Πάνω από 3% ενισχύονται οι μετοχές της εταιρείας πολυτελών ειδών LVMH, η οποία παρουσίασε αύξηση πωλήσεων το δ’ τρίμηνο του 2021.

Η LVMH, η οποία κατέχει επωνυμίες όπως το κονιάκ Hennessy και την αλυσίδα καλλυντικών Sephora, ανακοίνωσε ότι η αύξηση των πωλήσεών της το τέταρτο τρίμηνο επιταχύνθηκε στο 22% από 11% το προηγούμενο τρίμηνο, φθάνοντας συνολικά τα 20,04 δισ. ευρώ, με την ανάπτυξη να ηγείται από τις Louis Vuitton και Dior.

Οι ετικέτες πολυτελείας οδήγησαν σε άνοδο 28% στις πωλήσεις του μεγαλύτερου τμήματος της LVMH, των ειδών μόδας και δερμάτινων, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για ανάπτυξη 16%.

Σε ετήσιο επίπεδο, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 64,22 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 14%. Παράλληλα, τα καθαρά ετήσια κέρδη διαμορφώθηκαν στα 12,04 δισ. ευρώ και σχεδόν τριπλασιάστηκαν.

 

Παντελής Παντελιάδης: Ο τελευταίος μίας μεγάλης γενιάς αυτοδημιούργητων σουπερμαρκετάδων

Οι παππούδες του Ντίμον της JP Morgan, οι αντένες της BC Partners και το Πεντελικόν με τη Hilton

Τζέιμι Ντίμον: Ο ελληνικής καταγωγής CEO της JP Morgan που δημιούργησε τον πρώτο «μονόκερο» της χώρας