Tρεις κοινοπραξίες εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ρίο – Νέος Λιμένας Πατρών, συνολικού μήκους 11 χλμ. και προϋπολογισμού 477 εκατ. που αποτελεί ένα από τα έξι σιδηροδρομικά έργα που έχει προκηρύξει η ΕΡΓΟΣΕ συνολικής αξίας 4,7 δισ. ευρώ. Πρόκειται για τα σχήματα Άκτωρ-Μυτιληναίος, ΤΕΡΝΑ-Ιntrakat-Siemens και Άβαξ –Alstom.

Η χάραξη της νέας γραμμής χωροθετείται στο μεγαλύτερο τμήμα της πάνω στη χάραξη της υφιστάμενης μετρικής γραμμής η οποία βρίσκεται σήμερα σε λειτουργία. Περιλαμβάνεται το σύνολο των εργασιών για την κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, δηλ. οι εργασίες υποδομής, επιδομής, σταθμών και στάσεων, η εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης και EΤCS Level 1, ηλεκτροκίνησης και εργασίες περιβαλλοντικής αποκατάστασης. Τμήμα του έργου το οποίο διέρχεται από πυκνό αστικό ιστό εντός της πόλης της Πάτρας, θα υπογειοποιηθεί.

Οι προς κατασκευή νέες επιβατικές σιδηροδρομικές στάσεις θα αντικαταστήσουν τις 8 υφιστάμενες και θα κατασκευαστεί νέα επιφανειακή στάση στο Νέο Λιμένα Πατρών.

Διαβάστε ακόμη:

Τουρισμός για Όλους: Χωρίς υποχρέωση υποβολής ενημεροτήτων – Ακατάσχετο & ασυμψήφιστο πληρωμών

LVMH: Αυξήθηκαν οι πωλήσεις στο δ΄ τρίμηνο – Louis Vuitton και Dior ηγούνται της ανάπτυξης

Σκρέκας: Το πρώτο βήμα για το εμβληματικό έργο EuroAsia Interconnector