search icon

Επενδύσεις

Στη Βουλή αύριο Τρίτη η σύμβαση για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας

Ενημερώνεται η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κωνσταντίνο Καραμανλή

Το δρόμο για τη Βουλή παίρνει η σύμβαση για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. Αύριο Τρίτη 8 Ιουνίου είναι προγραμματισμένο να συνεδριάσει η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου με θέμα ημερήσιας διάταξης την ενημέρωση των μελών της από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κωνσταντίνο Καραμανλή, σχετικά με τη σύμβαση για το έργο: «ΓΡΑΜΜΗ 4 – ΤΜΗΜΑ Α’, ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ – ΓΟΥΔΗ».

Ως γνωστόν, το έργο προϋπολογισμού 1,8 δις. ευρώ (με Φ.Π.Α.) που έχει αναλάβει η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport, προβλέπει τη δημιουργία 15 νέων σταθμών μέσω των οποίων εκτιμάται ότι θα μετακινούνται περίπου 340.000 επιβάτες ημερησίως.

Η χάραξή της Γραμμής 4 ξεκινά από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι και συνεχίζει μέχρι το Γουδή και την Κατεχάκη, στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου. Έχει μήκος περίπου 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 νέους υπόγειους σταθμούς (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή).

Η Γραμμή 4 «Άλσος Βεΐκου – Γουδή» του Μετρό έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών του κέντρου της Αθήνας, με την κατασκευή τεσσάρων νέων σταθμών σε κομβικά σημεία του κέντρου (Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός).

Αναμένεται επίσης να αποσυμφορηθούν υφιστάμενοι κεντρικοί σταθμοί του Μετρό (κυρίως ο σταθμός του Συντάγματος) από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού.

Διευκολύνεται η πρόσβαση των πολιτών σε πολλά σημαντικά κτήρια και εγκαταστάσεις, όπως τα Δικαστήρια, Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κλπ.

Αυξάνεται δε η δικτύωση των υφιστάμενων Γραμμών Μετρό με δυο σταθμούς ανταπόκρισης (Πανεπιστήμιο/Ακαδημία, Ευαγγελισμός).

Συνολικά εκτιμάται ότι με τη Γραμμή 4 του Μετρό θα μετακινούνται περίπου 340.000 επιβάτες ημερησίως, ενώ οι μετακινήσεις με ΙΧ αναμένεται να μειωθούν κατά 53.000 ημερησίως.

Η Γραμμή 4 σε αριθμούς

13 χλμ μήκος

15 νέοι σταθμοί: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή

9 ενδιάμεσα ή/και τερματικά φρέατα.

2 επίσταθμοι, πριν το σταθμό Άλσος Βεΐκου (κάτω από την Λεωφ. Βεϊκου) και μετά το σταθμό Γουδή (κάτω από τη Λεωφ. Κατεχάκη).

1 νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) για την Γραμμή 4, με προοπτική ενσωμάτωσης και του ελέγχου λειτουργίας των γραμμών 1, 2, 3, αλλά και μελλοντικών αυτόματων νέων γραμμών, καθώς και του Τραμ. Το νέο ΚΕΛ θα χωροθετηθεί εντός των ορίων του Αμαξοστασίου Σεπολίων.

Προμήθεια 20 συρμών

Διαβάστε ακόμη:

Νέες αντικειμενικές: Αύξηση τιμών έως και πάνω από 200% – Αναλυτικά η λίστα

«Κουρεμένα» ενοίκια: Προβλήματα και «κακοτοπιές» στις φορολογικές δηλώσεις των ιδιοκτητών ακινήτων

Alpha Bank: Την «απομόνωση» των αρνητών εμβολιασμού ζητά ο σύλλογος προσωπικού

Exit mobile version