«Διαπιστώνουμε τεράστια αύξηση του αριθμού των Ισραηλινών τουριστών που ταξιδεύουν στην Ελλάδα και γι’ αυτό δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για καλύτερα ταξιδιωτικά πακέτα από το Ισραήλ στην Ελλάδα».

Ετσι εξηγεί ο κ. Νir Waizman -συνιδιοκτήτης των Brown Hotels Group και γιoς του Meni Weizman, του γνωστού μεγαλοεπενδυτή που μαζί με τους δύο γιους του είναι ιδιοκτήτης 120 περίπου ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της γνωστής ισραηλινής αλυσίδας, εστιατορίων και ακινήτων- το γιατί ο όμιλος αποφάσισε να προχωρήσει στο νέο deal των 40 εκατ. ευρώ με την Ιsrair για την αγορά και αποκατάσταση ξενοδοχείων στην ελληνική αγορά που θα επεκταθεί και εκτός Ελλάδος.

«Τα νέα πακέτα θα περιλαμβάνουν τη διαμονή τόσο σε αστικά ξενοδοχεία όσο και σε resorts, συνδυάζοντας περισσότερες δυνατότητες ταξιδιωτικών υπηρεσιών για τον επισκέπτη», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι επιτελείς της Israir, με τον εκ των μετόχων της Israir κ. Rami Levy να εκτιμά ότι ο συνδυασμός των ‘’δυνατών σημείων’’ των δύο εταιρειών θα μειώσει τελικά τις τιμές για τον Ισραηλινό ταξιδιώτη και θα προσφέρει συνολικά, ποιοτικά προϊόντα σε ελκυστικές τιμές (value for money).

Νir Waizman

Aντίστοιχα και ο κ. Uri Sirkis, CEO της Israir με έδρα το Τελ Αβίβ: «Η σύμπραξη στο ξενοδοχειακό real estate με την Βrown είναι μέρος της διευρυμένης στρατηγικής της Israir, που εστιάζει συνολικά στο τουριστικό προϊόν».

Στόχος, η διαφοροποίηση των επιλογών διακοπών των πελατών στους προορισμούς όπου η Israir πραγματοποιεί ταξίδια διεκδικώντας μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

Uri Sirkis

Οι δύο πλευρές, Brown Hotels και Ιsrair προχώρησαν χθες στην υπογραφή στρατηγικής συμφωνίας ύψους 40 εκατ. ευρώ για την αγορά και ανακαίνιση ξενοδοχείων στην Ελλάδα.

Στη συμφωνία περιλαμβάνονται και boutique ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας, σε δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς όπως στην Κρήτη, αλλά και κοντά στην Αθήνα στην Εύβοια.

Η κοινή επένδυση θα αφορά την αγορά, ανακαίνιση, τη λειτουργία και το μάρκετινγκ των ξενοδοχείων, τα οποία θα λειτουργούν με το σήμα των Brown Hotels, ενώ από την πλευρά της, η Israir θα έχει αποκλειστικότητα στην πώληση πακέτων διακοπών και δωματίων.

Στα ξενοδοχεία περιλαμβάνονται και αυτά της Hotels of Athens Group (συνδεόμενη με τον κ. Γιώργο Τσακίρη, πρώην πρόεδρο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος) στο κέντρο της Αθήνας που είχαν ενταχθεί στην ‘’ομπρέλα’’ της Brown Hotels την προηγούμενη χρονιά.

Leon Avigad

Ο ιδρυτής και συνιδιοκτήτης της Brown Hotels κ. Leon Avigad εκτιμά σε αυτή τη φάση ότι η νέα στρατηγική συνεργασία δίνει περαιτέρω υπεραξία στο τουριστικό προϊόν που προσφέρει η Brown Hotels, δεδομένου ότι η πλατφόρμα μάρκετινγκ της Israir, όχι μόνο ως αεροπορική αλλά και ως πάροχος τουριστικών υπηρεσιών μπορεί να παράσχει τελικά μειωμένο κόστος για τον Ισραηλινό ταξιδιώτη παράλληλα με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στα ξενοδοχεία της Brown 4 και 5 αστέρων.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο ίδιος την περασμένη Τετάρτη στο 1ο ισραηλοελληνικό συνέδριο «έχουμε ένα πλάνο για 50 ξενοδοχεία και είμαστε στα μισα της ανάπτυξης. Αρχικά ξεκινήσαμε με αστικά ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας, ακολουθώντας μία στρατηγική …περίεργη σε περιοχές, όπως π.χ. στην Ομόνοια που θεωρήσαμε εμείς ότι ξεφεύγουν μεν από την πεπατημένη αλλά έχουν προοπτική για τον τουρισμό. Στο ίδιο μοντέλο ανάπτυξης εντάσσεται και η στρατηγική για νέες μονάδες σε κοντινή απόσταση από την Αθήνα (σ.σ. σε Εύβοια, Αγίους Θεοδώρους, Λουτράκι, Λαύριο κ.ο.κ.) θεωρώντας ότι η Ελλάδα έχει τεράστια δυναμική για εμάς με μόλις δύο ώρες πτήση από το Ισραήλ.
Παίρνουμε μεγάλη αγκαλιά από τους Ελληνες κι έχουμε σαν χώρα αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με την Ελλάδα», ανέφερε ο ίδιος τονίζοντας και την στήριξη που έχει λάβει ο όμιλος από την ελληνική κυβέρνηση.

Rami Levy

Σημειωτέον ότι όπως αναφέρθηκε στη συνάντηση του Ελληνα υπουργού Τουρισμού κ. Βασίλη Κικίλια με τον Ισραηλινό ομόλογό του κ. Yoel Razvozov την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΕΟΤ, μόνο τον μήνα Απρίλιο επισκέφθηκαν την Ελλάδα περισσότεροι από 100.000 ταξιδιώτες από το Ισραήλ, ένας αριθμός που αποδεικνύει στην πράξη τη δυναμική του τουριστικού ρεύματος από τη χώρα αυτή.

Προ πανδημίας, ο εισερχόμενος τουρισμός από το Ισραήλ κατέγραψε την περίοδο 2017-2019 αύξηση κατά +34,6% (από 254 χιλ. το 2017 σε 341 χιλ. το 2019).

Σύμφωνα με την επεξεργασία των στοιχείων από το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, οι αφίξεις από το Ισραήλ δεν εμφανίζουν έντονη εποχικότητα με το 74,2% των αφίξεων για το 2019 να καταγράφεται στο δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του έτους.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nir waizman (@nirwaizman)

(Μητσοτάκης, Weizman Meni, Νir, Θεοχάρης και Λέον Αβιγκάδ – φωτογραφία που είχε ανεβάσει ο Nir Waizman στο instagram) 

Αξιοσημείωτο για την αγορά του Ισραήλ είναι ότι για το 2019 το 1/5 των αφίξεων σημειώθηκε στο τελευταίο τρίμηνο καταγράφοντας αύξηση κατά +79,7% (από 40 χιλ. το 2017 σε 71 χιλ. το 2019).

Διαβάστε επίσης:

Παρατείνεται η αβεβαιότητα στην αγορά ηλεκτρισμού – Οι δύο κρίσιμες ημερομηνίες και οι ασφυκτικές πιέσεις

Νέο πακέτο: 8,5 δισ. ευρώ για έργα και δράσεις κατά της ενεργειακής κρίσης

Φωτιά στη Βαρυμπόμπη: 107 αξιωματικοί της Πυροσβεστικής καλούνται ως ύποπτοι