Saint-Laurent

Στον βασιλιά Κάρολο ο Ρίσι Σούνακ – To Σαββατοκύριακο θα παρουσιάσει τη νέα κυβέρνηση

Ρόμπυ Μπουρλάς: Εξαγορές, κοινοπραξίες και shops in a shop στο σχέδιο της νέας εποχής του Public Group